• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Het is een goed idee om aan dit onderhuidse puistje te blijven zitten, dan gaat het vast eerder weg

Tijd voor koffie.

brooo ik ga niet goed vandaag :')) allemachtig

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    brooo ik ga niet goed vandaag :')) allemachtig

I'm sending you hugs (heart2)

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ik ben zooo trots op mijn paard. Alle testen goed doorstaan en morgen loopt ze "gewoon" mee in de stoet van prinsjesdag.

Knijp mij even 😭❤️

Such a useless spell.

Robiland schreef:
    Ik ben zooo trots op mijn paard. Alle testen goed doorstaan en morgen loopt ze "gewoon" mee in de stoet van prinsjesdag.

Knijp mij even 😭❤️

Zo zoet! Heeft ze ook een fancy hoofdstel oid op? ✨

[ bericht aangepast op 15 sep 2026 - 10:03 ]

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    (...)
    Zo zoet! Heeft ze ook een fancy hoofdstel oid op? ✨

Ja, op het zadel na, loopt zij en haar ruiter in volledig ceremonieel uniform 🥰

[ bericht aangepast op 15 sep 2026 - 10:26 ]

Such a useless spell.

Robiland schreef:
    (...)

Ja, op het zadel na, loopt zij en haar ruiter in volledig ceremonieel uniform 🥰

Zo nice dit!

hodie mecum eris in paradiso

Nou, dat wordt een dagje thuis, mogelijk spoorsabotage

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Nog nooit hoeven huilen tijdens mijn werk/meetings, but I'm almost there now.

Caution first, always.

Wot de foq waarom bloed ik een week te vroeg??

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Ik moest vandaag aan de psychiater uitleggen waarom mijn relatie niet meer goed gaat komen ondanks dat we nog van elkaar houden. En toen zei zij dat er geen ruimte leek te zijn voor hem in de relatie, en voor zijn problemen. En toen kon ik vertellen dat ik daar alles voor geprobeerd heb: stimuleren om ook hulp te zoeken, relatietherapie voorstellen, vragen wat híj́ nodig had en dan als enige antwoord krijgen: "Dat jij beter wordt." Dat is niet "in goede en in slechte tijden". Sterkt me in het gevoel dat ik echt alles heb gegeven...

[ bericht aangepast op 15 sep 2026 - 12:47 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik herken m'n beste vriendin sinds zes weken niet meer terug en dat maakt me bang.

•

Wat een fokking odyssey -- maar ik ben weer thuis, my good lord. en nou de heeeeeele intratuin doorgewandeld en twee plantjes en twee potjes rijker (in my defence; i was left unsupervised), maar nou heb ik nog steeds die aaltjes niet tegen trips, want die hadden ze niet zelf in de winkel -.- heel fijn, intratuin.

however though, de potjes die ik nu meegenomen heb zijn fantastisch en cute en stonden ergens vreemd weggestopt waar ik me tussengewriemeld heb om ze te vinden, dus dat voelt wel als best een win.

en nu ben ik OP en ga ik op de bank zitten en kom ik er de komende twee uur NIET meer vanaf

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

verlengd voor onbepaalde tijd!! (hoera)

--

Leodh schreef:
    Wat een fokking odyssey -- maar ik ben weer thuis, my good lord. en nou de heeeeeele intratuin doorgewandeld en twee plantjes en twee potjes rijker (in my defence; i was left unsupervised), maar nou heb ik nog steeds die aaltjes niet tegen trips, want die hadden ze niet zelf in de winkel -.- heel fijn, intratuin.

however though, de potjes die ik nu meegenomen heb zijn fantastisch en cute en stonden ergens vreemd weggestopt waar ik me tussengewriemeld heb om ze te vinden, dus dat voelt wel als best een win.

en nu ben ik OP en ga ik op de bank zitten en kom ik er de komende twee uur NIET meer vanaf

Tip van flip: Mierenpoeder. M'n vader had ook die stomme vliegjes bij z'n planten binnen en aaltjes deden amper iets. Mierenpoeder daarentegen deed wonderen

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen