• ik weet niet of dit al bestaat :S

    de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen :P degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken xD

    voorbeeld:

    a:met bill opgesloten zitten in een kast (dance)

    b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig

    ik loop over straat zie orlando bloom :P


    ^^

    ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten (cool)

    snappie?

    ik begin:

    de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken :( (gustii is er wel bij ;)

    O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd erger xD of je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je zat in je kamer van de voetbal club en je wordt geroepen om iemand te vervangen om te voetballen. Je had niet zo veel tijd en moest je rap rap omkleden. Je gaat nog half-aankleedend op de gang lopen naar de voetbal. Je bent op het veld en je begint te spelen. Ronaldino zat je een hele tijd aan te kijken na een tijdje heb je gescoort en alle mensen kijken naar jou. Ronaldino komt naar je toe en zegt: Als je scoort kun je volgende keer beter een broek dragen. Je kijkt naar onder en onlangs je zo weinig tijd hgad om om te kleden sta je nog in je onderbroek te voetballen.

    ik op het trouwfeest met Bill

    Zuchtend kijk je naar het prachtige bruidspaar dat over het middenpad naar het altaar schreidt. Had jij je ware liefde nou maar gevonden, dan kon jij ook trouwen! Naast je hoor je nog iemand zuchten, je kijkt opzij en een schok schiet door je heen. Het is Bill van Tokio Hotel! Hij vraagt of jij ook zo graag wilt trouwen, jij knikt. Plotseling pakt hij je bij je hand en trekt je het middenpad op. Hij sleurt je mee naar het altaar en jullie zijn er vóór het bruidspaar. De priester neemt snel de gelofte af en vol geluk neemt Bill je op je bek.
    In mijn kamer met Bill.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Plots komt dr n horde supercoole boyz/girlz aan lopen en trekken jouw mee t water in bedenk zelf maar wat dr dan gebeurt...(H)

    Ik in de winkel aan t werk...


    WTF? :| snap hier nix van xD

    je zit met bill op je kamer een beetje tv te kijken. Het is echt zo saai... Jullie zitten nu naar een programma te kijken over de voortplanting van rode mieren(puh). Bill vind die beestjes eng en kruipt dicht tegen je aan. Opeens komt er een raar 3D effect en nu zit Bill half bij je op schoot xD. Nadat hij eindelijk gekalmeerd is geef je hem een lief kusje maar tijdens dat kusje vallen jullie allebij in slaap :Y).

    Ik met gustii opgesloten in (A)De Heilige Bezemkast:Y)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    God komt tevoorschijn in die kast en duwt jullie hoofden bijelkaar en jullie zoenen x'D Lolheid
    Ik & Carlisle (Vn Twilight) alleen in een huis XD Komisch..


    I live for the applause, you will die for it.

    Jullie zitten samen in een huis en julli vervelen jullie dood xP. Jullie gaan dus maar 'spelen'. Hij tilt je op en rent naar de keuken. hij legt je op tafel en haalt een bus slagroom uit de koelkast. Hij doet je shirt uit en spuit een mooi hart op je buik. "Je bent lekker" zegt hij terwijl hij zwoel in je ogen kijkt...(K)


    Ik in het pashokje van de hunkemöller (A) (Gustav svp xD ) EN MAAK HET MAAR ZO ERG ALS JE WILT (duivel)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je bent een sexy string aan het passen, maar als je in de spiegel kijkt kom je erachter dat hij doorzichtig is. Panic! Met een dunne stem roep je Gustav, die zodra hij je ziet in het doorzichtige ding, je gelijk bespringt. Je geeft je over aan zijn wilde kussen en kreunt nogal luid. In je genot trek je aan het gordijn van het pashokje, maar dat scheurt eraf. De hele winkel kan meegenieten van Gustavs handen in jouw 'onderbroek' en jij met je tong in zijn oor.

    Ik en een knappe en romantische gothic-guy met zwart haar in een donker bos.


    History is not hatred.

    Ik heb inspi en jij dus mazzel xD

    Je ging ‘s middags wandelen in het bos, maar je bent helaas de weg kwijt geraakt. Het begint donker te worden en je krijgt het koud. Opeens hoor je rare geluiden en je rent weg. Je struikelt alleen over een tak. Je ligt hopeloos op de grond met je voet vast onder die tak. Je ziet een zwarte schim aanlopen. “Blijf van me af!” gil je, maar dan zie je het bezorgde gezicht van een hele lieve jongen met een lange zwarte jas en zwart haar. “Wat doe je nog zo laat hier meisje? Het is hier veel te gevaarlijk!” “Ik was verdwaalt”, zeg je zwakjes en je laat je hoofd op de grond rusten. Voorzichtig maakt hij je been los en hij tilt je naar een hutje, waar hij je lekker in bed legt. Even later komt hij bij je liggen. “Sorry, maar de chocolademelk is op, maar ik weet misschien wel een andere manier om je warm te maken…”. En voor je het weet ligt hij bovenop je en hij drukt langzaam zijn lippen op de jouwe. “Je bent mooi, ik wil je nooit meer laten gaan” zegt hij zwoel.

