• ik weet niet of dit al bestaat :S

    de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen :P degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken xD

    voorbeeld:

    a:met bill opgesloten zitten in een kast (dance)

    b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig

    ik loop over straat zie orlando bloom :P


    ^^

    ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten (cool)

    snappie?

    ik begin:

    de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken :( (gustii is er wel bij ;)

    O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd erger xD of je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    jullie zijn net klaar en jij mag van tommie de piek erop zetten :) je gaat op het trapje staan maar je flikkert ervan af in toms gespierde armen en hij drukt een kusje in je nek en rent met je de trap op richting slaapkamer xD
    ik int zwembad

    Das zo romantisch weetje :$


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Das zo romantisch weetje :$


    ik weet het (A) maar btw ik zit dus int zwembad xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    je kijkt naar een paar jongens en dan komen die naar je toe en trekken je zwembroek af en rennen er mee weg jij gilt en dan komt guusje naar je toe en trekt je supersnel mee naar een kleedhokje en geeft je zijn handoek je slaat de handoek om je middel en bedankt heem hij zegt zachtjes geen dank en kust je teder in je nek

    ik loop over de heide

    je loopt over de heide en dan zie je opeens (WTF) ALEXANDER! hij zegt: "ik ben speciaal voor jou hierheen gekomen vanuit denemarken :$ "en hij kijkt je zwoel in de ogen. je voelt zijn handen om je middel die langzaam naar je heupen glijden. je voelt een tinteling in je buik en je sluit je ogen. Je voelt langzaam dan zijn lippen de jouwe raken en hij streelt over je rug. Jij gaat met je handen door zijn haar. Je voelt zijn tong tegen jou lippen aandrukken en je opent je mond. Jullie tongen spelen met elkaar , jullie laten jezelf vallen maar jullie rollen door. Dat schrikt je opeens: Er staat een uitgebroken koe voor jullie xD.

    ik in een verlaten bos aan een meer met een heledere hemel


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je zit op een boomstam te wachten, gisteren heb je een briefje gekregen. Op het briefje stond dat je hierheen moest komen, onderaan het briefje stond: Je geheime aanbidder...
    Heel zenuwachtig zit je rond je te kijken tot je opeens bladeren hoort ritselen, en de leukste jongen van school naar je toe ziet lopen met een rode roos.

    Zwemmen met Fernando Torres.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    na een paar uur zwemmen gaan jullie samen in een sauna hokje. Jullie 'spelen' een beetje met elkaar en hij doet jou topje uit ^^. Maar toen zagen jullie opeens een of ander hangbuikzwijn van 52 jaar zichzelf rukken :| in dat hokkie!jij rent samen met hem snel het hokje uit: jij met je handen voor je borsten en hij met jou topje in zijn hand :X.

    ik in een verlaten discotheek (gustii love svp (A) )


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je zit helemaal alleen op een barkrukje. Het is donker. "Hallo?! Is hier iemand?!" hoor je achter je. Je draait je om, maar je kan de persoon niet zien. "Euhm.. ik?" Voetstappen komen op je af. "Ik heb je overal gezocht, mijn lieve schat!" Je word van het krukje afgetrokken en valt in de armen van Gustav. Hij kust je teder op je mond. Jullie bellen je vrienden op om naar de discotheek toe te komen en er wordt een groot feest gehouden!

    Ik en Tom Kaulitz in de ballenbak:Y)


    a figment of your imagination

    je zit met hem gezellig in de ballenbak, als er opeens een van die ballen tussen je decollectee (vraag me niet hoe je dat schrijft xD ) komt. tom graait em eruit en jij gilt. Je probeert hem terug te pakken door een bal op zen kop te gooien, maar je pakt alleen de verkeerde ... als je begrijpt wat ik bedoel :S tom: "wil je het zo spelen? OKE DAN!" en jullie begraven jezelf in de ballenbak... en zonder dat je het door hebt staan er een stuk of 10 peutertjes jullie vragend aan te kijken (lol)


