ik weet niet of dit al bestaat 
de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen
degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken 
voorbeeld:
a:met bill opgesloten zitten in een kast 
b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig
ik loop over straat zie orlando bloom
^^
ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten 
snappie?
ik begin:
de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken
(gustii is er wel bij 
O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd ergerof je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen
You're the heir, I'm the forgotten grave..
!!! Je vraagt of je mag voelen, en Tom trekt je meteen bovenop hem, en begint je te zoenen.
. Je sleurt hem naar binnen, en je klapt de bank zo, dat het een bed wordt. Je legt hem erop, en legt wat ijs op zijn voorhoofd. Wat een bult... maar dan wordt je opeens bij je been gepakt en je ligt bovenop hem. En zo te voelen heeft hij niet alleen een bult op zijn voorhoofd. "Nu wil ik wel een kusje omdat je mij au hebt gedaan." En dat doe je ook meteen, maar wel op die andere bult. Bill kreunt het uit, en hij begint stout te doen... Hij tilt je op, en sluit je op in bezemkast. Even later doet hij de deur weer open en komt erbij staan, in alleen zijn boxer. Hij geeft kleine kusjes in je nek, en jij kan het niet meer houden en knijpt hem keihard in zijn kont 
en trekt je mee naarboven naar je kamr. zodra jullie boven zijn trekt hij zijn hemd dat hij aan had uit. gooit die door de kamre duwt je op bed en gaat op je zitten. dit gaat nog een leuk worden zegt hij . je lacht.