• ik weet niet of dit al bestaat :S

    de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen :P degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken xD

    voorbeeld:

    a:met bill opgesloten zitten in een kast (dance)

    b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig

    ik loop over straat zie orlando bloom :P


    ^^

    ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten (cool)

    snappie?

    ik begin:

    de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken :( (gustii is er wel bij ;)

    O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd erger xD of je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je zit alleen in je slaapkamer en je bent doodsbang voor die spin in de hoek van de kamer :S. Opeens maakt dat beest een rare beweging en je gilt :|. Dan komen Bill en Tom binnen ( 1 halen 2e gratis ^^) en die vragen wat er is. "Er zit daar een fucking dikke spin :S" zeg je. Bill en Tom kijken naar de spin, gillen en kruipen daarna dicht tegen je aan... en proberen jou te kalmeren met wat kleien kusjes in je nek. Zo zitten jullie nog wel even xD.

    Ik ga samen met Gustav naar het tuincentrum xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Gustav ne jij gaan naar het tuincentrum. je moeder had gevraagt of je een plantje voor je tante (haar man was overleden) wou kopen. en Gustav ging mee (gezellie^^) jullie liepen in het tuincentum en zagen allemaal leuke plantjes enso je kon niet kiezen. en aan Gustav had je niet veel."aan jou heb ik ook niks zeg."zei je tegen hem. hij trok een pruillipje. je draaide je om en deed net of je boos was. opeens werd je van agteren in je nek gekust(je had je haar omhoog gestoken) je draaide je om en Gustav begon je te zoenen.....

    Later kwam je thuis zonder plantje! die was je vergeten door Gustav! Je moeder boos!xD



    ehm......Ik in de disco met....(Bill of Tom, jij mag kiezen:))

    Je zit aan de bar wat water te drinken, als er opeens een jongen een foto van je maakt. Hij zei dat hij nu hij op tour is een dagboek bijhoud van leuke mensen die hij heeft ontmoet. Als je goed kijkt zie je dat het Bill is. Je blijft gewoon kalm. "Maar je moet me wel leren kennen dan hea."zeg je maar. "dat komt wel goed ^^" en hij drukt zijn lippen op jouw wang. "wat is je nummer?"


    Ik met Gustav in een donker bos met veel onweer ( oftewel: 2 van mijn fobieen xD )


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je loopt door het bos met Gustav zijn hond uitlaten. dan begint het te regen. en niet veel later begint het te onweren. je schrikt. je kijkt naar de hond en ziet dat die niet eens bang is. je durft niet te laten merken dat je bang bent. missgien zal hij je uit laggen en dan missgien wel uitmaken!!! je gaat dichter op Gustav lopen. als er een keiharde donderslag komt gil je. Gustav kijkt je aan. "zullen we naar huis gaan?" vraag je met een doodsbang gezigd. Gustav ziet dat je bang bent hij geeft lachend een lkkre zoen. "Bij mij hoef je toch niet bang te zijn?"zegt hij. hij slaat een arm om je heen en tekt je tegen zich aan. hij geeft leive kusjes. "we gaan wel naar huis." jullie draaien je om en lopen weer naar huis. iedere keer zoenen jullie wel effies...

    srry niet veel inspirattie...

    ehm owja ik weer!!! ehm ......
    nu eentje met Tom. Tom en ik alleen in huis^^(lol)

    ik zit net een serie te lezen over dat tom seriemoordenaar is :S

    Je zit met Tom alleen thuis en je hebt honger. Je gaat daarom voor jullie tosti's bakken. Je pakt alles wat je nodig hebt en je kwakt het in die pan. Dan komt opeens Tom achter je staan en pakt je bij je heupen. Hij legt je op de keukentafel en begint je te zoenen. Hij streelt met zijn handen langs je middel en doet je shirtje uit. Jij doet zijn shirt ook uit, maar dan zie je door je genot heen dat de hele kamer blauw staat :S. DIE TOSTI! Tom merkt het ook en slaat met zijn shirt de vlammen in de pan uit. Na wat zinvol geweld op een koekenpan is de vlam uit. "We kunnen moelijk binnen gaan zitten met zoveel rook..." zegt hij. Hij tilt je op en neemt je mee naar de jacuzzi buiten, waar jullie lekker je ding doen ^^.


    Ik en Gustav mijn kledignkast uitruimen^^


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    je zocht een topje maar kon het voor de zoveelste keer niet vinden. Gustav komt je kamer binnen en vraag wat er is. je zegt dat je je topje niet kan vinden. hij lagt en begint je te helpen met zoeken. toevallig heb je ook een topje aan. als Gustav het topje vin loopt hij naar je toe en trekt je topje uit. vervolgens glijden zijn handen over je borsten en over je heupen. hij kust zachtjes je borsten. en geeft ook een kusje op je buik. vervolgnes glijdt hij met zijn hand naar je broek en trekt die naar beneden. vervolgens duwt hij je op je bed. staat op en doet de kamerdeur digt....etc.etc.....

    ehm....ow ik vin moeilijk!
    Ik met Bill kleren passen!

    Je zit in de winkel wat kleren te passen met Bill. jullie gaan om de beurt omdat jullie zoveel gekocht hebben dat het de paskamers niet in kunnen dus moet ere iemand altijd op de dingen passen als iemand zich gaat verkleden.^^ Je bent een leuke shirt aan het passen en opeens komt Bill's hoofd binnen de gordijnen piepen. Hij kijkt je kwijlend aan en meteen schreikt hij zich wakker door iets. Bill gaat uit de gordijnen (rare zin^^) en kijkt achter zich. Er staat een chagrijnige kassa juffrouw achter hem en geeft hem nog een mep op zijn kont. 'Het is een 1 persoons paskamer en niet een hoofd en een madam in een paskamer...' zegt de mevrouw. Bill geeft er niet zoveel aandacht om en de mevrouw bleef maar zeuren. Eindelijk gaf ze het op en belt de politie. 'Meneer er staat hier een verkrachter met een mevrouw te neuken in het pashokje!!!' belt ze...

