• ik weet niet of dit al bestaat :S

    de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen :P degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken xD

    voorbeeld:

    a:met bill opgesloten zitten in een kast (dance)

    b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig

    ik loop over straat zie orlando bloom :P


    ^^

    ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten (cool)

    snappie?

    ik begin:

    de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken :( (gustii is er wel bij ;)

    O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd erger xD of je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Het is 10 uur 's avonds als er opeens wordt aangebeld. Je doet open en je ziet Pieter. Voordat je iets kan zeggen maakt hij een gigantische 'Clearasil Actie' op je :9~. ( dat bespringt ie je xD)

    verzin maar wat met gustii


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je beklimt met Gustavn klimwanden. Plotseling, glij je uit. Je voeten slippen over de muur, maar je vindt geen houvast! En dan opeens, is hij daar: de reddende engel. Gustav laat zijn touw vieren en komt naast je hangen, hij maakt zich aan jou vast zodat jullie samen kunnen abseilen. Met beide benen op de grond klamp je je aan je redder in nood vast en geeft hem een passionele zoen op zn mond.

    ik met bill ergens hè ;l


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Samen met Bill loop je door het park. Plots pleur je over een steen maar Bill kan je nog net vangen. Hij kijkt je diep in de ogen maar plots loopt een hond hem omver. Jij valt in een plas modder en hij valt op jou. Wanneer je hem wil kussen komt er zo een bejaard wijf ruzie tegn jullie maken. En jij met je modderbroek en Bill met zijn halve stijve lope het park uit.


    Me and Armin op een show van Piet Piraat.

    Jullie zitten gezellig naar de show te kijken. Op een gegeven moment valt even de muziek uit in de show en je laat een keiharde scheet die iedereen kan horen. ARmin gaan spontaan een stoeltje verder zitten.

    Ik met Tom in de dierentuin.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Jullie lopen naar het gebied van de aapjes. "Kijk Tom, die lijkt wel een beetje op jou!" "Neem dat terug of je krijgt de kieteldood!" "Nee:P" Je rent al weg voor Tom, die je achterna komt. Je rent naar een grasveldje maar je struikelt.. Vluchten kan niet meer, Tom heeft je al te pakken. Hij ligt haast boven op je. Je kijkt hem recht in de ogen en opeens voel je zijn lippen op die van jou gedrukt... (A)

    Ik met Tom in een boomhut


    a figment of your imagination

    Terwijl je in de boomhut zit leg je jou hand op de vloer. Daardoor heb je een splinter in je hand. Je toont het ana Tom. Tom neemt je hand en haalt voorzichtig de splinter er uit. Hij drukt een kusje op je hand en gaat langzaam al kusten naar boven. Uiteindelijk eidigt hij bij je mond en zitten jullie te tongen in de boomhut.

    Me and Armin op het midden van de speelplaats.

    Je loopt net door de gang van de school,, je bent wat laat en wil het niet nog later maken,, je rent zo snel dat je plots je evenwicht verliest, de hoek omrent en bots tegen de leerkracht Engels. Zijn koffie is helemaal op je witte blousje gemorst en zo moet jij de hele dag met koffie in je haar en op je blousje rondlopen.

    Have Fun xD


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    Ow,, ik begreep hem niet
    sorry,, mag deze ook ?

    Nee ik verzin wel een nieuwe..

    Je zit met Armin op de speelplaats wat te babbelen en plots valt hij flauw en niet zo maar flauw nee, hij valt recht op jou in je boezem,, iedereen zit natuurlijk op de speelplaats en iedereen heeft het natuurlijk ook gezien, je gaat af als een gieter en Armin. Die weet na 20 minuten niet meer wat er is gebeurd xD

    ehm

    Me And Bill in het park


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    Je loopt hand in hand met Bill langs een slootje. Jij, natuurlijk weer zo kinderlijk als altijd, moet even hinkelen. Maar je maakt een verkeerde beweging en valt zo in de sloot! SuperBill springt gelijk in het water en haalt je eruit. Als beloning geef je hem een tongzoen.

    Me and Tom bij de mac donalds x'D


    a figment of your imagination

    Jij en Tom Zitten in de MacD en Tom bestelt superveel zoals altijd,, maar jij niet omdat je niet gulzig wil overkomen. Als jullie aan tafel zitten gaat Tom heel gulzig en schrokkig eten. Je schaamt je Dood!

    b]OCHARME!![/b


    Me and Bill At The H&M ^^


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    Je kijkt met Bill een beetje rond in de H&M, als Bill opeens jou een hokje intrekt. Hij geeft je een passionele zoen en hij gooit je truitje uit. Toen jullie klaar waren zag je opeens dat je shirtje niet in het hokje lag :S. Je kijkt langs het gordijn en je ziet een oude dame bij de kassa vragen hoeveel jou truitje kost xD. Het was dus op een kledingrek terecht gekomen en Bill moet nu naar dat mens toe om dat shirt terug te krijgen :X.








    Ik liep buiten en de hond van Gustav rijd opeens tegen mijn been op xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:00 ]


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Je hebt je voorgenomen - na lang aarzelen en het bijeenschrapen van al je moed - om hem te vertellen wat je voor hem voelt. Na wat oppervlakkige gesprekken over het weer en school heerst er even een stilte. Het is hartje zomer en de zon is aan het ondergaan. Je moet naar huis, een volgende schooldag volgt. Je zegt tegen hem: 'Voordat ik ga wil ik je nog 1 ding zeggen.' Je geest gaat blanco, je kan geen woord meer uitbrengen. Hij staat op en legt voorzichtig zijn handen om je middel. 'Ik ook van jou,' zegt hij alsof hij je gedachten heeft geraden en kust je.
    Happy open end ^^

    Ik met de hoofdrolspeler in een vampierverhaal. :']


    No growth of the heart is ever a waste

    je loopt over de koude nacht, je hebt zin in bloed je kan niet wachten om met evan ( zeg effe snel een naam ) bloed te drinken je bent smoor op hem. er is al meer gebeurt dan zoenen ^^ je voelt je beslopen je draait je om en daat staat je mooie vampire met een vampire lach. hij komt dichter bij een zoent je, je lust naar bloed is verdwenene maar je lust naar hem stijgt


    ik een mijn vriendje voor het eerst keer doen XD


    Some angels have no wings.

    Bezopen komen jullie thuis van de disco. "Ahh ik moet *hik* slapennne.." zeg je bezopen. "Nee, niet *hik* voordat we dit hebben gedaann.." Hij zoent je hevig op je mond. Hij neemt je zoenend en al mee naar boven. "Dronken mag *hik* ik dan wel zijn, maar ik wil wel zo'n dingie!" Hij pakt de condoom uit het laatje..

    HAVE A NICE NIGHT, SKY RADIO, 101 FM x'D
    Ik en Tom zijn aan het wandklimmen


    a figment of your imagination