• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

M O E

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wanneer je op werk hoort dat de collega die vorig jaar tijdens zijn vakantie tegen een muur aan is gelopen/gerend en daardoor een dikke hersenschudding had (met ±een maand uit de running + rehab daarna) nu een gecompliceerde beenbreuk heeft door van een richeltje te vallen tijdens het wandelen op vakantie en zijn herstel weer driekwart jaar tot een jaar gaat duren...

En ik maar komen werken zelfs als ik me niet top voel.

Catmint schreef:
    Wanneer je op werk hoort dat de collega die vorig jaar tijdens zijn vakantie tegen een muur aan is gelopen/gerend en daardoor een dikke hersenschudding had (met ±een maand uit de running + rehab daarna) nu een gecompliceerde beenbreuk heeft door van een richeltje te vallen tijdens het wandelen op vakantie en zijn herstel weer driekwart jaar tot een jaar gaat duren...

heeft hij overwogen om niet meer op vakantie te gaan? klinkt levensgevaarlijk voor hem

--

glowfaery schreef:
    (...)

heeft hij overwogen om niet meer op vakantie te gaan? klinkt levensgevaarlijk voor hem

Zullen het eens voorstellen wanneer we hem weer zien. Vind het vooral sneu voor z'n directe collega's van zijn afdeling, die moeten weer de rotzooi oppakken nu gezien zijn arts heeft gezegd dat hij de komende 6 weken volgens mij niet eens mag werken. Alleen maar focussen op herstel. Ik hoef de beenbreuk of hersenschudding er niet bij, maar klinkt wel lekker om gewoon 2-3 weken te moeten focussen op mentaal herstel ofzo :')

Aaah, werk en onze verbouwing hier.. Ik kan het na deze week met weinig slaap en vroeg opstaan eigenlijk gewoon totaal niet hebben. Eerst zegt iemand dat een collega er niet is, dus dat ik kan VectorWorksen op zijn computer, omdat er nu dus tijdelijk geen plek is om dit te doen als je geen eerste belichter bent. Komt die collega (waar ik geen groot fan van ben) toch.. En nu moest ik voor hem een file importeren in Capture, maar het lijkt er op dat zijn file niet klopt. Wat een feest vandaag..
    Wel woensdag aan een zijbrug gehangen, dat was cool! (Voor een redden op hoogte training, dus we waren safe. Want do not do this at home.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Catmint schreef:

Hoe ren je per ongeluk tegen een muur aan as a grown as man, I-

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    (...)
    Hoe ren je per ongeluk tegen een muur aan as a grown as man, I-

Van het verhaal dat mij is verteld, had het te maken met een droom en een huisje waar de muren niet zo logisch stonden. Dus wakker geworden en in halve slaap-modus weggelopen/gerend en tegen de muur aan dus, maar heb geen idee hoeveel daarvan waarheid is om eerlijk te zijn.

Catmint schreef:
    (...)

Van het verhaal dat mij is verteld, had het te maken met een droom en een huisje waar de muren niet zo logisch stonden. Dus wakker geworden en in halve slaap-modus weggelopen/gerend en tegen de muur aan dus, maar heb geen idee hoeveel daarvan waarheid is om eerlijk te zijn.

Oh dit ken ik te goed hahah. Slaapwandelen is helaas soms nog best gevaarlijk.

Ich liebe dich 27.12.23

Ik wil mijn profielfoto veranderen, het past zo niet bij mijn naam... I hate it. RJ fix this shit!

Ich liebe dich 27.12.23

Fixing unwritable characters by being more understanding and empathetic - to myself. The person one would think I already well understand

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

UGH IK BEN ZO KLAAR MET JOU! Droeftoeter. Je bent zo goed in niets doen, doe dan ook niets in plaats van nu weer de verkeerde beslissingen te maken waar iedereen last van heeft.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Vakantieeee

Dat betekend zoveel willen doen, waardoor ik niks gedaan krijg.
    Conclusie: Heb Stardew Valley maar weer opgestart (cool)

Such a useless spell.

Iedereen ziek of op uitvallen nabij en jij kachelt mooi door naar de volgende managementlaag

Omnia mutantur, nihil interit

Catmint schreef:

Misschien verstandig dat de werkgever in zijn arbeidsvoorwaarden opneemt dat hij zichzelf in bubbeltjesplastic inpakt voor hij op vakantie gaat. Want dit kun je je collega's echt niet aandoen.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Misschien verstandig dat de werkgever in zijn arbeidsvoorwaarden opneemt dat hij zichzelf in bubbeltjesplastic inpakt voor hij op vakantie gaat. Want dit kun je je collega's echt niet aandoen.

Het is inderdaad vrij onhandig. Kan die beste man ook weinig aan doen natuurlijk, m'n schoonzusje heeft overlaatst ook bijna haar voet gebroken en die "viel" over de laagste drempel thuis, dus het kan altijd gebeuren. Maar het is wel frustrerend en je zou hem bijna de schuld geven dit met opzet te doen :') Voor de rest is het een prima kerel hoor, maar goddamn, handigheid is niet te koop