• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Ik voel me zo fucking eenzaam en schuldig naar iedereen die er voor me is dat ik me nog steeds zo alleen voel

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Net een meisje aangesproken in de trein om te vragen of ze toevallig ook op meiden viel (want y'all, lemme tell you, she was cute as fuck. Anxiety wie?
    okeywelklammehandjesvanhiertotgindermaaroke

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    Net een meisje aangesproken in de trein om te vragen of ze toevallig ook op meiden viel (want y'all, lemme tell you, she was cute as fuck. Anxiety wie?

HALLO WAAR IS HET ANTWOORD

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Leodh schreef:

Omg dat is zo cool dat je dat gedaan hebt, hoe?! Wat?! Hoe ging dit verder?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ongesteld en nu alweer zó klaar mee

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Leodh schreef:

Girl, spill the teaaaa

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en toen stelde hij voor om nummers uit te wisselen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Leodh schreef:
    Hallo oké nu laat je ons al bijna drie uur in spanning??!!!??!?

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Leodh schreef:

omg wat stoer van je!

Every villain is a hero in his own mind.

Pommelien Thijs is echt next level. Wat een concert!

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Het is toch echt nog een halfjaartje te vroeg voor deze functie voor mij. Helaas. Anders had ik wel gesoliciteerd.
    Hopelijk zijn er over een jaar ofzo soortgelijke functies beschikbaar!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

. . . Gaat nu ons droomhuis in de verkoop komen? Universe, are you teasing me?? (blush)

Quietly, he asked, "Who hurt you?"

@everyone: het is helaas net drie dagen geleden uitgegaan met haar vriend, dus de timing was helaas niet in mijn voordeel. But my gay/bi-dar was verg correct ehehehhe

-
    Pffffff net even 740 km in één dag er doorgeen gejast. Nou ben ik toch wel een beetje gaaaaaar lol

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:27 ]

Kut topic gesloten. Zit op telefoon, kan iemand anders een nieuwe aanmaken? 😂😂

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:27 ]