• ik weet niet of dit al bestaat :S

    de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen :P degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken xD

    voorbeeld:

    a:met bill opgesloten zitten in een kast (dance)

    b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig

    ik loop over straat zie orlando bloom :P


    ^^

    ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten (cool)

    snappie?

    ik begin:

    de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken :( (gustii is er wel bij ;)

    O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd erger xD of je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    xD

    Je wordt wakker en je ligt in de achterbak van een auto. Je probeert te gillen maar en zit een prop in je mond. Even later stopt de auto en je verstijft. Wat zal er gaan gebeuren? Opeens gaat de achterbak open en je ziet Tom staan, met een geile blik in zijn ogen. Je kan nog steeds niet praten omdat die prop in je mond zit. Dan trekt hij je uit de auto en tilt je zijn huis in. Dan gooit hij je op bed. Hij maakt je vast aan zijn bed met handboeien en begint je borsten te masseren. Je kan geen kant op en dat vind je eigenlijk ook helemaal niet erg. Dan haalt hij die prop uit je mond en begint je te zoenen. "Had ej maar niet naar mijn gitaar moeten wijzen" en hij geeft je nog een klein kusje.

    Woehoe! Gustav is protestants min of meer en die mag me met mijn werkstuk gaan 'helpen' ^^


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je loopt het protestants kerk in voor info voor je werkstuk. je ziet Gustav daar zitten met zijn zus Franciska (volgens mij schrijf je dat zo?) Gustav heeft een boekje in zijn handen dat over de kerk gaat. je loopt gewoon langs. je kijkt wat rond en schrijft wat dingen op over de ramen. als je zo zit te kijken naar een een of ander beeld hoor je een stem. "Dat is het beeld van....." (geen flauw idee!) je draait je om en daar staat Gustav. "Wat ben je aan het doen?" je antwoordt dat je werkstuk moet maken. "kwil je wel helpen hoor." "Owkee" "Zal ik morgen anders effe langskomen?" "Goed."

    de volgende dag komt Gustav. hij helpt je eerst een beetje je bent al iets verder. hij geeft je een zoen. en nog een jullie beginnen te tongen. dan stopt hij effies hij staat op en trekt je mee naar je bed. hij gaat liggen en trekt jou op zich. zijn hand gelijdt onder je topje. en even later is je topje al uit...etc.etc.....xD

    ow ik ben hier zo slecht in! Jij bent veel beter!xD
    Ikke weer! Ik loop op straat tegen Bill aan (hij is wel mijn vriendje)xD

    Je loopt een beetje op straat rond te lopen als je opeens word afgeleid door een zwerver met een gitaar. Hij speelt namelijk gitaar met zijn voeten :8. Je loopt maar weer verder, maar je knalt opeens tegen Bill aan ( je vriendje xD)."Je valt op de grond bovenop de zwerver, die je meteen probeert te ontvoeren. "Geef mijn meissie terug!" roept Bill. Hij slaat die zwerver met zijn gitaar voor zijn bek, en de politie neemt hem gelijk mee. "Dankje Billa :)" zeg je terwijl je hem zoent. "Ik wil wel een beloning ^^" zegt hij geil en hij neemt je mee naar een hotel, waar jullie 'plezier' gaan maken...

    ben hier ook even slecht in opeens xD

    nou ja ik en Gustav/Shin in de jacuzzi @ mijn tuin (ik heb niet eens een tuin moet je nagaan xD)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    gustav EN shin kwam in je jacuzzie in je tuin [xD] gustav zat onder jij in het midden en shin bovenop en toen deden jullie waterseks xD

    ik met tom op het strand =D

    je loopt met tom over het strand, als hij opeens je topje los trekt en ermee over het strand rent (jullie zijn btw alleen). Je probeert je topje terug te pakken, maar als je hem bijna hebt, pak tom je op[ je bek xD

    ik ga nog maar een keer de jacuzzi in met een van mijn grote vriendjes (A)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je loopt een beetje op straat rond te lopen als je opeens word afgeleid door een zwerver met een gitaar. Hij speelt namelijk gitaar met zijn voeten :8. Je loopt maar weer verder, maar je knalt opeens tegen Bill aan ( je vriendje xD)."Je valt op de grond bovenop de zwerver, die je meteen probeert te ontvoeren. "Geef mijn meissie terug!" roept Bill. Hij slaat die zwerver met zijn gitaar voor zijn bek, en de politie neemt hem gelijk mee. "Dankje Billa :)" zeg je terwijl je hem zoent. "Ik wil wel een beloning ^^" zegt hij geil en hij neemt je mee naar een hotel, waar jullie 'plezier' gaan maken...

    ben hier ook even slecht in opeens xD

    nou ja ik en Gustav/Shin in de jacuzzi @ mijn tuin (ik heb niet eens een tuin moet je nagaan xD)


    Jij liep met Gustav de tuin in. je ging op zo'n ligbed. je deed je ogen even dicht. opeens voelde je dat er iemand op je ging liggen. je deed je ogen open en ja hoor daar lag Gustav op jou! jullie begonnen te zoenen en Gustav's hand gleed onder je T-shirt! etc.etc.

