• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    ohh dat is niet zo volwassen è meid(N) whaha ik kan er echt ni over zwijge xD



    WHAHAHAHA JIJ BENT ZO GRAPPIG WEET JE? IK GA TROUWENS EVEN KIJKEN HOE HET MET ONZE QUIZ GAAT(A)


    Lalalalalalalala.

    ja ik wet het soms moet ik met men eigen zever lachen :S xD whhahah nouja dankje vo de compli's(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik vind hem niet Gay,, ook al is hij anders dan de andere jonges/mannen in de showbiss en die gewoon over straat lopen.
    hij heeft vrouwelijke kanten, maar dat heeft iedereen, zelfs mijn broer n_n
    als hij zelf zijn trui geeft omdat ik het koud heb.
    hij gaat zelfs met zijn vriendin naar de zee om op het strand te picknicken met champagne en criossants enzo, terwijl hij volgens mij helemaal geen romantisch type is.
    En als Bill toch al Gay of Bi zou zijn, ik zou fan blijven. Wat maakt iemands geaardheid nu uit, als hij prachtig zingt of gewoon een prachtig mens is?
    ALs hij zich daar goed bij voeld moet hij het weten, ik blijf hem steunen ! !
    Xx(H)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik vind hem niet Gay,, ook al is hij anders dan de andere jonges/mannen in de showbiss en die gewoon over straat lopen.
    hij heeft vrouwelijke kanten, maar dat heeft iedereen, zelfs mijn broer n_n
    als hij zelf zijn trui geeft omdat ik het koud heb.
    hij gaat zelfs met zijn vriendin naar de zee om op het strand te picknicken met champagne en criossants enzo, terwijl hij volgens mij helemaal geen romantisch type is.
    En als Bill toch al Gay of Bi zou zijn, ik zou fan blijven. Wat maakt iemands geaardheid nu uit, als hij prachtig zingt of gewoon een prachtig mens is?
    ALs hij zich daar goed bij voeld moet hij het weten, ik blijf hem steunen ! !
    Xx(H)



    Ja iedere zijn eigen mening&ik blijf hem ook altijd steunen hoor,hij moet gelukkig zijn ^_^


    Lalalalalalalala.

    Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.




    hij heeft misschien vrouwelijke trekken, maar dat zegt nog niet dat hij gay is. ik vind niet dat hij gay is.

    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik vind hem niet Gay,, ook al is hij anders dan de andere jonges/mannen in de showbiss en die gewoon over straat lopen.
    hij heeft vrouwelijke kanten, maar dat heeft iedereen, zelfs mijn broer n_n
    als hij zelf zijn trui geeft omdat ik het koud heb.
    hij gaat zelfs met zijn vriendin naar de zee om op het strand te picknicken met champagne en criossants enzo, terwijl hij volgens mij helemaal geen romantisch type is.
    En als Bill toch al Gay of Bi zou zijn, ik zou fan blijven. Wat maakt iemands geaardheid nu uit, als hij prachtig zingt of gewoon een prachtig mens is?
    ALs hij zich daar goed bij voeld moet hij het weten, ik blijf hem steunen ! !
    Xx(H)


    <3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ben zelf Een Tokio Hotel fan, maar ik geef toe dat hij wel een beetj gay is.Maar daar houd ik me ook niet mee bezig,want dat boeit me gewoon niet.Hij zal toch ook ooit zijn ware liefde vinden?Nou als hij zich gelukkig voelt met een jongen moet hij dat toch zelf weten.Naast zijn beroemdheid heeft hij ook nog een normaal leven.Hij maakt zijn eigen keuzes en niet iemand anders.En fans die opeens geen fans meer zijn ofzo..Dat zijn dan gewoon wannabe's die alleen fan zijn omdat ze misschien denken dat ze later met een van de boys gaan trouwen? Nhja droom maar lekker verder dan.Maar bill heeft zijn eigen leven ;)
    x


    Pictures fade away, but memories are forever


    Het val me btw wel op dat opeens iedereen het ermee eens is..


    I recycle my thoughts.

    Sorry hoor.=S

    Maar aan je uiterlijk kun je niet zien of je gay bent? Want hoevaak heeft hij wel niet gezegd dat hij geen gay is?


    ok


    Het val me btw wel op dat opeens iedereen het ermee eens is..


    Wat Eva dus ook zegt, bijna iedereen vindt het ?
    Maar goed, ik hou mijn mond verder.:x


    ok

    Sorry hoor.=S

    Maar aan je uiterlijk kun je niet zien of je gay bent? Het ligt aan jou:S Als je echt fan bent, geloof je Bill wel;) Want hoevaak heeft hij wel niet gezegd dat hij geen gay is? Het is zelfs op youtube.:S
    Aan zijn gedrag wel? En denk je nou echt dat áls zo'n jongen die zó popu bij de meisjes is zou zeggen dat hij gay is? Ik denk van niet. En ik ben fan, maar ik geloof meer dingen wel niet. Zoals dat hij seks belangrijk vind... geloof me, hij neukt wat af.

    Nou Bill laten we dan samen lekker gay zijn.. jij en ik.. dat gaat helemaal goed komen.. (A)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorry hoor.=S

    Maar aan je uiterlijk kun je niet zien of je gay bent? Het ligt aan jou:S Als je echt fan bent, geloof je Bill wel;) Want hoevaak heeft hij wel niet gezegd dat hij geen gay is? Het is zelfs op youtube.:S

    Em trust me, je kunt dat wel zien aan uiterlijk en gedrag. ^^ Daaraan herkennen gays elkaar onderling ook you know.
    Hij heeft het enorm vaak gezegt, maar hoeveel anderen zijn er wel niet die dat ook beweerde en uiteindelijk toch uit de kast kwamen? Daarnaast liegt hij ongelovelijk veel, dus ik zie wel degelijk een goeie reden hem niet te geloven.

    Trouwens ik vind dat 'het niet geloven van zijn woorden' niets te maken heeft met fanzijn of niet.

    En ja steeds meer mensen zien in dat hij daadwerkelijk niet helemaal perfect hetro is als hij beweert te zijn. Ligt dat dan aan ons? I don't think so.

    Hehe, hij zou best homo kunnen zijn hoor. Hij heeft gewoon vrouwlijke kanten enzo. Maar homo of niet, hij blijft gewoon sexy. En ik zie hem liever met een schattig jochie dan met een sletterig wijf.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hehe, hij zou best homo kunnen zijn hoor. Hij heeft gewoon vrouwlijke kanten enzo. Maar homo of niet, hij blijft gewoon sexy. En ik zie hem liever met een schattig jochie dan met een sletterig wijf.
    én homo's zijn lief. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/