• ik weet niet of dit al bestaat :S

    de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen :P degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken xD

    voorbeeld:

    a:met bill opgesloten zitten in een kast (dance)

    b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig

    ik loop over straat zie orlando bloom :P


    ^^

    ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten (cool)

    snappie?

    ik begin:

    de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken :( (gustii is er wel bij ;)

    O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd erger xD of je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Jij bent je laaste nummer aan het zingen, Jou crush komt op het podium en zingt mee met de super romantische tekst. Hij komt recht voor je staan, kijkt je in de ogen en zingt de woorden één voor een mee. Als het nummer op zijn einde loopt gaan hij op een knie zitten. 'Will you be mine?' vraagt hij door de microfoon. Je vliegt hem in de armen en kust hem voor duizende fans. x3
    Amen. ^^,


    Ik die aan het shoppen is in Milaan ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Er komt opeens 'perongeluk' een heule knappe Milanere [/Ohmygosh ben vergeten van waaar hij komt] naast je lopen die naar je knipoogt. Jy smelt helemaal weg en julie daten enzoo. Die avond als hj bij jouw thuis zit begint hij je opeenshéél intens te zoenen.


    Ik zit op een concert van mijn favo band.

    je geeft een geweldig concert. je curh maakt het nog alleen maar beter . hij komt het podium oplopen, hij pakt je vol op jou bek.. een zegt in de mircorefoon ik houd van jou


    ik en me boyfriend in bed..^^


    Some angels have no wings.

    Ze spelen de pannen van het dak en genereerd zang en spring je lekker mee! Maar uw onhandigheid kon je niet in de steek laten en je valt over de veters van je All Stars [/hoe komen die daar?]. Je valt met een smak op de grond, maar niemand heeft het door... nou ja, niemand... "Gaat het?" Verward kijk je naar boven, maar het enigste wat je goed kunt zien is dat er iemand een hand naar je uitsteekt. "Uh... ja, ik denk het wel..." zeg je terwijl je de hand aanneemt en zo terug recht gaat staan. En dan kijkt u hem recht in de ogen en het is de zanger van de band o0'! Je was recht op het podium gevallen en iedereen staarde je raar aan. o0'

    en die daarna

    Opeen pakt hij je op jouw bek en duwt je speels tegen het kussen op. Je lacht en kietelt hem, waardoor hij naar een kussen grijpt en hem recht in jouw gezigt gooit. En nét toen hij speels op je ging liggen kwam je oma binnen o0'

    Uuuuuuuhhmm... ik zit helemaal alleen thuis en alles zit eng te kraken o0'


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ga je daarvan blozen? Okee x'D

    Er komt iemand op je afgelopen. Het heeft groot haar, zie je. Dan opeens komt broetje Billy op je af en laat je dood schrikken ^-^ [ik ben slecht hierin x'D]

    Ik sta op het podium bij een concert van Tokio Hotel ^-^


    a figment of your imagination

    je wilt zingen een je zingt mar je zingt zoo mooi, dat je het hele concert mee mag spelen.. een nieuw bandlid word..

    ikke en me vriendje in de suppermarkt bij de comdoom afdeling


    Some angels have no wings.

    je loopt met je lover door de supp en dan komen jullie opeens bij de condoomafdeling :S. dan vraagt je vriendje opeens of je zin hebt vanavond :$. jij roept keihard ja en geeft hem en tz. dan zie je opeens je ukkie buurtjongetje met een filmcamera op de hoek staan (6) niet leuk

    ehhm ik in een kofferbak omdat ik ontvoerd ben xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ineens krijg je zin om 'Hot 'n Cold' te zingen van Katy Perry en ineens begint iemand mee te zingen, lig je naast Tom o0' En jullie praten nog leuk verder en zingen ook nog eens 'I kissed a girl' ^^!

    Uuuuuuuhmmm... voor de examens zit ik naast m'n chrush o0'


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    omg je kijkt de hele tijd naast je,,
    dan kijkt hij jou opeens recht in je ogen aan.
    o god je weet niet meer waar je moet kijken en gaat wat meer naar achter zitten,
    waardoor je stoel omvalt en hij je nu helemaal aankijkt.

    ik op het strand van de malediven


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Hahah x'D

    Op je gemak lig je te zonnen totdat iemand het licht verstoord. Je doet je ogen open en ziet dat het zo'n knappe surfer is ö! Hij vraagt of je mee wilt gaan surfen, maar je zegt dat het zoiets helemaal niet kan. "Ik leer het je wel!" zegt hij en jullie hebben het heeeel leuk samen ^^

    Ermm ... ik lig dom te doen in mijn bed totdat de deur van mijn kamer ineens open gaat .__.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    je ziet dat je crush binnen komt gewaggeld en hij kijtk geil naar je. je kijtk hem een beetje vaag aan maar dan bespringt hij je. even later zijn jullie van bed afgerolt en zitten zijn handen onder jou shirtje


    ik die in het donekr word achetrvolgd door marylin manson en ik moet dus gered worden.. doodeng!


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je zit een teddybeer in de hoek zitten en kruipt er met kloppend hartje naartoe als je er naar tast begint de beer plotseling te bewegen je verschiet je nog eens, en dan schiet de zogezegde beer recht en het is Gustav! Hij trekt al de piercings van die creep uit en hij valt dood op de grond en nadien pak je Gustav helemaal op de bek x')

    Ik die melig aan het doen is in het donker in het park 'xD


    I found myself in Wonderland.

    je bent zo melig dat je jezelf spontaan in een fontijn werpt xD je ben zo zwak van de meligheid dat je niet kan zwemmen en je zakt naar de bodem. dan voel je opeens twee handen om je middel die je ophoog trekken. HET IS JE CRUSH! je krijgt geen lucht en dus moet hij je mond op mond geven :Y). Dan kom je bij en je ziet dat je witte kleren een beetje erg doorschijnen:X. Je rilt ook zo erg dat hij je gaat warmknuffelen (cool).

    ikke in bubbelbad in de tuin in bikini btw :P


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Zomaar spring ene lekkerding bij je in het bubbelbad en zegt dat hij je beeldschoon vind x)


    In de lift opgesloten met tom kaulitz (A)


    don't Worry...Be gay.

    je bent zwaar claustrofobisch en je begitn te hyperen. tom probeert je te kalmeren door zijn handen op je borst te leggen en zo kalmeer je. ondanks dat je allang weer rustig bent, blijven jullie tog zo staan (A) net als tom met zijn handen onder je shirtje zit, breekt een overbezorgde bill de liftdeur open, gevolgd door 200 gillende fans xD


    ik in de duinen savond ;)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..