• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    (...)


    whahaha meid,je bent de hele tijd offline geweest&je volgt het nog steeds..?:OIk snap het zelfs niet meer na 2 minuten xD
    ik snap het ook ni meer:P whhaha ik heb gwn van bomm het compli gekregn dak volwassen ben(A)(ok zo had ze het nu ook ni bedoelt ma zo ga ik het nu is opvttn sè ;))


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Jawel hoor, ik vond het volwassen van je dat je het gewoon zo van je af zet, en je niet laat opfokken door andere...

    Ja sorry dat vind ik :')

    nee je moet niet sorry zeggen ..HOOR JE HET MENSEN IK BEN VOLWASSEN (zou je da ook is tgn men oduers willen zeggen?? kan ik snachts gaan fuiven(A))


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Haha oke -zegt tegen je ouders-

    En we keep on afdwalen van het onderwerp [/niet kloppende zin]

    ja das just di ezin klopt ni(A)
    ma och ik vin het gwn stom da mense bill gay vinne want ik vin da ni! en andre mense vinne mij dan stom --' whaha best wel lollig ma da kan mij ni bommen ik ga hier geen ambras mkn omdak vin da ze ongelijk hebbn:P das mijn mening(en da was ook volwassen:P whhahaah ik hou er ni over op;))


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    xD doen we al de hele tijd^^


    Lalalalalalalala.

    ja das just di ezin klopt ni(A)
    ma och ik vin het gwn stom da mense bill gay vinne want ik vin da ni! en andre mense vinne mij dan stom --' whaha best wel lollig ma da kan mij ni bommen ik ga hier geen ambras mkn omdak vin da ze ongelijk hebbn:P das mijn mening(en da was ook volwassen:P whhahaah ik hou er ni over op;))



    ACH MEID JE BENT OOK ZO VOLWASSEN(A)


    Lalalalalalalala.

    :'D haha nouen.
    Ieder zijn mening.

    (...)


    ACH MEID JE BENT OOK ZO VOLWASSEN(A)
    yeah nupmmer 2 da het zegt is ook binnen! wacht ik ga er 3 van mkn-> IK BEN VOLWASSEN!

    zizo 3zeggn da ik volwassen ben: -bomm
    - die ene zottin xp whaha srry girl;)
    - en ikke:S:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    vetjes allemaal, but back ontopic? :'D [/poging tot modderen]

    vetjes wha je doet me aan Pieter denke die zei da int school ook veel--':P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik denk ook dat hij gwn bi og gay is,,
    Maar dat hij dat niet mag zeggen ofzo tegen de fans,,
    Dat zou wel kunnen toch, Misschien zijn ze manergers bang dat ze fans verliezen als hij het zegt,,

    Maaaaaaaaarr Toch is hij wel SPPR Cute !!!!

    Ja klopt. ^^
    Dat vind ik kinda een feit. Hij is mooi, sexy, maar wel gay.
    Care, dan verkrachten we hem toch.

    ohh dat is niet zo volwassen è meid(N) whaha ik kan er echt ni over zwijge xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ach
    Whatever, het gaat hier om de muziek x). Tenminste, ik interesseer me iets meer in de muziek van Th, dan in de jongens.


    I recycle my thoughts.