    Srry dat het zo kort is. mijn moeder moet agter de pc!!!
    Verzin maar iets over Jhonny Depp :PxD

    Je zit op een schip met Johnny Depp en opeens begint de schip wat heen en weer te kantelen. Johnny belandt met jouw samen op de grond. Johnny ligt nu op jouw en omdat de vloer nogal glads is door het water zitten jullie hele tijd heen en weer te schuiven over de grond. Dat lijkt alsof jullie aan het doen zijn en de film camera groep zijn er een film aan het maken LIVE nogal!! Iedereen kon jullie zien op een groot breed beeld scherm.

    ikke met Bill in de klas maar hij is zeer populair waar ik geen contact mee kom

    (Jaah maak nog moeilijker!!!xDxD en moet een lovestory zijn hahaha!! Waty ben ik weer gemeen)


    FireFlies Above My Head

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:02 ]


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Unreflected


    Draco en jij zitten op de achterbank van de auto; van de taxi. Jij was namelijk met de bus, maar hij drong zo aan en je was maar meegegaan. Tom legt een hand op je knie, maar jij vind het niet fijn dus schuif je hem er voorzichtig vanaf. Als jullie het eindpunt bereikt hebben stapt hij eerst uit en houd de deur als een gentleman open. "Doeg prinses van mij" Hij wuift je een kus toe. Je loopt weg en zegt nog kort `doei`. Je hoort opeens "Yati, wacht" Je kijkt om en blijft staan. Tom komt jouwn kant op gerend. "Ik moet je zoenen en aanraken" zegt hij droog. Hij zoent je vol op je mond en raakt je overal aan waar het maar kan. Je stribbelt niet tegen maar word verliefd. Dan loopt hij weg, je kijkt hem na totdat je hem niet meer ziet..


    Ik (Anouk) en de hunk van de school.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Je staat een beetje met vriendinnen te klooien, als opeens de bel gaat. Jullie rennen als een gek naar het lokaal, maar de hunk van de school doet net zijn kluisje open, waardoor je ertegen aan knalt. "Gaat het?" vraagt hij terwijl hij je bloedneus probeerd schoon te maken. Je schaamt je verrot :S. "Hier dit zal wel helpen tegen de pijn" en hij geeft je een kusje in je nek terwijl hij met jou in zijn armen naar de concierge loopt voor een pleister xD

    inspiloosheid heerst :P

    Gustav moet mij verzorgen omdat ik ongesteld ben xD ( dan ben ik helemaal ziek (puh) )


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    je bent dus ongesteld en ligt in bed met een kruik op je buik! Gustav komt binnen en zet een glas water op je nachtkastje. hij geeft je een zoen. `gaat het weer een beetje` je knikt. hij geeft je nog een zoen. en gaat dan op je liggen zijn hand glijdt onder je T-shirt ........etc.etc. jullie liggen lkkr te zoenen en.....

    ik ben weer!!! ik met Tom op het strand...

    -Heeft zin te schrijven-
    Het is ijskoud, de kille oostenwind waait met enorme snelheid langs je oren. Toch heeft Tom je over gehaald naar het strand te gaan en een lekkere warme pannenkoek te eten in een restaurantje aan de Scheveningse kust. Er hing een dikke snottebel aan je neus maar voor nog voor je je handen uit je zakken haalde hem weg te vegen pakte Tom zijn zakdoekjes en haalde hem weg. In een ooghoek zag je dat hij rood aanliep. Jullie lopen verder over het strand en jullie stuiten op een bevroren 'vijvertje' van ijs. Wat voorzichtig lopen jullie erover heen. Jij eerst. In de veronderstelling dat het wel goed zal gaan zet je zelfverzekerd de eerste stappen. Op het moment dat je doorkrijgt dat je je evenwicht verliest is het te laat en je valt als in een slowmotionscene. Je kijkt op wanneer je merkt dat Tom je heeft opgevangen, zijn warme handen stevig onder je armen. Jullie lopen beide rood aan en lopen samen verder. Het ijs tussen jullie is gebroken en jullie voelen je prettiger op je gemak bij elkaar.
    Ik met een jongen.. the rest I'll leave to you.


