• ik weet niet of dit al bestaat :S

    de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen :P degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken xD

    voorbeeld:

    a:met bill opgesloten zitten in een kast (dance)

    b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig

    ik loop over straat zie orlando bloom :P


    ^^

    ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten (cool)

    snappie?

    ik begin:

    de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken :( (gustii is er wel bij ;)

    O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd erger xD of je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    xD

    Je zit met Gustav op de kamer, en jullie kijken een beetje TV. Na een tijdje val je tegen hem aan in slaap. Gustav vind dat heel schattig en zet de TV uit. Hij begint door je haar te strelen en geeft je kleine kusjes. Je word wakker daarvan en je kijtk recht in zijn bruine oogjes. Je draait je uit verlegenheid om en je voelt dat hij tegen je aankruipt. Hij legt zijn m=hand op jou borst en begint te masseren. Zo vallen jullie weer in slaap.

    De volgende dag word je wakker en je voelt een tong langs je neus. Het is je hond -.- En je ligt in je eigen kamer. Het was dus een droom xD

    Ik en Gustav lekker op de bank chocomelk zuipen ^^

    maak het maar lekker erg ik wil rode kop xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Samen met Gustav zit je op de bank, Gustav even lief voor je zoals altijd heeft net een kop warme chocoladeMelk voor je gemaakt. Jullie hebben even geleden gekozen voor naar een Film te kijken, en hoe kan het ook anders... dan een dat jullie een héél enge film hebben gekozen. Gespannen kijk je naar de film, Gustav legt een arm rond je heen en net op dat komt er een heel erg eng stukje waardoor je wel een meter in de lucht vliegt en alle chocolade melk over je heen krijgt. Allemaal net op je mooie bloesje, die je gisteren had gekocht. 'Nou...' zucht je. "Ga je nu met dat Bloesje aan blijven zitten?" vraagt Gustav met een grijns op zijn gezicht. Meteen stel je je recht en trek je je bloesje uit. "Rarww Tijger!" Schreeuwt Gustav terwijl hij je van kop tot teen bekijkt, en hij zich ook rechtstelt. Hij komt naar je toe en begint je te zoenen, natuurlijk laat jij dit toe en kus je pasioneel mee. Ineens hoor je een vaas vallen en geschrokken kijk je recht, met je gedachten nog bij de film als je ineens Gustav's moeder voor je ziet staan. "ow.. God." Zegt ze zacht.


    Doe maar iets met Guillaume Gillet[voetballer] op het gala van de gouden schoen.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Het gala is net afgelopen en je loopt met Guillaume terug naar de auto. Het was best gezellig die avond, al heeft hij iets te veel gedronken. "Misschien kunnen we beter een hotelletje pakken." zeg je maar tegen hem terwijl je hem ondersteunt. "Is goed" zegt hij dronken. Na vijf minuten gelopen te hebben komen jullie aan bij een hotel. Je neemt een kamer en sleept Guillaume letterlijk mee daar naar toe. Als je eindelijk bij de lift bent, en zet je hem op het bankje. Je drukt op het knopje en de deur gaat dicht. Opeens knijpt hij in je kont. Je geeft een klein gilletje en je begint te lachen. Je draait je weer om en je kijkt een beetje rond. Dan voel je opeens dat hij jou bij je heupen pakt en je begint te zoenen. Als jullie eindelijk boven zijn gooit hij zijn shirt uit en begint je weer te zoenen. Dan geeft hij opeen kusjes boven je borst. Je kreunt een beetje van genot. Hij hoort dat en trekt je de kamer in en het wordt een nacht waarvan de buren niet vrolijker worden ^^.

    Had geen flauw idee wat het voor gala was dus tada xD en ik was inspiloos :(


    Ik en Gustav in het reuzenrad (heeft hoogtevrees xD)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Gustav wou per se dat jij mee ging het reuzenrad in! je durfde niet tegen Gustav te zeggen dat je hoogtevrees had uit angst dat hij je zal uitlaggen. jullie gaan dus samen in het reuzenrad en in het begin valt het wel mee. maar dan vind je het egt te hoog worden. Gustav geniet van het uitzigt en heeft helemaal niet in de gaten dat jij het maar niks vind. je doet je ogen digt. "heey joehoe!" je opent je ogen en ziet dat Gustav met zijn hand voor je ogen zwaait. "Gaat het wel?"vraagt hij bezorgd. "ehm....ja"zeg je en je loopt rood aan. "jij hebt hoogtevrees hea?"zegt Gustav met een glimlagje. je knikt. "waarom heb je dat niet gezegd?" "ïk was bang dat je me dan ging uitlaggen." Gustav begint te laggen. hij slaat zijn armen om je heen. "je had dat gewoon moeten zeggen joh. ik zal je heus niet uitlaggen ik hou tog van je."hij drukt je tegen zich aan en zegt: "ik bescherm je wel." hij begint je te zoenen. en julie zoenen en zoenen en zoenen en voor je het weet zijn jullie alweer beneden. Gustav zegt dat jij nu mag kiezen waar jullie nu weer ingaan. je neemt hem mee naar de kleine 8baan die loei hard gaat. Gustav kijkt misselijk en je ziet dat hij daar nou geen zin in heeft. je lagt en zegt: "ik ga wel alleen hoor blijf jij maar hier." "nee ik ga mee."zegt Gustav"maar dan moet jij mij beschermen dat ik er niet uitval."hij heeft een brede grijns terwijl jij dubbel ligt...