    Ik met Bill samen huiswerk make


    FireFlies Above My Head

    Je maakt het hek open en kijkt Bill aan. "Lang geleden? Niet?" Zegt hij zachtjes. Jaren hebben jullie elkaar niet meer gezien, tot vandaag. Je knikt en stapt verlegen naar binnen. Vroeger was je verliefd op Bill, en zoveel jaren later ben je het nog steeds. "Heb je huiswerk? Anders kunnen we iets leuk doen." Je zucht en streelt door je haren terwijl je even nadenkt. 'Ik heb huiswerk, maar je kan me gewoon helpen. Daarna kunnen we iets leuk doen?' Vragen kijk je Bill aan, hij knikt en volgt je mee naar Binnen. Terwijl jullie Samen het huiswerk maken komt Bill steeds dichter bij je zitten. Je vind dit natuurlijk niet erg, allesbehalve erg zelf. "Je huiswerk is Klaar. Laten we Gaan." Zegt Bill Terwijl hij je hoopvol aankijkt. Je lacht en knikt, even later als jullie in de auto zitten en aan het rijden zijn Parkeert hij op de oprit van Bill's Stekje. Vol verwachting lopen jullie zoenend binnen en Bill zijn hand glijd langzaam onder je truitje. Je maakt de deur open, en jullie ploffen op de zetel neer. Jullie gaan nog steeds door met zoenen en Bill trekt zijn Shirt uit, "Eeuh. Hallo dan." Hoor je iemand zeggen, Geschrokken kijken jullie allebei in het Gezicht van Tom, die daarnet in de zetel in slaap is Gevallen.

    Doe maar iets met Fernando Torres.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Je bent in Madame Tussaud en je komt aan bij de afdeling 'Voetbal Legendes'. Je bent nieuwsgierig en je loopt naar binnen. Er is niemand. Je komt aan bij het beeld van Fernando en je kan het niet laten om met je handen onder zijn shirtje te gaan terwijl je hem in zijn nek zoent. Terwijl je dat doet voel je opeens dat hij wel héél zacht is voor een beeld... Het is gewoon de echte Fernando! Je trekt snel je handen weg en vraagt: "Waarom stond je zo stil?". "Ik zag dat jij een Fernando shirt aanhad en je bent best lekker (A)". Toen gleed hij met zijn handen over jou heupen en pakte je kin vast. Net toen jullie hoofden dichter bij elkaar kwamen, maakte een Japanse toerist een foto van jullie. xD

    Ik en Gustav/Shin gaan maar weer de duintjes in (A)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Jij en Gustav lopen de duinen in. halvewege leggen jullie een paar matjes neer en gaan daar gezellig met zijn tweeen picknicken. jullie zitten lkkr te eten. als jullie klaar zijn ga je liggen op het matje. dan komt Gustav op je liggen^^. jullie zoenen enso etc.etc.

    ow ikke weer! ehm..... Bill en ik gaan weer kleren passen.

    Je gaat samen met Bill kleding passen in een of andere winkel. Je krijgt alleen je shirtje niet uit :S. Bill ziet dat en scheurt als een geil konijn met zijn tanden je shirtje van je lijf. "Zo beter?" vraagt hij terwijl hij je overal begint te strelen.

    xD.






    Doe maar wat :P over Gustav of Shin :P...


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    jij bent op het strand met gustav. "ga je effe mee zwemmen?" vraag je. Gustav knikt en gaat met je mee. je loopt naar het water. je voelt vanagteren handen in je rug en vervolgens val je voorover in het water. je zwemt naar boven. en kijkt naar Gustav die je langs de kant staat uittelaggen. je loopt uit het water en duwt hem met moeite het water in. dit keer lag je hem uit. hij trekt je naar zig toe en begint je te zoenen..........

    Tom en ik winkelen! (puh)

    Je staat met Tom in de winkel en hij gaat kleding passen. Je gaat mee het hokje in en kijkt hoe Tommie zijn broek uit doet en een andere aandoet. "Damn, daar pas je met zijn tweeen in :P" zeg je. "Proberen?" en Tom laat zijn broek een beetje zakken zodat jij er ook in kan. Even later legt hij zijn handen op jou kont en begint je overal te zoenen.

    niet veel inspi xD

    Ik ben ontvoerd maar door wie xD (Gustav ^^)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ja opend je ogen en ziet Gustav rond lopen. je zit vast gebonden. "waarom zit ik vast gebonden?" je hebt Gustav nooit egt gemogen en nu zit je vast gebonden op een wild vreemden kamer. hij loopt naar je toe en geeft je een kus op je wang. vervolgens maakt hij je los. "beter zo." je knikt. eigenlijk is hij wel sgattig! hij geeft nog een kus."Wat doe ik hier?" "ikke... ik wist dat je me nooit leuk zal vinden. enne...ehm... chantage!"hij grijnst. hij begint je te tongzoenen en tot zijn verbazing zoen jij terug. hij stopt. en kijkt je vragend aan. "Wat is er?" vraag je. "Nou..."je laat hem niet uitpraten. je slaat je armen om hem heen. en begint hem weer te zoenen. hij slaat zijn armen om je heen...

    en ow ja ik moet nog wat zegge....
    ikke ontvoerd door bill of/en tomxD(puh)

    pik gwn jou idee!