• ik weet niet of dit al bestaat :S

    de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen :P degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken xD

    voorbeeld:

    a:met bill opgesloten zitten in een kast (dance)

    b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig

    ik loop over straat zie orlando bloom :P


    ^^

    ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten (cool)

    snappie?

    ik begin:

    de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken :( (gustii is er wel bij ;)

    O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd erger xD of je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik verveel me weer (A)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik sta bovenop de berg onderaan de berg staat Georg te gillen dat ik moet komen. Ik neem een aanloop en spring van de berg af. Ik trek aan het touwtje, maar eer ik het touwtje heb gevonden sta ik alweer met beide benen op de grond :'D. 'was dat nou zo eng?' Georg kijkt me grijnzend aan. Ik draai me om en kijk naar het 4meterige bergje.

    Georg komt kinderpostzegels verkopen aan je deur.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik sta bovenop de berg onderaan de berg staat Georg te gillen dat ik moet komen. Ik neem een aanloop en spring van de berg af. Ik trek aan het touwtje, maar eer ik het touwtje heb gevonden sta ik alweer met beide benen op de grond :'D. 'was dat nou zo eng?' Georg kijkt me grijnzend aan. Ik draai me om en kijk naar het 4meterige bergje.

    Georg komt kinderpostzegels verkopen aan je deur.


    volgesmij heb je het verkeerd begrepen :S je moet een verhaal voor degene boven je schrijven en ik ben niet op georg xD maar pech

    Georg staat voor de deur en vraagt of je kinderpostzegels wilt kopen. Je wilt ze niet hebben maar dan bespringt georg je :S. "kopen of een kusje" zegt hij. Voordat je antwoord kon geven drukt hij al zijn lippen op de jouwe. Maar dan staat Tom in de deuropening met een beveruniform die vraagt of je koekjes wilt kopen van de scouting xD.

    Ik mag samen met gustav in een clip van metallica spelen :D


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Samen met enkele vrienden zit je net naar een leuke film te kijken. Ouders zijn niet thuis, dus jullie hebben het hele huis voor jullie alleen. Net als je even naar buiten kijkt begint het te sneeuwen... "Moet je kijken, Hoe romantisch" Zeg je lachend. Je zet de film even op pauze om warme chocolademelk te maken als net de bel gaat. Nieuwschierig ga je kijken wie het is, want wie gaat nu door deze kou? "Hallo, Wil je misschien een postzegel kopen?" Vraagt een Jongen met Bruine haren. Je kijkt goed, want je herkend hem even. Ondertussen staat de jongen al helemaal te beven en als hij zijn haren achter zijn oren steekt zie je dat het Georg Listing is. "Ja, geef me maar een velletje" Zeg je zachtjes. Georg geeft je een velletje en neemt je geld aan. "Wil je anders even binnenkomen. Buiten is het nogal koud." Georg knikt dankbaar en als hij binnen komt geeft hij je een kusje op je wang.

    Doe maar iets met een Voetballer.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Je bent op het strand en je ligt lekker te bakken in de zon. Dan voel je opeens een bal over je heen rollen en er struikelt iemand over je. Je staat op om te kijken of het met hem gaat. HET IS FERNANDO TORRES! Je las bij het water, dus Fernando ligt nu met zijn kop in de zee :S. je trekt hem eruit, maar hij ademt niet. Dat wordt mond op mond geven. Net als je bezig bent, voel je opeens dat hij jou op zich trekt en zijn tong komt naar binnen. Zo rollen jullie een stuk door, totdat er een overgespierde badjuf tegen jullie zei dat je volgens regel 121.5 c niet overdreven mag zoenen in regio B2 :P.

    Nou ja ik wil nog steeds in die clip met gustav :P metallica :D


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je zit in de clip met Gustav van Metallica en jullie moeten in opdracht van Metallica met elkaar zoenen voor de camera en het mocht niet bij zoenen blijven, jullie hebben helammal de controle overjezelf kwijt en je begint je helemaal uit te kleden met Gustav live voor de camera. Na een tijdje heb je weer controle en zag de hele wereld jouw blote lichaam zonder kleding.....


    Ik met Bill op school

    Jullie zitten bij bio en jullie moeten een kikker ontleden :S. Jij vindt dat totaal niet leuk en Bill ziet dat aan je. Hij schrijft snel een liedje genaamd 'red de kikkers'. Hij gaat op zijn knieen midden in de klas en gaat voor jou dat liedje zingen xD. De lerares heeft er problemen mee en Bill mag haar ook niet en slaat op de tafel van een nerd die naast jullie zit. Helaas zijn de kikkeringewanden op zijn tafel in jou haar gevlogen :S. En Bill haalt ze eraf en geeft je vervolgens een kusje (L).

