• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Plies zeg ja, medeMarktplaatser! Ik wil dit bureau zo graag

Tijd voor koffie.

Ik crush echt veel te hard op deze vriendin oml

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Wanneer je zo vaak 'de boek' ziet staan, dat je 'het boek' onderstreept op een toets... En het is nog maar september (':

Mijn brein breint zoals het breint.

I’m feeling so goddamn empty.

•

Ik vroeg wanneer mensen vragen over ons, of we nog even blijven zeggen dat we aan het daten zijn of dat we er een labeltje aan gaan hangen. En hij wil er wel een label aan hangen, maar wil het ook nog graag officieel in persoon vragen. Mind you, bij mijn ex heb ik nooit het gesprek gehad om het officieel te maken, we noemden elkaar gewoon gf/bf, dus dit is voor mij ook nieuw. Maar, I guess dat ik nu officieel niet meer single ben!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Als vandaag iemand 'hoe gaat 't met je?' vraagt op werk, ga ik huilen.
    So, please, mensen, doe het niet.

•

Sunchild schreef:
    Als vandaag iemand 'hoe gaat 't met je?' vraagt op werk, ga ik huilen.
    So, please, mensen, doe het niet.

Als je erover wil praten, mijn PB staat open (heart2)

houd op houd op houd op

Omnia mutantur, nihil interit

Catmint schreef:
    (...)

Als je erover wil praten, mijn PB staat open (heart2)

You're too kind. <3
    Nieuw schooljaar. Nieuwe school. Autismebrein overload.
    Het is gewoon even veel, iets te veel. Maar ik kom er wel. (:

Directrice heeft geregeld dat er donderdag een vervanger in m'n klas gaat komen, zodat ik een volledige dag kan bijwerken. Zo verdomd fijn.

•

Sunchild schreef:
    (...)

You're too kind. <3
    Nieuw schooljaar. Nieuwe school. Autismebrein overload.
    Het is gewoon even veel, iets te veel. Maar ik kom er wel. (:

Directrice heeft geregeld dat er donderdag een vervanger in m'n klas gaat komen, zodat ik een volledige dag kan bijwerken. Zo verdomd fijn.

Good luck (heart2) Wel heel fijn dat je directrice een dagje vervanging regelt zodat je even kan acclimatiseren en echt tijd hebt voor andere dingen, hou van dat soort meedenkende mensen ^^

brooooooski's ik ben kapot :')
    Heerlijk m'n verjaardag gevierd dit weekend, maar heb ook alle energie gebruikt waar ik bijkon, oeps :')

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Om 6 uur wegrijden is nog steeds echt niets voor mij. En aaah, ik weet dat ik nog aan het leren ben, maar ik vind deze fout even erg stom van mezelf. Ik had alles van vrijdag onthouden, behalve één vaste spanning. Waar we na zoeken achter kwamen, oeps..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

love bedienden die neerkijken op mij

kindness is never a burden.

Gwenllian schreef:
    love bedienden die neerkijken op mij

Who needs to be punched

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Cabeswater schreef:
    (...)

Who needs to be punched

die van de bureau die zichzelf te goed vind om haar eigen samples te wassen

[ bericht aangepast op 21 sep 2026 - 16:56 ]

kindness is never a burden.