• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Waaaarom vind je het oke om met regelmaat om 8u s ochtends te onregelmatig in de muur boren, buur?

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

I... I broke my cheese :c

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ik haat het woord "ex". Het voelt veel te weinig-zeggend over de relatie die ik met hem heb gehad. Een ex is iemand met wie je een relatie had en hè shit, het werkte niet. Het voelt niet als "de man met wie ik de rest van mijn leven wilde doorbrengen".

[ bericht aangepast op 16 april 2026 - 10:11 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

totaal geen focus

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    totaal geen focus

I second this, nu de anger/chagrijnigheid van vanochtend een beetje weggeëbd is

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Leodh schreef:
    Waaaarom vind je het oke om met regelmaat om 8u s ochtends te onregelmatig in de muur boren, buur?

Update: blijkbaar is het vandaag boor-dag, want het houuuudt maar niet op. Ben maar naar een cafe gevlucht. that desperate LOL

oké maar wel; op de een of andere manier het ALLERBESTE plekje weten te bemachtigen? Lekker in het hoekje, waar ik iedereen kan begluren en niemand met mij kan meekijken. Heb perfect overzicht en geen prikkels van achteren of links. winstwinstwinst voor deze autist. verder is het namelijk téringdruk

[ bericht aangepast op 16 april 2026 - 12:38 ]

Leodh schreef:
    (...)

Update: blijkbaar is het vandaag boor-dag, want het houuuudt maar niet op. Ben maar naar een cafe gevlucht. that desperate LOL

Schrijfcafé? 👀

Catmint schreef:
    (...)

Schrijfcafé? 👀

Ahhh, FRIDA.... i fucking wish bro. nee, ben verhuisd dus ben voor het eerst iets in amsterdam aan het uitproberen. thusfar is de koffie nog niet zoet genoeg en moet ik ff de moed verzamelen om op jacht te gaan naar suiker oeps

Leodh schreef:
    (...)

Ahhh, FRIDA.... i fucking wish bro. nee, ben verhuisd dus ben voor het eerst iets in amsterdam aan het uitproberen. thusfar is de koffie nog niet zoet genoeg en moet ik ff de moed verzamelen om op jacht te gaan naar suiker oeps

Sad noots. You got this tho, anders is je koffie niet te drinken :')

Catmint schreef:
    (...)

Sad noots. You got this tho, anders is je koffie niet te drinken :')

suiker acquired. coffee: drinkable. :3

Niet goed opgelet, koortsig, allemaal hele goede combinatie

Omnia mutantur, nihil interit

Het is 18 graden en de zon schijnt en deze frouk heeft toch heet water voor in haar kruik gefixt want stilzitten en werken betekent koud worden, ook in dit weer. de instant relaxation now that i have my trusty hot water bottle in my lap. omg. yes. i am so happy i embraced this weird side of me. call me the crazy kruik-lady, i am being comfortable over here and that beats all the strangeness.

Nu ik er weer met mama over praat ben ik weer helemaal bamboozled dat die hele kant van onze familie allemaal in een daadwerkelijke cult zit.

I knew my memories of them were weird but damn

Waarom zijn cis mannen altijd zo aggressief? Like dude ik weet dat het pijn deed maar je hebt een deuk in onze koelkast geslagen, ik kan letterlijk de afdruk van je knokkels zien

Hellfire schreef:
    Waarom zijn cis mannen altijd zo aggressief? Like dude ik weet dat het pijn deed maar je hebt een deuk in onze koelkast geslagen, ik kan letterlijk de afdruk van je knokkels zien

Yo dit is crazy???

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."