• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

De buurt is tegen elkaar aan het schreeuwen en ik weet niet zeker of het gewoon een kwestie 'luide volksbuurt-types zijn luid' is of dat er zich een daadwerkelijke burenruzie voor ons huis afspeelt. Ik weet wel dat ze té luid zijn en dat ze w e g moeten voor mijn raam voor ik ga bijten.

Dit duurt nu al anderhalf uur y'all :| help

Edit: inmiddels staat er hele harde en hele slechte muziek aan en ben ik tot moord in staat

[ bericht aangepast op 18 sep 2026 - 16:14 ]

Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

Wat de fuck doe je als twee leerlingen van havo 5 met je collega op wie je een crush hebt hebben gesproken (geen idee wanneer) en dat ze zeiden dat hij mij wel ziet zitten????

Let me in, let me in.

Niet de fucking klusjesdag die op dezelfde dag als een heftige depressie dag valt

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Toetje gebietst bij de keuken jumjumjum, it pays off to have the cooks like you :Y)

[ bericht aangepast op 18 sep 2026 - 16:43 ]

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Mij niet bellen. Letterlijk. Ik ben in tijden niet meer zo gestrest geweest, waarom kunnen ze ons oproepen als ik te incapabel ben om te helpen. 😭😭

De film van Sunrise on the Weeping Reaping gaat me echt breken

Let me in, let me in.

hello? yes. could the daddy issues leave the building please?

It's so sad and shameful that a kind male authority figure worrying about me makes me feel so good that I sometimes purposely show my existing hurt or create minor situations (like working longer than the rest) so they do show worry, just so I can blow them off and feel that little glow in my chest ffs, pathetic

[ bericht aangepast op 19 sep 2026 - 18:52 ]

Dit is nu het tweede weekend waarin ik mezelf moet afvragen of ik niet naar de huisartsenpost moet... Vorige week met een broodmes uitgeschoten in mn vinger en vandaag heb ik het voor elkaar gekregen om te vallen bij het schoonmaken en daarbij de ruimte tussen m'n tenen te parkeren op het deurtje van de kattenkoffer.... Deed pijn, daarna ging t wel weer en nu begint de pijn steeds erger te worden 🥹 mja aan gebroken tenen doen ze vgm toch niet veel.

Thank god dat we morgen zitplekken hebben voor t concert.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Pas op Q, Strictly is weer begonnen dus elke zaterdagavond wordt dat mijn complete persoonlijkheid

Let me in, let me in.

Oh ja ik wilde brood bakken

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik vind het doodeng om alleen te zijn

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

I am disturbed by my own bad bad writing holy hell

heb het zo koud ohmygoood

--

glowfaery schreef:
    heb het zo koud ohmygoood

Omg same, wil zo graag de kachel aa zetten maar dat mag deze maand nog niet van mezelf :c

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Keyboard is leuk hoor maar een echte piano? :Y)

Dramatic