• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Gwenllian schreef:
    (...)

die van de bureau die zichzelf te goed vind om haar eigen samples te wassen

ew

zegt veel over haar

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Over twee weken gesprek met verzekeringsarts ugh

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Wachten tot het 1 oktober is want dan mag m'n huisbaas me volgens m'n huurcontract er niet meer per 1 november uit zetten 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 en dan kan ik in ieder geval weer 11 maanden hier blijven wonen

Merk toch wel wat stress, maar goed, heb al sinds eind december niks van hem gehoord dus hoop dat het goed komt

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

HYVES KOMT TERUG (banana)

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Zoya schreef:

If only I knew m'n oude account login :')

Catmint schreef:
    (...)

If only I knew m'n oude account login :')

had al een nieuwe aangemaakt voor ik wist dat dat een optie was lool

--

glowfaery schreef:
    (...)

had al een nieuwe aangemaakt voor ik wist dat dat een optie was lool

Heb geen idee of het een optie is om eerlijk te zijn

Zoya schreef:

Wait, what?! Cool!

-

Minder cool is vroeg school (of werk) hebben, én meteen een toets hebben. Al heb ik de meeste vragen wel goed en was ik een paar vragen voor met mijn antwoorden. Het op werk doornemen heeft duidelijk geholpen!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik ben op tijd gaan slapen, why am I still tired? ;-;

My goodness wat wil ik graag van dit project af... Morgen aangeven bij de meeting en dan hopen dat iemand zegt yo doe ik wel (kleine kans tbh maar okay a girl can dream)

Dramatic

mijn auto deed raar maar als auto shift weer stuk gaat kost het 3k en dat heb ik niet 😭

--

nothing changed huh

Don't walk. Run, you sheep, run.

This was soo good! Wel erg jammer dat we terug in de tijd gaan qua queer acceptatie etc, maar daarom juist goed dat er art hierover wordt gemaakt. En het zat goed in elkaar!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Zat vandaag op de bank bij twee dames, een van 80 en een van 85. Ik schreef mee met mijn notitieboekje in de ene hand en een pen in de andere. Staat de mevrouw van 80 op, loopt naar de kast en haalt een soort grote pittenzak met dienblad eraan vast tevoorschijn. "Dan kun je makkelijker schrijven!"

Dus ik bedank haar, en schrijf lekker mee.
    Aan het einde van het gesprek vraagt ze hoe ik het dienblad vond. Trots vertelde ze: "Ik vind ze zo handig, ik heb er vier! Dan zit ik nooit zonder!"
    Ik zei dat het inderdaad handig was.

Zegt de mevrouw met fonkelende ogen en een brede glimlach:
    "Dan weet je nu wat je voor moederdag kunt vragen!"

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lieke tegen collega's:

"Meeste mensen van mijn leeftijd gaan terug naar hun ouders na een breakup, maar mijn moeder woont vet klein en mijn vader... daar mag ik niet bij intrekken. Da's illegaal." >laughs at own joke

"Huh jouw moeder en vader wonen toch gewoon samen?"

"Oh ja dat is mijn stiefvader. Mijn vader is dood."

". . . ."

SORRY IK VERGEET STEEDS DAT NIET IEDEREEN DESENTISIZED IS RONDOM DOOD I DIDNT WANT TO MAKE YOU FEEL UNCOMFORTABLE I JUST WANTED YOU TO GET MY FUNNY FUNNY JOKE 😭

|| In het ergste geval komt alles goed. ||