• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    Nja ik weet het niet hoor. Ik heb ook een vriend met heel wat vrouwelijke kantjes (hij houd van shoppen enzo ...) en believe me, dies op en top hetero. Het zou natuurlijk kunnen, misschien zijn we allemaal lesbisch en weten we dat nog niet, dat zou in principe ook kunnen xD Maar oké back to the point: Er zijn mannen met vrouwelijke trekjes en dat heeft een speciale naam (op school geleerd maar alweer vergeten, excuseer me (A)) en die zijn echt niet allemaal homo ofzo. Nja wathever, moest hij dat zijn, dan is ie idd slim dat hij daar niet voor uit komt, al zal het toch wel ooit moeten gebeuren want je kan je niet eeuwig verbergen. En ik zou er geen problemen mee hebben. Ofja, in het begin mss eventjes maar niet van : omg hij is gay ik bekijk hem niet meer en al mijn posters gaan nu weg. Want, hoe homo hij ook mag zijn, hij blijft zo geil :9~ :D Maar ik ben er toch niet rotsvast van overtuigt dat hij gay is hoor ...
    En nu ga ik stoppen met zeiken :P


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    hehe, idd. Hij blijft gewoon geil. En wat is er mis met homo's? XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik snap niet, dat het boeit.

    Al zou hij een omgebouwd meisje zijn ^^ - still hot
    Al zou hij gay zijn (waar ik trouwens niks tegen heb) - still hot
    Al zou hij Bi zijn - still hot

    Het boeit me echt niet, of hij op meisjes of jongens valt -.-

    Leave the kid alone. xD

    *Oh ja, zei ik al dat Bill hot is?*

    (...)


    Ja fans uit Tilburg zijn de beste fans die TH ooit kan hebben xD


    Dóóhh xD


    bla bla bla

    ja, get mss wel gelijk
    maar als hij nu gay is of niet maakt tog helemaal nie uit
    velen zouden het er moeilijk bij hebbe, maarja tis nu eenmaal zo

    ja, get mss wel gelijk
    maar als hij nu gay is of niet maakt tog helemaal nie uit
    velen zouden het er moeilijk bij hebbe, maarja tis nu eenmaal zo


    Waarom zou je het er moeilijk mee hebben?:8Leg mij dat eens uit,homo's zijn niet eng ofzo hoor&Bill blijft gewoon dezelfde arrogante egoistische schattige knappe lekkere bitch die hij nu is,dus who cares?


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Waarom zou je het er moeilijk mee hebben?:8Leg mij dat eens uit,homo's zijn niet eng ofzo hoor&Bill blijft gewoon dezelfde arrogante egoistische schattige knappe lekkere bitch die hij nu is,dus who cares?


    Ik denk, dat ze bedoelt dat in sommigen hun fantasiewereldje, Bill dan niet meer op hun valt.

    Of zo ie zo, 'de kans dat' is kleiner? xD

    Achja, mij boeit het niet, dan loopt hij maar met een vriendje of vriendin,

    (...)én homo's zijn lief. :'D
    En vet heeet <3

    (...)En vet heeet <3
    JOAAAAAAAAAH. ('L)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Woooo! gister was dit topic op pagina 1.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD
    ik denk ook dat hij of homo of bi is, maar het maakt me niks uit, zijn leven, zijn keuzes.

    Woooo! gister was dit topic op pagina 1.
    bij dit soort topics laten mensen maar al te graag hun mening horen x]

    Woooo! gister was dit topic op pagina 1.
    Goed he? :'D

    (...)JOAAAAAAAAAH. ('L)
    homo's rule! ^^

    XD, maar homo's zijn echt heel aardig!

    (...)homo's rule! ^^

    XD, maar homo's zijn echt heel aardig!
    I love homo's <3