• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

inktzwart schreef:
    (...)

Yo dit is crazy???

Ik heb hem ook hierop aangesproken dat ik dit onacceptabel gedrag vindt en dat ik dit nooit weer wil zien. Doe EVEN normaal man

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Heb ik een foto met Soy Kroon?
    Misschien...
    Is die genomen in de foyer van het theater waar ik zelf al sinds m'n 4e optreed met ballet?
    Vielleicht.......

[ bericht aangepast op 17 april 2026 - 8:22 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Well, niet optimaal. Maar het gaat beter. Hopelijk is dat beter genoeg.
    Al voelt dit nog steeds ook deels stom, iemand zag me wel in mijn element zijn, that is something.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Hellfire schreef:
    Waarom zijn cis mannen altijd zo aggressief? Like dude ik weet dat het pijn deed maar je hebt een deuk in onze koelkast geslagen, ik kan letterlijk de afdruk van je knokkels zien

Bro?????????

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Net terug van de Dokterswacht. Nachtje overgeslagen tot nu toe. Conclusies: "stress". What else is new.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ohmygod ROT OP met al dat boren?! Teringdekut.

Vandaag afscheid nemen, jeetje wat moeilijk.

Life is a beautiful struggle

Zonet opnieuw een sollicitatie verstuurd.
    God, I hate this constant feeling of nervousness.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Esquie schreef:
    Vandaag afscheid nemen, jeetje wat moeilijk.

Sterkte girlie, dit zijn rottijden maar ik hoop dat het toch een mooi afscheid mag zijn <3

Dramatic

Taire schreef:
    Well, niet optimaal. Maar het gaat beter. Hopelijk is dat beter genoeg.
    Al voelt dit nog steeds ook deels stom, iemand zag me wel in mijn element zijn, that is something.

En natuurlijk gaat het thuis beter dan daar zijn. Voelt nog steeds stom. Maar.. ik heb mijn misschien slechte keuzes gemaakt. We'll see.
    Morgen de musical, yay!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

blegh verschrikkelijk blegh

Tijd voor koffie.

New people sat down next to me and they smell strongly of some sort of food. It's not super unpleasant per say, but as a very sensory-sensitive person it also ain't my idea of a party

oepserdefloeps: ik ben moe en zou ondertussen het wel comfy vinden om naar huis te gaan, maar daar wordt de ganser dag door de buur van vijf (!) huizen verderop een tegelvloer eruit geboord, waardoor zelfs ons huis mét noisecancelling aan nog een sensory hell is. it would appear i am in some sort of a pickle.

also, the people next to me had smuggled in their own food. hence the smell. i feel like a K-9, sniffing out bombs. gotcha motherfuckaa

De klassen die ik lesgeef zijn eigenlijk ook gewoon echt wel heel leuk <3

Protect the people.

Awhhh yiss na drie dagen heb ik, uiteindelijk, verspreid over vijf gehele uren vandaag, drie huishoud taken gedaan. Totally reasonable amount of time for this I am speed

[ bericht aangepast op 17 april 2026 - 17:43 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."