    ^^

    Teveel inspi :P

    Ik met Gustav schuifelen op het nummer nothing else matters - Metallica
    (H)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik heb inspi en jij dus mazzel xD

    Je ging ‘s middags wandelen in het bos, maar je bent helaas de weg kwijt geraakt. Het begint donker te worden en je krijgt het koud. Opeens hoor je rare geluiden en je rent weg. Je struikelt alleen over een tak. Je ligt hopeloos op de grond met je voet vast onder die tak. Je ziet een zwarte schim aanlopen. “Blijf van me af!” gil je, maar dan zie je het bezorgde gezicht van een hele lieve jongen met een lange zwarte jas en zwart haar. “Wat doe je nog zo laat hier meisje? Het is hier veel te gevaarlijk!” “Ik was verdwaalt”, zeg je zwakjes en je laat je hoofd op de grond rusten. Voorzichtig maakt hij je been los en hij tilt je naar een hutje, waar hij je lekker in bed legt. Even later komt hij bij je liggen. “Sorry, maar de chocolademelk is op, maar ik weet misschien wel een andere manier om je warm te maken…”. En voor je het weet ligt hij bovenop je en hij drukt langzaam zijn lippen op de jouwe. “Je bent mooi, ik wil je nooit meer laten gaan” zegt hij zwoel.

    ^^

    Teveel inspi :P

    Ik met Gustav schuifelen op het nummer nothing else matters - Metallica
    (H)


    Lieve mensjes gaan we nog reageren?? (A) anders ik mijn chocomelkpistool pakken :'(


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Jullie zijn lekker aan het schuifelen als er ineens een ander lied word gedraaid. K3 - Alle Kleuren. Gustav word helemaal wild en gaat vet erop dansen ( ja, hij kan even NL xd ). Plots slaat hij je per ongeluk op je bek en jij valt om. Gustav heeft dat niet door en danst mooi verder. Je gilt keihard 'AUW' en hij kijkt om ;o Snel rent hij naar de DJ en fluisterd iets. Dan zegt de DJ 'Deze is voor die supermooie dame van Goestuf' :s Gustav gilt keihard 'GUSTAV'. Nouja, het nummer komt er weer op en je danst lief samen met Gustav. Dan zegt ie zachtjes 'Jij bent mijn alles, and nothing else matters' x'd

    ogod. wat lang :')

    ik en tom bij schilderles :Y)


    -

    Daarna komt er een heet nummer op. Gustav kijkt je aan en neemt je mee. Je kijkt hem vragend aan maar hij grijnst enkel. Hij neemt je mee naar een donkere kamer. Daar gekomen knipt hij het ligt aan en je ziet dat er een groot bed staat met over kaarsjes. Terwijl jij met een verbaasd gezicht naar de hele kamer staart, heeft gusti zich al uitgekleed. Hij heeft alleen zijn bokser nog aan. Hij komt achter je staat en trekt je shirtje uit. Je broek volgt. Hij draait je om en geeft je een heftige zoen. Hij gaat met z'n handen over je rug heen. Wanneer je beha ook al ergens is gevlogen, werpt hij je op het bed.


    De jongen van op mijn school (laten we hem even Poepie noemen) zitten vast in de lift :Y)


    Moof

    Jij begint helemaal te hyperventileren en Poepie gaat naast je zitten. Lief slaat hij een arm om je heen en legt zijn vinger onder je kin en draait je gezicht naar hem toe. Je ziet zijn gezicht dichter komen en je sluit je ogen en net voordat hij je kust gaat de liftdeuren openen.

    Met Armin op mijn kamer alleen.

    Je zit een beetje met Armin op je kamer te kloten ( zappen, achter elkaar aanrennen, op je Paris Hilton darbord gooien :P ). Dan vraagt Armin of je zin hebt om te ganzenborden xD. Je verveelt je toch dus ja... Je ziet Armin de kamer uitlopen en hij komt terug met twee van die sex dobbelstenen :P (die heb ik dus het lot bepaalt nu wat ik hier schrijf (6) ). Je kijkt niet begrijpend, maar dan ploft Armin bovenop je en gooit (A) DE DOBBELSTENEN (A)! Er staat 'Tickle Boobs' ^^. HIj doet dat ook meteen :9~ (mannen...). Je krenut echt keihard want het is zo lekkor. Dan hoor je opeens sirenes en de deur wordt opengetrapt :S. Daar staat de politie. "De buren hoorde iemand schreeuwen :X, maar het zijn dus gewoon ehh twetwee geillele puperss..." En ze lopen weer weg. Jullie gaan natuurlijk weer lekker verder ^^.

    Ik had weer inspi :D

    Ik met Gustii bij Metallica/Backstreet Boys concert (kijk maar hoe melig je bent xD )(yeah)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik ga egt me chocomelkpistool pakken als jullie niet reageren :'( ben verveeld :(


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Plots komt K3 er ook bij en samen met Metallica zingen ze een best cool nummer : ) ! Jij en Gustii kunnen niet stoppen met dansen, hij kan erg goed de Twist dansen btw (:! En als het gedaan is, gaan jullie samen naar Gustiis huis. Hij doet heel erg romantisch, maar het is best grappig want hij's stomdronken ^^"! En dan trekt hij je BH ineens uit Oo !!

    Euhhmm... ik doe de deur open en mijn crush staat daar ineens Ö ! We hadden 'em Pieter genoemd x'D !!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Pieter sloeg gustav neer en jij was toen helemaal blij,
    toen ging pieter naarje toe en fluisterde iets heel liefs in je oor,namelijk..


    your eyes are like stars in the night.