• ik weet niet of dit al bestaat :S

    de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen :P degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken xD

    voorbeeld:

    a:met bill opgesloten zitten in een kast (dance)

    b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig

    ik loop over straat zie orlando bloom :P


    ^^

    ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten (cool)

    snappie?

    ik begin:

    de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken :( (gustii is er wel bij ;)

    O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd erger xD of je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Jullie 2 staan een beetje ongemakkelijk in die lift. Dan word er 'ineens' een romantisch melodietjes gedraaid in die lift. Tom vraagt je te dansen en je zegt natuurlijk ja. Plots glij je uit en val je op je rug. Je jurk waait omhoog en Tom ziet je ondergoed en moet keihard lachen. Je had je 'Zondag' onderbroek aan, maar het is Maandag! ;o

    ( was voor die ene in die lift xd )

    Je bent 's avonds alleen in de duinen aan het rondlopen als je ineens een licht ziet schijnen. Je trekt je er niks van aan en loopt verder. Na een tijdje komt dat licht naar je toe en ziet dat het Gustav is met een megazaklamp. Het schijnt dat dat licht betekent dat je weg moet van de duinen. Je kijkt hem verlegen aan en zegt dat het je spijt. Plots pakt hij je bij je handen en fluistert op zwoele toon 'Jij mag natuurlijk altijd blijven'

    ( voor die duinen geval xd )
    Samen met Tom in zo'n donkere glijbaan in een zwembad :d


    -

    je zit in de glijbaan als je opeens voelt dat iemand tegen je aanknalt. WTF HET IS TOM! tommie pakt je bij je middel en gaat nogal dicht tegen je aanzitten ;P als het donkere stuk komt gaat er dingen gebeuren die ik maar niet ga opschrijven...

    ik in een da duine xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Jij zit 's avonds in de duinen met Gustav, Gustav komt boven op je liggen en opeens zijn je spaghettibandjes van je beha kapot en valt je beha naar beneden waardoor hij jouw borsten kunt zien...

    ik in mijn kamer met Bill Kaulitz

    je vlugt nu al 5 minuten voor bill met zijn stijve xD als je opeens uitglijd over je teddy -_- bill pakt je en hij laat jullie vallen op bed. maar dan zakt het bed door en je vader komt boven en die rent snel weg naar zijn eigen liefje (A)

    ik in de bios xd


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je wou eens tijd voor jezelf en ging alleen naar de bios toe. Je ging naar een horror want daar hou je van ( gok ik xd ). Halverwege de film komt er ineens een jongen naast je zitten ( je ziet hem niet goed ) en zegt 'Ik hoorde je wel gillen, zou ik je beschermen mooie dame?' Zulk gedrag vind je onacceptable en schreeuwt door de hele zaal 'ROT EVEN LEKKER OP JA?! DIT IS FICTIE DUS IK HEB GEEN BESCHERMING NODIG. LOSER' en dan zie je wie het is. Je schreeuwde tegen Gustav ;o

    Ik bij een voetbalwedstrijd x'd


    -

    Plotseling zit Gustav naast je. Hij trekt je van de stoel af en duwt je op de grond [jullie zijn de enigen daar] en hij begint je hartstochtelijk te zoenen.
    Ik zit in de bieb en lees een boek.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Plots word je boek weg genomen, je begint al te schreeuwen dat hij/zij die boek moet terug geven, als je opkijkt zie je *jou favo TH'er* staan.


    Ik zit op een bankje in het park!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    je zit vol spanning naar een wedstrijd te kijken van je favo voetbalploeg.Je hebt liveticets gekregen."is deze plaats bezet?"Vraagt een stem.je knikt met je ogen nog op het spel gericht...je ploeg scoort.je springt recht en gaat waaien met je spandoek."Bam"Je spandoek komt tegen de persoon naast je.Als je goed kijkt zie dat het Tom is die nu knok-out is geslagen door jou& je spandoek...

    Ik&Tom Bij Bill&co x'D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jullie kijken met z'n allen een film. Jij en tom glippen weg en gaan naar boven. Daar doet tom het bad aan en zoent je hartstochtelijk. Jij reageerd hier natuurlijk op en doet iets met je handen:Y) Intussen loopt het bad over en drupt het naar beneden. Ineens komen Bill&Co naar boven rennen en doen de deur open. Daar sta je dan met Kleine Tom in je hand ...Oops ;o

    Ik in een vliegtuig met Tom :'d


    -

    je zit het vliegtuig met maar 5 mensen ofzo. na een tijdje komt je skittles verslaving omhoog xD. je pakt snel je zakkie en je vreet er in een keer 10 op ofzo. dan zie je opeens dat dè tom kaulitz naast je gaa zitten. 'ik wil ook :(' zegt hij met puppyoogjes. dan pakt hij je favo kleur skittle en douwt hem in zijn mond. daarna drukt hij zijn lieve lipjes of de jouwe. zo gaan jullie de hele tijd skittles overtongen :Y).

    MENSEN ER HEERST HIER BTW GEORGLOOSHEID xD IS IE ZO ONPOPULAIR??:8

    ik met gustii in de achtbaan (yeah)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    *denkt* Na +- een half uur heb je de nogal bange Gusti overgehaald om je te vergezellen in de achtbaan. Tijdens de rit sla je een arm om hem heen om hem op zijn gemak te stellen. Helaas klaagt hij alsmaar: 'Ik wil eruit, eruit, eruuiit!' Om hem het zwijgen op te leggen druk je een zoen op zijn mond (ja in mijn achtbaanversie kan dat). Jullie worden al zoenend op de foto gezet. And they live happily ever after :]
    *denkt alweer* ik met [...] op de kermis. Laat ik z'n naam maar niet noemen want wie weet zit ie op Q -.-'


    No growth of the heart is ever a waste

    Op de kermis wint je crush een teddy die hij ana jou geeft. Je neemt de teddy aan en daardoor raken jullie handen. Nog altijd met die teddy in allebij jullie handen kijken jullie in elkaars ogen. Uit het niets drukt hij zijn lippen op die van jou. En als jullie klaar zijn met kussen lopen jullie de kermis uit met die teddy tussen jullie in.

    Me and Armin in het station na school.

    Je zit neer op een Bankje als Armin ook naast je komt zitten. Het blijft een tijdje stil, jij kijkt opzij waar Armin zit en hij zit je lachend aan te kijken. "Ik vind je echt Geweldig... Weetje?" Fluisterd hij zachtjes terwijl hij je hand neemt.


    Ik Ga Samen Shoppen met Fernando Torres.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Fernando en jij gaan ergens drinken. "Ik ben eventjes weg" zegt hij en loopt snel ergens heen. Je kijkt hem niet na, maar je drinkt je lekkere slush op. Als het je eventjes te lang duurt kijk je rond. Hij komt aangelopen met de prachtigste ketting die jij altijd al wilde hebben!

    Ik ga de kerstboom opzetten met Tom Kaulitz x'D


    a figment of your imagination

    jullie zijn net klaar en jij mag van tommie de piek erop zetten :) je gaat op het trapje staan maar je flikkert ervan af in toms gespierde armen en hij drukt een kusje in je nek en rent met je de trap op richting slaapkamer xD

    ik int zwembad


    You're the heir, I'm the forgotten grave..