    Ik met Bill in de snackbar...

    Je zit met Bill in de snackbar. Jij hebt een grote hamburger bestelt. Bill kijkt je grijnzend aan. 'Waat?' Vraag je "heilig". Er zit nog een stukje tomaat...' 'Wat!?' vraag je geschrokken.'W-waar dan? Oh God, ik schaam me kapot!' 'Zal ik het weghalen?' Je knikt. Bill buigt zich voorover en even later voel je zijn zoete lippen op de jouwe en een tong die jou mond probeert binnen te komen...


    Tom en Ik - alleen - in het zwembad van het Hotel.


    everything, in time

    Ik maak er je vakantiehuis van ;)

    Je ouders zijn voor 1 maand op zakenreis en daarom mag jij op vakantie. Je zit nu in jullie vakantiehuis is Duitsland, midden in de bergen. Je verveelt je een beetje dus je wilt gaan zwemmen. Maar crap... waar is je bikini? Dan maar zonder, er staat toch een vier meter hoge heg om het zwembad. En de andere villa's staan 20 meter verderop. Je loopt naar buiten en je doet alles uit, behalve je blouse en string. Je springt in het water en je gaat ontspannen op je rug drijven. Opeens hoor je een plons. Een plons? Nee toch... je hond houd wel van zwemmen, maar die maakt niet zo'n grote plons. "Hoi", hoor je opeens zeggen en je opent je ogen. Het is Tom! Hoe is hij hier gekomen? Dan heb je opeens in de gaten dat je geen beha aanhebt en dat je blousje doorschijnt. En je hebt natuurlijk nog die string alleen aan... Je kijkt Tom angstig aan en dan komt hij dichterbij. Je vind hem al jaren leuk, maar je bent toch een beetje bang. Nu zie je pas dat Tom ook alleen maar een boxer aanheeft, inclusief 12e graads 'bobbel'. Wat een lijf! Hij komt nog dichterbij en jullie lichamen staan nu tegen elkaar ( voor zover dat lukt met 12e graads 'bobbel'). Hij pakt je bij je middel en hij drukt een warme kus op je wang. Je houd het niet meer en je kreunt. Het leek alsof er een knop werd omgedraaid, en je besprong hem. je drukte jou lippen op de zijne en hij liet zijn tong naar binnen glijden. Na een paar minuten weekten julie los van elkaar. Tom pakte weer je middel vast en begon te zingen:

    'Cause now again I've found myself
    So far down, away from the sun
    That shines into the darkest place
    I'm so far down, away from the sun
    That shines the life away from me
    To find my way back into the arms
    That care about the ones like me
    I'm so far down, away from the sun again


    En hij tilde je uit het zwembad en droeg je naar jou kamer, waar je de lol van je leven ging hebben.

    Dat liedje is trouwens Away From The Sun - 3 Doors Down ;)

    Gustav zit in het saunahokje in de tuin en ik kom perongelijk binnen ( met handdoek om, hij niet ;) ), hij is mijn beste vriend en ik logeer bij hem ^^


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    "Sorry!" roep je, als Gustav je opmerkt. Hij pakt snel een handdoek en glimlacht beschamend naar je ïs okee hoowr" zegt hij. Je lacht verleidelijk naar hem en gaat naast hem zitten. Je leint tegen hem aan en sluit je ogen. "hoe vind je het hier to nu toe?" vraagt hij je na een tijdje. "wel goed hoor" antwoord je, denkend aan het melige kussengevecht van de vorige oavon, toen heel th bij Gustav was gewees(ze hadden vrij voor een paar weken, dus was jij bij Gustav diet tijd) "mooz"zegt hij e trekt je meer tegen hem aan. Je gaat wat gemakkelijker zitten en sluit je ogen. Je vind het fijn, zo tegen zijn schouder, net zoals vroeger. Gustav slaat een arm om je heen en.... [vul de rest zelf maar in :P]

    Ik lig op bed en als ik mijn ogen open doe zie ik Alex Pettyfer voor mijn neus.


