• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zoya schreef:
    (...)

Question is, why are you making me choose between mysogyny and racism in stead of communicating properly (krul)

Ja wacht, ik bel je wel ff, dan is die babylonische spraakverwarring misschien opgelost :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Realizing I'm literally going to live past 30 so I don't have to beat myself up over not having finished my projects, proven my talents, or made the most of sleeping passions. I'm going to be here for more years than the time I've already lived, like it's literally fine I can still do everything I've always wanted to do

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Catmint schreef:
    (...)

Ja wacht, ik bel je wel ff, dan is die babylonische spraakverwarring misschien opgelost :')

Ik heb sinds kort een coole ringtone dus bel vooral :Y)

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

zie op tegen morgen het is good I know maar ik wil niet

Omnia mutantur, nihil interit

Okay ik wil echt naar de kruidvat voordat ie dicht is om mn foto's op te halen (*O*) maar mijn haar voelt vies dus ik wil eigenlijk eerst douchen maar als ik ga douchen moet ik met nat haar naar de winkel en dat vind ik ook rot ((no_chears))

Dramatic

Renna schreef:
    Okay ik wil echt naar de kruidvat voordat ie dicht is om mn foto's op te halen (*O*) maar mijn haar voelt vies dus ik wil eigenlijk eerst douchen maar als ik ga douchen moet ik met nat haar naar de winkel en dat vind ik ook rot ((no_chears))

just remember theres a lot of people out there who are stinkier than you are

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Cabeswater schreef:
    (...)

just remember theres a lot of people out there who are stinkier than you are

I knooowww but my brain is making raptor noises :c

Ok fuck it I want my pics

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    I knooowww but my brain is making raptor noises :c

Ok fuck it I want my pics

make some t-rex noises back, maybe ur brain will shut up

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Warom is het idee van ballet(les) leuk, maar de uitvoering... een heel stuk minder

Omnia mutantur, nihil interit

Renna schreef:

Iedereen is met hun eigen dingen bezig in de Kruidvat dus of je er nou gedoucht met nat haar komt, of droog en stinkend, they won't notice nor remember ❤️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Stars on stage vanavond, maar ik ben eigenlijk best moe van de korte nacht. Dus misschien was dit een slecht idee. Al is het wel tof om het weer eens een keer live te zien. En nu ben ik by car, dus geen stress op het einde.
    En oops. Miste gisteren iets ondat ik dacht dat het twee weken later was. Kan ik een keer..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Renna schreef:

Probeer de laatste keer te bedenken dat jij in een winkel stond en naar een vreemde keek en dacht "Jeetje, jij had gisteren wel even je haar kunnen wassen". That just doesn't happen. Iedereen is zo wrapped up in z'n eigen shit dat niemand dit soort dingen doorheeft. Of je moet echt een extreem penetrante odor hebben, dan zou het voor de mensen om je heen wel zo netjes zijn om even te douchen, maar ik vermoed dat dat allemaal wel meevalt (krul).

[ bericht aangepast op 14 sep 2026 - 17:29 ]

hodie mecum eris in paradiso

Misschien had ik ergens gehoopt vandaag een telefoontje te krijgen.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

So exeptionally wrung out today ohmygod

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Moriendi schreef:
    (...)
    Probeer de laatste keer te bedenken dat jij in een winkel stond en naar een vreemde keek en dacht "Jeetje, jij had gisteren wel even je haar kunnen wassen". That just doesn't happen. Iedereen is zo wrapped up in z'n eigen shit dat niemand dit soort dingen doorheeft. Of je moet echt een extreem penetrante odor hebben, dan zou het voor de mensen om je heen wel zo netjes zijn om even te douchen, maar ik vermoed dat dat allemaal wel meevalt (krul).

Hahahahahahah hier moest ik hardop om lachen

Thanks for the reality check and the support y'all <3 Heb m'n foto's en ga zo lekker douchen whahahahah

Dramatic