Ik maak er je vakantiehuis van 
Je ouders zijn voor 1 maand op zakenreis en daarom mag jij op vakantie. Je zit nu in jullie vakantiehuis is Duitsland, midden in de bergen. Je verveelt je een beetje dus je wilt gaan zwemmen. Maar crap... waar is je bikini? Dan maar zonder, er staat toch een vier meter hoge heg om het zwembad. En de andere villa's staan 20 meter verderop. Je loopt naar buiten en je doet alles uit, behalve je blouse en string. Je springt in het water en je gaat ontspannen op je rug drijven. Opeens hoor je een plons. Een plons? Nee toch... je hond houd wel van zwemmen, maar die maakt niet zo'n grote plons. "Hoi", hoor je opeens zeggen en je opent je ogen. Het is Tom! Hoe is hij hier gekomen? Dan heb je opeens in de gaten dat je geen beha aanhebt en dat je blousje doorschijnt. En je hebt natuurlijk nog die string alleen aan... Je kijkt Tom angstig aan en dan komt hij dichterbij. Je vind hem al jaren leuk, maar je bent toch een beetje bang. Nu zie je pas dat Tom ook alleen maar een boxer aanheeft, inclusief 12e graads 'bobbel'. Wat een lijf! Hij komt nog dichterbij en jullie lichamen staan nu tegen elkaar ( voor zover dat lukt met 12e graads 'bobbel'). Hij pakt je bij je middel en hij drukt een warme kus op je wang. Je houd het niet meer en je kreunt. Het leek alsof er een knop werd omgedraaid, en je besprong hem. je drukte jou lippen op de zijne en hij liet zijn tong naar binnen glijden. Na een paar minuten weekten julie los van elkaar. Tom pakte weer je middel vast en begon te zingen:
'Cause now again I've found myself
So far down, away from the sun
That shines into the darkest place
I'm so far down, away from the sun
That shines the life away from me
To find my way back into the arms
That care about the ones like me
I'm so far down, away from the sun again
En hij tilde je uit het zwembad en droeg je naar jou kamer, waar je de lol van je leven ging hebben.
Dat liedje is trouwens Away From The Sun - 3 Doors Down 
Gustav zit in het saunahokje in de tuin en ik kom perongelijk binnen ( met handdoek om, hij niet
), hij is mijn beste vriend en ik logeer bij hem ^^
You're the heir, I'm the forgotten grave..