• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Derks schreef:
    Vrienden 'weggebracht' voor hun vakantie naar Griekenland aka ze hebben zelf heen gereden en terug heb ik de auto die ik met vijf jaarinkomens nog niet eens tweedehands zou kunnen kopen veilig gemanoeuvreerd en terug op de oprit geplaatst, in 1x hehehe. Kreeg een screenshot van de beveiligingscamera toegestuurd met 'Goed gedaan!'

Oké ik heb net het kenteken opgezocht en blijkbaar was de catalogusprijs van deze asobak 102.000 euro 😂🫠 maar goed dat ik dat niet wist vóór ik chauffeurde hahaha. Holy shit. Meer dan een ton voor een autootje. Maar eerlijk is eerlijk, hij reed wel heel erg fijn

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Oké ik heb net het kenteken opgezocht en blijkbaar was de catalogusprijs van deze asobak 102.000 euro 😂🫠 maar goed dat ik dat niet wist vóór ik chauffeurde hahaha. Holy shit. Meer dan een ton voor een autootje. Maar eerlijk is eerlijk, hij reed wel heel erg fijn

Nu wil ik weten welk merk en welk model je een asobak noemt haha

Ich liebe dich 27.12.23

My back has decided it’s my time.

I am in so much pain.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

WillByers schreef:
    (...)

Nu wil ik weten welk merk en welk model je een asobak noemt haha

Toen ik 'm googlede kwam de site asobakken.nl naar boven als tweede hit ofzo, vandaar 🤣 maar klikte die link met aan en toen werd er gezegd: DEZE AUDI IS GEEN ASOBAK!

Het is een Audi e-tron. Leeggewicht is 2495 kg zegmaar.
    Mijn droomauto (met uiteraard veel minder snufjes) heeft een leeggewicht van 955 kg.
    Ik bedoel: die Audi is een giga auto, je zit heel hoog, je bent heel breed, past niet in een basic parkeervak zoals ze ooit ontworpen zijn toen alle auto's iets kleiner waren… dat beschouw ik wel als een asobak.

Qua formaat heb ik dan liever een Renault Zoë hahahahaha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Toen ik 'm googlede kwam de site asobakken.nl naar boven als tweede hit ofzo, vandaar 🤣 maar klikte die link met aan en toen werd er gezegd: DEZE AUDI IS GEEN ASOBAK!

Het is een Audi e-tron. Leeggewicht is 2495 kg zegmaar.
    Mijn droomauto (met uiteraard veel minder snufjes) heeft een leeggewicht van 955 kg.
    Ik bedoel: die Audi is een giga auto, je zit heel hoog, je bent heel breed, past niet in een basic parkeervak zoals ze ooit ontworpen zijn toen alle auto's iets kleiner waren… dat beschouw ik wel als een asobak.

Qua formaat heb ik dan liever een Renault Zoë hahahahaha

I knew it! Audi 🤣
    Love Audi overigens. Droomauto van mij is de R8. Die worden alleen niet meer gemaakt :c

[ bericht aangepast op 19 april 2026 - 13:56 ]

Ich liebe dich 27.12.23

okay so when is it my time to catch a motherfucking break because ???? i can't sit, i can't lie down, i can't keep walking around forever cos, y'know, the burnout is also still very real, hello hi. i do not fucking understand why this was necessary.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik: doe everything shower / draai vijf wassen / laat logeerhonden uit / maak een weekplanning / pak cadeau in / pak boodschappen uit / poets het huis (beneden en boven)

Ik: zou je het gras misschien kunnen maaien?

Hij: *zit momenteel al 5 uur achter pc*
    ‘Bedenk even wat je met de zijtuin wil gaan doen.’
    ‘Laat jij de honden straks weer uit?’
    ‘Waar is mijn trainingsbroek gebleven?’
    ‘Waarom heb je geen zure snoepjes besteld?’
    ‘Wat eten we?’

