• ik weet niet of dit al bestaat :S

    de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen :P degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken xD

    voorbeeld:

    a:met bill opgesloten zitten in een kast (dance)

    b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig

    ik loop over straat zie orlando bloom :P


    ^^

    ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten (cool)

    snappie?

    ik begin:

    de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken :( (gustii is er wel bij ;)

    O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd erger xD of je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je zit onschuldig in een cel en Tom heeft zo'n medelijden met je (en hij vind je ook gewoon l e k k e r x']) hij loopt langs je cel en pikt de sleutels van de agent. Hij laat een gordijn instaleren want hij is natuurlijk een wereldster. En daar gaat jullie sexxi nacht x')

    Ik in de vrachtwagen x'D


    I found myself in Wonderland.

    Je zit onschuldig in een cel en Tom heeft zo'n medelijden met je (en hij vind je ook gewoon l e k k e r x']) hij loopt langs je cel en pikt de sleutels van de agent. Hij laat een gordijn instaleren want hij is natuurlijk een wereldster. En daar gaat jullie sexxi nacht x')

    Ik in de vrachtwagen x'D

    Ik had da voor haar al gedaan x']

    en nu doe ik voor u ^^

    Zit Bill onder die bank verstopt en hij bespringt je als een geile tijger :'] Hij stuurt met zijn been zoals breatney spears in womenaizer terwijl jij jouw helemaal "het hof maakt" ^^

    Ik die ga shoppen :']


    We'll never be as young as we are tonight

    Je loopt langs een winkel en je ziet een rare paspop staan dan zie je dat de paspop naar je knipoogt en door het raam springt en dat hij (je favoriete tokio hoteller) je op de mond neemt x')

    Ik die aan het wandelen is met mijn little sister<3


    I found myself in Wonderland.

    Stiekem spant jou zus samen met Tom, ze zorgd der voor dat jullie naar het ijssalon gaan. Daar staat tom verkleed als ijsco man die begint te ziggen ice ice baby van vanilla ice en stript in zen nakie :3
    [ja ik ben geopsedeerd door strippen x3]

    Ik ga naar de ciné met een vriendin :']


    We'll never be as young as we are tonight

    je gaat heel rustig kijken maar er komt een popcorn gevecht.. een tom mag alles uit jouw beha vreten..


    Some angels have no wings.

    ikke,die met mijn vriendje chocolade aan het over tongzoenen is..


    Some angels have no wings.

    na een tijdje chocoovertongen zegt jou vriendje dat hij jou veel lekkerder vind dan die stomme milka reep en hij smijt je op de bank, springt er bovenop en je voelt iets prikken xD. 30 seconden later liggen er nogal veel kleren op de grond, een verpakkign van iets en de bank is een beetj doorgezakt ^^

    ik met ijsklontjes in me bh dankzij een melige tom (puh)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Lachend duwt hij je op z'n bed en net alsof hij een hond is lekt hij de ijsblokjes eruit x'D! Dan zet hij mijn cd-speler op je favo nummer en hij doet zijn kleren uit en smaen duiken jullie onder de dekens ^^!

    Uuuuuhmm... mijn crush (laten we hem Pieter noemen x'D) valt op me in de gang 0o' [yeah een non-th-maak-me-blozen-dingetje xD]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Lachend duwt hij je op z'n bed en net alsof hij een hond is lekt hij de ijsblokjes eruit x'D! Dan zet hij mijn cd-speler op je favo nummer en hij doet zijn kleren uit en smaen duiken jullie onder de dekens ^^!

    Uuuuuhmm... mijn crush (laten we hem Pieter noemen x'D) valt op me in de gang 0o' [yeah een non-th-maak-me-blozen-dingetje xD]

    Hij ligt bovenop je en staart in je ogen. Je voelt hoe zijn adem je gezicht verwarmd. Hij komt dichter naar je gezicht en dan plots hoor je voetstappen. 'Wat zijn jullie daar aan het doen?!' schreeuwt een leerkracht boos. Hij trekt jullie beiden de gang door en brengt jullie naar de directeur. Daar begint hij jullie helemaal te ondervragen en lopen jullie met een rood hoofd weer naar buiten. Waar iedereen begint aan jullie hoofd te zagen wat er was geweest. Vertellen dan maar ...

    Ik die euhm, gezellig tv kijkt met een vriendin.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Whaa I love it x'D !!

    De bel gaat plots en je wilt al opstaan, maar je vriendin is de gang al ingelopen. Ze komt terug met een enorme grijns en twee hoties (you twee favo's). Met een mond vol tanden kijk je haar aan en ziet dat de knapste langzaam jouw richting uitkomt. "Haaaaaaaaaaaaaaaii." [/OMG DAT MOET CUTE ZIJN] stamelt hij en je knikt aarzelend terug: "Hey." Je ziet nog net hou je vriendin en de andere jongen naar boven gaan, dus zit je nu helemaal alleen (gheheee, dohh ^^) en jullie gaan verder kijken naar de film maar je valt langzaam in slaap op mijn borst :'DD !!

    Errmmm... mijn huis is aan het uitbranden en ik heb iemand nodig om hystirisch zoals in de films op te janken en een plaats op de slapen o0' !!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Tom komt als een brandweerman met alleen een broek aan met een glimmende borstkast jou redden, & je mag samen met hem in zijn 1 persoonsbetje slapen :3

    Ik zit in de studie^^


    We'll never be as young as we are tonight

    en toen kwam ronnie radke ook ff langs vertellen dat hij uit de gevangenis is ontsnapt special voor hou en toen pakte hij je op je mond^^ [ja IK ben netjes><] waar bill bij zit, maar die vind het niet erg want hij heeft zin in een trio..

    OMFG egt ik weer ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    omdat je nix hebt opgegeve, verzin ik maar wat xD

    je zit nu achter de pc te lachen om wat je net hebt geplaatst op ditr forum. dan komt (je crush) binnen en die zegt dat hij f*cking geil word van jou geschater... dan bespringt ie je en pakt je vol op de mond."'ik hou van je' zegt hij ^^

    Ik verdwaald in de Alphen (wir sind allein,allein :P )


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je verdwaalt in de Alpen en jodelt om hulp xD
    Dan komt Gustav in een groene Lederhosen xD
    en hij neemt je mee naar zijn bungalow, waar hij een warm waterkruik voor je maakt en je net zolang knuffelt tot je t warm genoeg hebt.

    Ik in de supermarkt zonder TH!


    It's heavy but you are not the only one

    Je wilt net een reep chocolade pakken, maar je raakt de hand van iemand anders. Geschrokken kijk je naast je en ziet het het dé hottie van school is (laten we hem Pieter noemen x'D). Met een verlegen glimlacht doet hij het teken dat jij hem moogt pakken, met een big smile pak je de reep maar ziet dat het de laaste was. Je bijt op je lip en denkt even na... je hebt toch tijd genoeg. "Zullen we hem samen opeten?" Pieter grijnst en knikt, jullie gaan gezellig rondwandelen in het park en dan 's avonds zijn jullie niet van de computer weg te slaan :3!

    Uuuuuhhhmmm... ik ben supper beroemd, geeft een conecert mijn mijn superrockieband en mijn crush is backstage o0'


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.