    If you're going to hell, keep going

    Ik lig op bed en als ik mijn ogen open doe zie ik Alex Pettyfer voor mijn neus

    Je lag net zo lekker te dromen, toen je opeens een warme adem in je nek voelde. Opende je ogen, en je keek recht in de ogen van Alex Pettyfer. Wat doet hij nou weer hier? Net als je het hem wilt vragen, bezwijk je zowat aan die geile blik in zijn ogen waardoor je jezelf terug laat vallen op bed. Alex kruipt bovenop je en begint je heftig te zoenen. Je merkt aan hem dat hij verder wilt, en dat laat je ook toe. Hij begint je borsten te zoenen en jij laat jou hand in zijn broek glijden en je neemt ‘Kleine Alex’ vast. Hij kan het niet meer aan en kreunt. “Je bent een harde.” zegt hij, terwijl hij zijn shirt uitgooit. Bla bla…

    Ik en Gustav in de bergen in een vakantiehuisje tussen de koeien :D.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Jij en Gustav zijn op vakantie en jullie hadden een spel bedacht. Gustav stelde voor om boer en boerin te spelen. Je deed mee en jullie gingen de koeien melken en Gustav had weer eens een spel bedacht. De meeste koeien melken. Je neemt de dingen van de koe vast en je zat zo diep aan het nadenken dat je niet doorhad dat je iets anders vasthad dan een koe. Je kijkt op en je ziet Gustav voor je staan en dan kijk je naar je hand die het vast heeft. Je ziet dat je zijn kruis vast hebt gepakt. Je plaagt hem en dan wrijf je extra hard over zijn kruis en Gustav kon zich niet meer bedwingen. Hij kreunde heel luid en jullie hebben het gedaan in de stro tussen de koeien!! XD

    Ik met Bill samen op het podium zingen XD


    FireFlies Above My Head

    Bill stond met de hele band op het podium zijn ding te doen. Ze waren goed vanavond! Opeens keek Bill in je ogen terwijl je keihard meezong. Bill liet de muziek stoppen. "Ik wil vanavond iemand laten meezingen." en hij keek naar jou. Hij hielp je het podium op. Toen gingen jullie verder met zingen. Je voelde opeens zijn arm op je heup en je bloosde. Zo bleven jullie staan. Het was het laatste nummer van het concert, dus toen het was afgelopen trok Bill je backstage, waar hij je tegen de muur aan drukte en je innig zoende.

    Ik had niet veel inspi sorry :(

    Ik en Gustav met Bruno spelen in de tuin :) ( dat is de hond van Gustav dummies xD )


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    lol


    ??

    Je kwam bij Gustav je ging effies op bezoek en Gustav zat in de tuin te spelen met Bruno! je ging er gezellieg bij zitten en Bruno kwam op je af je knuffelde hem."hoi!"zei je tegen Gustav."Heeyyy hoeistie??" "Goed met joe?"zei je. "goed hoor."zei Gustav en hij boog naar voren en gaf je een lekkere zoen. je zoende terug. hij duwde je naar agteren en ging bovenop je liggen............

    srry dat ie kort is maar mot vreten!

    ikke weer!
    ik en Tom in spanje op vakantie op het strand! xD(nerd)(H)(H)

    hij was helemaal geil, maar plotseling werd de der opengegooid Ronnie Radke kwam binnengewankeld, blijkbaar was hij dronken. Hij keek geil naar jullie 2, waarop jij meteen TRIO! riep x3

    ja srry ik houd niet zo van TH [aa']


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    hij was helemaal geil, maar plotseling werd de der opengegooid Ronnie Radke kwam binnengewankeld, blijkbaar was hij dronken. Hij keek geil naar jullie 2, waarop jij meteen TRIO! riep x3

    ja srry ik houd niet zo van TH [aa']


    wat is de gebeurtenis???


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je kwam bij Gustav je ging effies op bezoek en Gustav zat in de tuin te spelen met Bruno! je ging er gezellieg bij zitten en Bruno kwam op je af je knuffelde hem."hoi!"zei je tegen Gustav."Heeyyy hoeistie??" "Goed met joe?"zei je. "goed hoor."zei Gustav en hij boog naar voren en gaf je een lekkere zoen. je zoende terug. hij duwde je naar agteren en ging bovenop je liggen............

    srry dat ie kort is maar mot vreten!

    ikke weer!
    ik en Tom in spanje op vakantie op het strand! xD(nerd)(H)(H)


    zo dan doe ik het maar xD

    Je ligt met Tom op het strand en jullie liggen lekker te bakken. Nou, jij bakt iets teveel :S. Je vraagt daarom Tom of hij je wilt insmeren en dat doet hij ook meteen. Dan pas zie je dat er echt niemand verder op het strand is. Tom begint je in te smeren, maar dan trekt hij opeens je topje los. Jij rent erachter aan, met je handen voor je borsten. Dan komt Tom naar je toe en legt zijn handen op je borsten. Voorzichtig drukt hij een kusje in je nek, en daarna hebben jullie hete seks onder de pier xD.

    Ik en mijn crush ( laten we hem Cola noemen xD ) op het valentijnsbal ^^.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..