    No growth of the heart is ever a waste

    Langzaam loop je door straat, het is donker en je ziet sneeuvlokjes uit de lucht naar beneden dwarellen. Je zucht diep, waardoor een wolkje verschijnt, achter je hoor je voetstappen en nieuwsgierig kijk je achter je. Je ziet een jongen van op school lopen, een jongen die je al heel lang leuk vind... Om het niet te laten opvallen dat je dromerig staat te kijken stap je door, en doordat je te snel stapt glij je uit over een stuk vervroren plas die ondertussen ijs is geworden. 'Fijn...' Zucht je terwijl je jezelf recht probeert te helpen... wat niet echt goed lukt. "Gaat het [Je naam]?" Vraagt de Jongen van School. Je slikt even en knikt dromerig. "Zullen we anders iets gaan drinken? Voor ons even op te warmen?" Weer knik je en de jongen slaat een arm rond je middel. "Weetje, ik vind je eigenlijk wel leuk." 'Euuh.. W-Wat Wat zeg je?' Stotter je. "Je lijkt me best aardig enzo" 'Ik vind je ook leuk...Altijd al geweest. Maar, ik vind je echt leuk!' "Wel, gaan we die pub binnen? Mijn vriendin zit daar...' Zegt de jongen. Nu net iets minder enthousiast.

    Iets met een Voetballer. :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Je zit een beetje verveeld aan de kant van het voetbalveldje in jou straat. Je kijkt naar een paar jongens die voetballen. Je wou dat jij dat ook kon. Je kan zelf namelijk alleen maar struikelen over de bal. Je zet je Ipod aan en zet je lievelingsnummer op. Je begint zacht mee te zingen, maar dan komt er opeens een jongen naast je zitten. "Waarom zit je hier zo zielig aan de kant?" vraagt hij. Toen je goed keek zag je dat het Fernando Torres was ( sorry ken niet echt veel voetballes die knap zijn xD ). "Ik kan nou eenmaal niet voetballen" zeg je verlegen terwijl je je Ipod uitdoet. "Ik wil het je wel leren" zegt hij. Hij staat op en trekt je van het bankje af. "Schiet eens?" vraagt hij. Je gaat bij de bal staan en geeft hem een schop. De bal komt tegen de paal en schiet terug net langs het hoofd van Fernando. Hij begint te lachen. "Ik zie al wat je fout doet." zegt hij. Hij pakt de bal en legt hem weer voor je neer. Daarna pakt hij je vast bij je heupen. "Probeer nu maar eens." Je begint een beetje te blozen en trapt met al je kracht tegen die bal aan. De bal komt in het doel, maar schiet gelijk terug, en ja, weer bijna tegen jullie gezicht. Jullie duiken daarom weg, en komen boven op elkaar te liggen...

    En nu heeft de gene onder moi de taak om een zo erg mogelijke ( dus niet alleen maar zoenen) story te schrijven xD anders bel ik mijn advocaat en koekje :P

    Ik bij Gustav logeren ^^ ben pyjama vergeten :S


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    gustav vind dat je ook wel zonder mag. dat vind je oneerlijk dus moet gustav ook zonder.. jullie liggen dus in je ondergoed in bed. Maar je hebt het vet koud dus vraag je asan gustav of je bij hem mag liggen. dat mag wel.. je gaat eerst wat drinken en loopt dan weer terug naar gustav.. als je bij hem in bed ligt voel je iets heeeeeeeel raars tegen je been aan. je draaid je om en gustav lligt half slapend naar je te kijken. je wilty hem een kusje geven op zijn wang maar dat gaat mis en hij komt half op zijn mond. je bloosd een beetje. gustav word iets meer wakker en kust je gewoon op je mond met het woordje: weltrusten erbij. je glimlacht en draaid je om gustav soent je in je nek. je vraagtw at hij doet. hij antwoord dat je het wel zult zien. je draaid je terug opm naar hem. je begbint hem te zoenen. langzaam begitn hij je uit te kleden. je grijnst en kleed ook hem uit. hij zoent je nog eens en gaat bove op je liggen. je kijkt hem vet geil aan. gustav vraagt of je het wel wilt. je kent hem tenslotte pas 4 uurtjes.. je knikt. langzaam komt hij in je. je trekt ff een pijnlijk gezicht maar dat gaat al snel over als gussiebear sneller gaat. het begint al snel heel fijn te voelen en jullie kreunen er op los. het duurde neit lang voor julie kreunent klaar kwamen...


    'drummyxbear!! wakker worden!!!!'

    je word wakker en kijkt naast je. je ligt naast je vriendje stefan.. 'je was luid aan het kreunen jho' zei hij heel raar. je bloosde. hij wilde al lang seks maar JIJ was de gene die dat weer neit wou.. hoe ga je zorgen dat je dit uitlegd??



    alstublafft^^



    ik zit op gustavs kamer... met gusrtav./.. blijf er slapen en veder is er niemand thuis...


    (eeel details en neit alles soene dankee)