Ik: 🫠

Sunchild schreef:
    Ik: doe everything shower / draai vijf wassen / laat logeerhonden uit / maak een weekplanning / pak cadeau in / pak boodschappen uit / poets het huis (beneden en boven)

Ik: zou je het gras misschien kunnen maaien?

Hij: *zit momenteel al 5 uur achter pc*
    ‘Bedenk even wat je met de zijtuin wil gaan doen.’
    ‘Laat jij de honden straks weer uit?’
    ‘Waar is mijn trainingsbroek gebleven?’
    ‘Waarom heb je geen zure snoepjes besteld?’
    ‘Wat eten we?’

Ik: 🫠

Ik zou zeggen kom van je luie reet en doe zelf wat.
    Dan op de bank gaan zitten en een serie kijken met een kop thee en wat lekkers.

Ich liebe dich 27.12.23

Ugh, en nu voel ik me vooral slecht door een ding, in plaats van na kunnen genieten. Jammer dat ik niet meer in de flow kon zijn gisteren en mijn system niet 100 % ok was deze week. Had zo anders kunnen zijn. /:
    En hopelijk is deze one bad call of judgement niet slecht voor anderen/ hun views op mij

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

WillByers schreef:
    (...)

Ik zou zeggen kom van je luie reet en doe zelf wat.
    Dan op de bank gaan zitten en een serie kijken met een kop thee en wat lekkers.
    Het nadeel is dat hij thuis zit met een angststoornis + burnout, dus ik kan hem niet al zijn gedrag kwalijk nemen. Maar, dat is uiteraard geen excuus.

Wel een goed gesprek gehad, gelukkig. 🙏🏻 Het gras is inmiddels gemaaid, onkruid verwijderd en momenteel staat hij achter de bbq voor een heerlijke maaltijd.

Nou súper, financieel kom ik ook nog in de problemen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Sunchild schreef:
    (...) Het nadeel is dat hij thuis zit met een angststoornis + burnout, dus ik kan hem niet al zijn gedrag kwalijk nemen. Maar, dat is uiteraard geen excuus.

Wel een goed gesprek gehad, gelukkig. 🙏🏻 Het gras is inmiddels gemaaid, onkruid verwijderd en momenteel staat hij achter de bbq voor een heerlijke maaltijd.

Je goed, dat wist ik natuurlijk niet. Ik heb zelf ook een angststoornis (helaas), maar bij iedereen is het natuurlijk ook anders.
    Wel fijn dat jullie gesproken hebben, dat is naar mijn mening altijd het beste om te doen, en dat jullie er uit zijn gekomen. Dat is toch fijn!

Ich liebe dich 27.12.23

Oh yeet, had me dit kunnen bedenken vannacht. Al was het 1 uur, dus is dat hopelijk te vergeven. En volgende keer eerst mijn spullen wegbrengen en niet denken 'dat doe ik zo nog wel', haha. Three times the charm? xD
    Edit: en blijf me guilty voelen over een ding. Waarom was de timing wat dit betreft zo shit? En heb ik dingen niet anders gedaan?

[ bericht aangepast op 19 april 2026 - 19:41 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

WillByers schreef:
    (...)

Je goed, dat wist ik natuurlijk niet. Ik heb zelf ook een angststoornis (helaas), maar bij iedereen is het natuurlijk ook anders.
    Wel fijn dat jullie gesproken hebben, dat is naar mijn mening altijd het beste om te doen, en dat jullie er uit zijn gekomen. Dat is toch fijn!
    Dat begrijp ik! Het is soms gewoon even fijn om van mezelf af te schrijven hier, haha. Maar lief dat je reageerde. 💛 Als hij niet met zijn eigen shit had gezeten, had ik hem aan beide oren uit z’n stoel getrokken. 😂

Hij gaf mij niet één boek, maar vier.

I think i'll just marry him and we aren't even officially dating

Such a useless spell.