    Ik weet er nog 1 xD

    Bij scheikunde moeten jullie werken met zuur. Je werkt samen met Bill :D. Jullie moeten wat zuur bij elkaar gooien, maar het gaat fout en er spat een heel klein beetje zuur op je, boven je decollectè ( heerlijk woord :P ). Bill ziet het en gooit je meteen in zo'n speciale douche. Maar dan komt Bill er ook onder staan en geeft je een kusje op het kleine wondje. Hij doet zijn shirt uit een geeft je een tongzoen. Even later tikt er iemand op je schouder. Het is een chagerijnige leraar. "We gaan het volgend jaar pas over slijmreacties hebben..." zegt hij. De hele klas ligt in een deuk.

    Ik vind een hond die de hele tijd tegen mijn been oprijdt xD. ( tip : het is de hond van gustii (A))


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je word helemaal zot van die sex-obseste dog dus je roept tegen hem. Vanuit de bosjes hoor je een luide stem schreeuwen. De hond gaat zitten en jij kijkt naar de bosjes. Je word verblind door de zon die in je gezicht schijnt. Er komt een jongen voor je staan. En het eerste wat in je opkomt en wat je dan ook zegt is; "Ben jij een engel."

    Me and Armin (mijn crush) in de zetel. :Y)

    Je zit lekker met Armin op de bank ( ik gebruik het woord zetel nooit xD ). Jullie doen eigenlijk niks. "Wil je wat drinken?" vraag je maar. "Ja hoor, doe maar een colaatje :D". Je loopt naar de keuken en pakt wat et drinken. Je loopt weer terug naar de bank en zet het drinken op tafel. Je staat voor Armin met je kont naar achteren en hij grijpt zijn kans (cool). Hij pakt je bij je heupen en trekt je op schoot. Hij geeft zachte kusjes in je nek en hij doet je shirt uit. Jullie zijn net lekker bezig met iets, als opeens de postbode voor het raam staat te filmen. Het gordijn stond nog open :|.

    Ik & Gustav iets doen :P


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Jullie gingen dus iets doen. Een avondje monopoly? Goed idee! Jij zette de spulletjes al klaar op het kleine tafeltje en je moet dus bukken. Als je even naar Gustav kijkt zie je dat hij naar je zit te staren, maar dan iets onder je gezicht! Als hij ziet dat je naar hem kijkt, kijkt hij blozend naar beneden. (..)
    Na een paar uurtjes heb jij dus gewonnen en je ziet dat het al tijd is om naar huis te gaan! Je geeft Gustav een passionele zoen en vertrekt.. in de hoop dat je hem ooit nog zult zien.

    Ik en Frits in het donker in het parkje.


    a figment of your imagination

    Je zit alleen in een donker parkje een beetje eendjes te voeren ( je gooit ze gewoon wakker xD ). Opeens voel je warme adem in je nek, maar je ziet niemand. Je gaat maar verder met eendjes wakkergooien, maar dan voel je het weer. Je probeert uit te vinden wat het zal kunnen zijn, maar dan voel je twee zachte handen om je middel. Je draait je om en je kijtk recht in de mooie glimmende ogen van Frits. "Eendjes wakker gooien is zielig weet je. Nu krijg je 'straf'." Hij pakt je op een geeft je de kieteldood. Je gilt het uit en je probeert te ontsnappen. Alleen heeft hij je broekspijp vast waardoor je broek uitgaat. Hij kijkt blozend naar jou en helpt je terug in je broek. "Nu ben ik stout geweest." zegt hij met een stel bijna huilende puppyeyes, een pruillipje en een verlegen stem.

    Ik met Gustav opgesloten in de bezemkast door Georg xD.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Georg pakt jou ook ruw beet en smijt jou ook in de bezemkast waardoor je tegen Gustav opbotst en jullie raken elkaar

    Ik loop met Gustav over straat


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Gustav laat een scheet en vraagt je dan ten huwelijk, jij zegt nee dus valt Gustav flauw. Dan komt de politie en beschuldigd jou van het vermoorden van Gustav dus slaan ze je in de boeien en moet je 3 jaar in de gevangenis liggen. 3 jaar later ben je eindelijk vrij en loop je over straat in alleen een string. En dan opeens sta je oog in oog met Gustav =0


    Get sexy right now.

    ehhm... ik verzin wel wat xD

    Je loopt over straat en glijd uit over een koter xD. Je denkt tenminste dat het een koter is. Je roept daarom keihard STOMME KOTER maar als koter opstaat, zie je dat het je crush is xD. Je biedt je excuses aan en je crush aanvaard die, op een speciale manier... Hij pakt je gelijk vol op je bek :8.

    Ik duik maar weer mijn lieve bezemkast in met Gustii (A).


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je ging wat halen uit de bezemkast maar kon het niet vinden. dan staat gustav agter je en vraagt wat je zoekt. je zegt dat je.....zoekt en gustav gaat helpen met zoeken. gustav vind het en je zegt dank je en geeft hem een kusje op zijn wang. je wilt weglopen maar gustav houd je tegen. hij kust je en jullie zoenen. gustav trekt de deur digt en jullie zoenen lkkr verder (inclusief:D hand onder je t-shirt) etc. etc.

    Ow dit is leuk!!!!!!!! ehm........ ow ja.
    Ik ben alleen in mijn slaapkamer en dan komt.... (Tom of Bill, de volgende mag kiezen):D