• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

the hypocrisy is real lol zalt xtra aandikke voor je, kank wa pret beleve

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik. Hou. Van. Dansen. Ik. Wil. Meer. Dansen.💃

Let me in, let me in.

The Longest Johns waren weer heerlijk. 🏴‍☠️

•

Ach ach ach de evolutie van een huilstruik

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

*insane laughter* de luide auto is ingeruild voor een elektrische auto, de andere buren zijn nog steeds op reis, mijn maand kan niet beter!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

gister bij slaapoefentherapie besproken dat mijn grens niet even hoog is als 'wat ik kan', meanwhile mailbox overstroomt op vrije dag en nog meer werk ):

--

Zaalvoetbalclub schreef:
    Het is een goed idee om aan dit onderhuidse puistje te blijven zitten, dan gaat het vast eerder weg

Inmiddels is het gedeeltelijk ontveld en een lelijke rode vlek in m’n gezicht

Tijd voor koffie.

teruggegraven in de krochten van oude computers en USB's in een poging bepaalde bestanden terug te vinden, waaronder testresultaten van een of andere "wie ben jij als professional Myers Briggs" shit.

wél oude foto's en verschrikkelijke (!!!) video's teruggevonden uit 2014
    wél andere (maar incomplete) bestanden van (gelukkig al afgeronde vakken) teruggevonden

geen test. RIP.

[ bericht aangepast op 17 sep 2026 - 14:10 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    teruggegraven in de krochten van oude computers en USB's in een poging bepaalde bestanden terug te vinden, waaronder testresultaten van een of andere "wie ben jij als professional Myers Briggs" shit.

wél oude foto's en verschrikkelijke (!!!) video's teruggevonden uit 2024
    wél andere (maar incomplete) bestanden van (gelukkig al afgeronde vakken) teruggevonden

geen test. RIP.

Tbf most of those personality tests are bullshit anyway

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Cabeswater schreef:
    (...)

Tbf most of those personality tests are bullshit anyway

i know but i have to hand in the results, anders krijg ik m'n studiepunten niet :") dus nou maar opnieuw betalen en opnieuw alles invullen

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

i know but i have to hand in the results, anders krijg ik m'n studiepunten niet :") dus nou maar opnieuw betalen en opnieuw alles invullen

Oh that is less fortunate :')

Good luck

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Baas: Lieke, mag ik jou een complimentje geven?

Lieke: mmmmmyes?

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

MEH. Beuh. Blegh. Meh!

Tijd voor koffie.

Novalunosis schreef:
    *insane laughter* de luide auto is ingeruild voor een elektrische auto, de andere buren zijn nog steeds op reis, mijn maand kan niet beter!

Oh nvm het was een tijdelijke auto 😭😭

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

I just want to scream and yell