• ik weet niet of dit al bestaat :S

    de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen :P degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken xD

    voorbeeld:

    a:met bill opgesloten zitten in een kast (dance)

    b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig

    ik loop over straat zie orlando bloom :P


    ^^

    ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten (cool)

    snappie?

    ik begin:

    de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken :( (gustii is er wel bij ;)

    O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd erger xD of je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    DEZE IS GERESERVEERD! zo kan ik even rustig scvhrijven (A)

    Je kijkt naar Tom die nog net 1 meter van de grond is xD. Volgensmij kan hij gewoon niet klimmen :P. Dan kom je op een idee: je zakt naar hem toe en je fluistert in zijn oor: als je boven komt krijgt kleine tommie een kusje (A). Tom weet niet hoe snel hij naar boven moet xD. 3 minuten later staan jullie beide boven en je doet wat je belooft hebt... Maar als jullie weer beneden zijn, scheurt op de een of andere manier je hele broek af :P.

    Ik Georg een make-over geven samen met gusatv :D


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    aha..?? ik snap je ? niet??


    Some angels have no wings.

    elke keer als ik een goed verhaal heb is iemand anders net sneller en dat is iri


    jep is zoo.. alleen uhm? waar waren we geblven?


    Some angels have no wings.

    "GEORGIEE!!" Roep je met een hoge stem. "Wil je geen mooie nieuwe kleertjes?" doet Gustav mij na. Alleen bij hem klinkt het net een mislukte gans x'D Jullie rennen naar boven en zoeken Georg, die vast wel ergens verstopt zit. "Gevonden!" hoor je Gustav roepen. Je pakt gelijk je make-up doos en begint Georg met roze oogschaduw te bekliederen. "Neee ik wil geen meisje zijn!" jammert Georg. "Pech gehad, wij hebben de weddenschap gewonnen!" Gustv pakt een mooie roze jurk die Georg aan moet trekken. "Ik lijk net een roze trien!" zegt Georg. "Gustav wil jij de fotocamera even pakken? Hij is al onderweg en 5 seconden later is ie er weer met de camera. Jullie maken een paar foto's. "Ooh deze is eigenlijk best leuk! En deze swingt al helemaal de pan uit!" zegt Georg. "Mogen ze op internet?" "Nee.!" "Jammer.."

    Ik en Tom gaan naar een oliebollenkraam x'D


    a figment of your imagination

    oke ..XD ikke ook mee doenXD


    Some angels have no wings.

    Je bestelt een zak oliebollen en krijgt die ook. Tom neemt een oliebol en duwt de poeder op je neus vervolgens likt hij het eraf. Hij wil je een stukje oliebol voeren als hij die laat vallen recht in je decollete. Jij gebied hem om die eruit te halen. Maar inplaats van met zijn handen doet hij dat met zijn mond. En daar sta je dan rood als een tomaat met Tom die in je decollete een oliebol zoekt.


    Ik en Armin op een schoolfeest.

    Je bent samen met armin aant dansen op het schoolfeest, als er opeens een schuifelnummer komt. Armin kijkt je met puppyeyes an en vraagt je ten dans. Je slaat je armen om zijn nek en hij legt zijn handen op je kont :X. Daarna komt er een lekker nummer en Armin trekt je onder de hapjestafel, waar hij al jou dromen uit laat komen ^^... en dat trekt een dronken leraar het kleed van de tafel eraf :O

    Ikke hypervetileren bij gustii thuis :|


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Gustii geeft je mond-op-mond beademing en je blijft bij hem logeren tot je beter bent. Hij zorgt voor je en is bezorgd over je^^


    Ik word uitgescholden door TH-haters?

    MOnd op mond geven al iemand hyperventileerd xD niet handig maar wel leuk :P

    Je wordt uitgescholden door TH-haters, maar je durft nix terug te zeggen omdat die gasten best link kunnen zijn :S. Dan komt opeens Bill op zijn bakfiets in maillot en cape aankakken en die laat met zijn SuperBill een dike ruft in hun gezicht (yeah). Je bedankt hem en hij geeft je een tongzoen. HIj zet je in de bak van zijn fiets en rijd raar een hotelletje waar jullie het heel gezellig gaan hebben xD.

    Gustav die mij lasagne voert :Y). Maak hem maar lekker erg want ik ben hyper en ik pak anders mijn chocomelkpistool :D


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    MENSEN WAAR ZIJN JULLIE GEBLEVEN :(.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Terwijl Gustaf Lasagne heeft klaar gemaakt en hij je het voort valt er een beetje op je witte truitje , Gustav schrikt er zo erg van dat hij meteen je truitje uittrekt en schrikt van wat hij nu weer deed maar daarna ging hij dus naar de keuke waste de vlek er uit en gaf je je natte shirt terug> Gustav: zo schoon

    ik doe het voor de eerste keer me bill maar dan komt tom binne gewandeltxD zo maak het maar lkkr droog XD

    Jullie zijn dus 'bezig' en dan komt Tom ineens doodleuk binnengewandeld. 'Bill, mam heeft cake gebakken en ..' verder komt hij niet want hij heeft jullie door :Y) Jullie worden keirood en gaan snel onder de dekens. Tom moet grijnzen en zegt dan 'Jullie deden het trouwens heel verkeerd, wacht' en hij loopt weg. 10 sec later komt ie weer binnen met een boek. 'Hier staat alles in wat jullie moeten weten, heb ik ook alles van geleerd' en hij loopt weer weg. Jullie bekijken het boek en gaan mooi weer verder, op de góeie manier :')

    ik sta smerige blaadjes te bekijken als Tom ineens langsloopt x'd


    -

    Je zit lekker in de playgirl te kijken in het park, als Tom opeens achter je staat. "Heej eenzame chick, waarom kijken als je ook kunt doen? Ik meld me aan ^^". Je kijkt hem een beetje raar aan, maar dan tilt hij je op en rent naar het dichtsbijzijnde hotel. " 1 Love suite svp", zegt hij tegen de vrouw achter de balie. Hij krijgt de sleutels mee en even later zitten jullie in een jacuzzi terwijl hij je overal 'masseert'.

    Ikke zwaar ziek van de ongesteldheid :') Gustii moet me verzorgen (A)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Gustav gebruikt zijn magische vinger, en zorgt ervoor dat je ongesteldheid nooit meer terug kom. (imagen x'D) Zo dat jullie vervolgens geweldige sex in de sauna kunnen hebben x3


    IK ben ongeloofelijk verveeld ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Je bent zwaar verveeld en dat komt ( ik hoop dat ik je pro goed heb begrepen xD) Bill je kamer binnen. Je mond hangt wijd open van verbazing. Dan kom je erachter dat je alleen je ondergoed aanhebt :S. Bill maakt een ballerina sprong bovenop je en trekt je beha uit :O, en smijt hem uit het raam :|. Daarna gaan jullie 'spelen' op de zolder. De volgende dag moet je weer naar school, en je ziet je beha aan de vlaggenmast hangen :8. Je buurjongen had hem gisteren opgevangen...

    ^^
    je bent niet de enige die verveeld is xD

    Ik parachutespringen ( HEB HOOGTEVREES :S )


    You're the heir, I'm the forgotten grave..