    ikke op het kerstgala(yeah) o jaa er zitten dus geen leuke jongens bij mij op school :( het zinn allemaal leleke nerds met doorlopende wenkbrauwen xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Wel, je bent aan het dansen op de dansvloer als opeens een Barman naar je toekomt met een drankje. "Dag knappe dame, Dit drankje is voor Jouw van die Jongens Daar!" Hij wijst naar een bende Jongens en allevier zwaaien ze naar je. Je lacht en de enigste Jongen met een pet is Moedig genoeg om op te staan en om naar je toe te komen. Als hij vlak voor je staat zie je dat Gustav voor je staat. "Zin om te dansen?" Schreeuwt hij om toch maar boven de muziek te raken, vreemd Want je hebt de Jongens hier nog nooit gezien...

    Je kiest maar hoe je het zelf wil verzinnen, maar wel iets met een knappe Voetballer :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Juigend sta je aan de zijlijn terwijl Fernando Torres een goal maakt. Je hebt het niet meer, en rent het veld op. Plotseling knal je tegen Ibrahim Affellay op. Beide voetballers rennen naar je toe en bezorgd drukken ze zachte, tedere kusjes op de zere plekjes. Ze cancelen de wedstrijd om de hele middag bij jou te blijven en je te verzorgen.
    Ik loop in Londen. [bill bitte]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Langzaam loop je door de Winkelstraat in Londen. Normaal had je afgesproken met je Beste Vriendin, maar omdat ze nu in het Ziekhuis ligt en ze niet Wou dat jij kwam loop je hier alleen. Je stopt voor een etalage en bekijkt die goed, tot er naast je ook iemand komt staan. De persoon komt je op een of andere manier wel voor, en je frank valt al snel als hij duits aan het brabbelen is tegen zijn eigen. Hij kijkt even opzij en schenkt je knipoog waarop jij Breed Glimlacht en Bill je een hand geeft en als hij verder gaat een papiertje in je hand achterlaat met zijn nummer erop.

    Terug iets met een knappe voetballer!


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Fernando maar weer xD

    Je bent met vriendinnen in Amsterdam, op zoek naar een leuke discotheek. Jullie komen na een tijdje en best gezellige tent tegen en jullie gaan in de rij staan. Je voelt dat opeens iemand heel erg tegen je aan staat te schuren...









    HET IS EEN VIEZE JUNK!







    Je probeert je los te wurmen maar dat lukt niet. Dan voel je opeens dat degene die je vast heeft verzwakt en hij kwakt (ben gek op dat woord (A) ) op de grond. Je ziet Fernando Torres staan met zijn voetbalschoenen + metalen noppen in zijn hand. "Jij vieze *scheldwoord*! Laat dit lieve, lekkere meisje met rust!" en hij knuffelt je omdat je zo overstuur bent en hij geeft je zijn vest :Y).

    Ik op het strand :D


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Plots komt dr n horde supercoole boyz/girlz aan lopen en trekken jouw mee t water in bedenk zelf maar wat dr dan gebeurt...(H)

    Ik in de winkel aan t werk...


    Hi! - I'm happy, U 2? ;-)

    Je vult gehoorzaam de vakken, maar plotseling stoot je tegen iemand aan. Je kijkt op, klaar om te schelden, maar wordt betoverd door een paar prachtige ogen. De jongen stelt zich voor als je nieuwe collega. Uitdagend wiebel je met je wenkbrauwen, met als gevolg dat de jongen je meetrekt naar het magazijn om je daar, tegen de muur aan, hartstochtelijk te zoenen.
    Ik spring in het kanaal meeeeeeeeet Bill x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je kijkt Bill speels aan, "Je durft niet! Mietje!" Schreeuw je naar Bill Die op zijn beurt jouw lachend aan kijkt. "Als jij achter me aan springt?" Je knikt en Bill trekt zijn schoenen en jas uit. Ook legt hij al zijn juwelen aan de kant en zijn Gsm. Vervolgens springt hij in het kanaal, gevolgd door jouw. Als jullie allebei heel nat er terug uit komen kijkt Bill je Verlekkerd aan, je kijkt naar beneden, en merkt net op dat je een Wit jurkje aanhebt...


    Iets met een leuke voetballer... :')


    We could Be the talk across the Town. ♥