• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

    Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SPECS schreef:
    Weet je zeker dat je dit wilt lezen? Ja je wilt dit lezen, trust me *O*

    Guys, I did it. I finally.fucking.did.it

    Ik heb een huis *O*

    Of ja zodra het contract officieel getekend is en alles maar dwabwAD931yd *O*

    Ik heb zo gegrijnst en gehuild vandaag, niet normaal. Gewoon letterlijk geen eetlust van de opluchting. Gaaaaah!

    YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

    Wat fijn :Y) Ik zag net je Discord bericht so Ima message you there (heart2)


    Caution first, always.

    Fuck Cornell University and those 57 (!!!!!) so-called men


    Let me in, let me in.

    Toch wel fijn om mijn beste vriend weer te zien


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik sluit altijd af met Joeeee, ook met m'n manager. Ga echt niet 'fijne dag verder' zeggen tegen collega's die ik vaker zie dan m'n eigen partner. 'En dag hey' is ook leuk.

    Ja ik met m'n directe collega's ook, maar met iemand van een ander bedrijf doe ik dat toch een heel stuk minder snel ahahahaha


    Dramatic

    Ohmygod hoe verwijder ik abo's ook al weer, ik heb per ongeluk een abo op het LJH genomen :W


    || In het ergste geval komt alles goed. ||

    Zoya schreef:
    Ohmygod hoe verwijder ik abo's ook al weer, ik heb per ongeluk een abo op het LJH genomen :W


    Fav en dan 'mijn abonnementen'. Zou als het goed is onderaan een lijstje met topics moeten staan dan


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zoya schreef:
    Ohmygod hoe verwijder ik abo's ook al weer, ik heb per ongeluk een abo op het LJH genomen :W


    I was today years old toen ik ontdekte dat je dus ook een abo op een forum kunt nemen HAHA


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Catmint schreef:
    (...)

    Fav en dan 'mijn abonnementen'. Zou als het goed is onderaan een lijstje met topics moeten staan dan


    THANK YOU y'all post way too often for my poor inbox



    Derks schreef:
    (...)

    I was today years old toen ik ontdekte dat je dus ook een abo op een forum kunt nemen HAHA


    Hihi ik deed dit vroeger altijd bij RPG's, heel handig!


    || In het ergste geval komt alles goed. ||

    Dermot schreef:
    Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3
    TW: SA, rape
    Fuck Cornell University and those 57 (!!!!!) so-called men


    Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3
    TW: SA, rape
    x100 This is why we say all men, and why we choose the bear.
    ik ga maar weer verder met m'n boze protestverhaal over SA en rape i guess (no_chears)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2026 - 17:15 ]


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    @Leodh & @Dermot Hey guys I know the Cornell University case is an actual news story and you guys are allowed to talk about it, but could it be under a spoiler next time? Hearing about this case has been really difficult for me/triggering as an SA victim and I already can't currently use Insta/TikTok because nobody is tagging gang rapes so I keep being exposed to really triggering material - I know I'm absurdly sensitive here and I apologize, I know no details are being shared, but I already know what the case is about so unfortunately my brain still recognizes it as attached to something painful (I'm really sorry for asking this because it feels like I'm asking for censorship, I just don't want a flashback) (and I do actually want there to be place to talk about this I just have C-PTSD)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2026 - 15:06 ]


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    Zoya schreef:
    Ohmygod hoe verwijder ik abo's ook al weer, ik heb per ongeluk een abo op het LJH genomen :W


    Vroeger deed ik dit wel eens per ongeluk, juist inderdaad bij LJH-topics. Vervolgens had ik 300 privé berichten, omdat ik niet wist hoe ik het uit moest schakelen :')


    Tijd voor koffie.

    inktzwart schreef:
    Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3
    TW: SA, Rape, triggers
    @Leodh & @Dermot Hey guys I know the Cornell University case is an actual news story and you guys are allowed to talk about it, but could it be under a spoiler next time? Hearing about this case has been really difficult for me/triggering as an SA victim and I already can't currently use Insta/TikTok because nobody is tagging gang rapes so I keep being exposed to really triggering material - I know I'm absurdly sensitive here and I apologize, I know no details are being shared, but I already know what the case is about so unfortunately my brain still recognizes it as attached to something painful (I'm really sorry for asking this because it feels like I'm asking for censorship, I just don't want a flashback) (and I do actually want there to be place to talk about this I just have C-PTSD)



    shit dude, absolutely. wat goed dat je het zegt, want dit is precies waar de spoilercode voor bedoeld is. Heb mijn post meteen aangepast en de jouwe hierboven er ook even zo ingezet zodat je ook niet je eigen bericht in deze quote zo nog moet tegenkomen. thank you for speaking up and virtual hugs my man <3

    [ bericht aangepast op 30 sep 2026 - 17:18 ]


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    Leodh schreef:
    (...)

    shit dude, absolutely. wat goed dat je het zegt, want dit is precies waar de spoilercode voor bedoeld is. Heb mijn post meteen aangepast en de jouwe hierboven er ook even zo ingezet zodat je ook niet je eigen bericht in deze quote zo nog moet tegenkomen. thank you for speaking up and virtual hugs my man <3


    Thank you (H)


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    (clown)

    verkeerd borstweefsel bij mijn plusmoeder gevonden

    en een massa in de alvleesklier van een vriend, 50/50 of het slecht is of goed

    life is throwing quite some fun fun curveballs lately. wanneer komt het slechte nieuws over mijn eigen gezondheid? any day now probably

    [ bericht aangepast op 30 sep 2026 - 19:18 ]


    || In het ergste geval komt alles goed. ||

    Movie ramblings lol ik heb Gedachten

    I have such mixed feelings about Tim Burton as director - I think his visuals can be absolutely stunning, and he's clearly drawn to the same darker aesthetics I am too, but so much of his work is just dark fantasy/horror with a gothic aesthetic, it's not part of the actual gothic genre (which deals with much more taboo, heavy subjects - like corruption, desire, madness, guilt, sexuality, and genuinely morally conflicted characters who are framed by the narrative in such a manner (and while on paper Burton's characters are morally gray, it's very kiddish to me) - and it's deeply psychological, you don't even need the supernatural for it to be gothic). It's like it's trying to mimic the gothic without wanting to risk possibly being transgressive or controversial. I'm sure there is an audience for that - I think it's very suitable for children who are interested in a more spooky aesthetic - but it's not my taste even though it's so close. Coca Cola without cocaine type of movies, children's champagne bubble water. Except there IS actual gore so it gets rated R for adults (while still narratively feeling quite immature) I guess his films are popcorn movies though, original gothic horror just doesn't fit into that, so whatever
    I had the same feelings of disappointment with Phantom of the Opera (2004), which everyone was telling me to watch because it's gothic and what not, and it was a fucking popcorn movie. Guuuuysssss c'mooooon I can't analyze SHIT in this there's no layerssssss



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."