• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Omfg MENSENKINDEREN

Dat ik je kind een laag-ish cijfer geef op een presentatie, betekent niet dat ik me tegen de ouders ga verantwoorden doeiii

Protect the people.

Iemand hier ervaring met hele heftige body aches van griep? Want ik ben maak me een beetje zorgen over hoe mijn spieren eraan toe zijn tbh.

Caution first, always.

2 uur lang ziek af in de trein yay

Omnia mutantur, nihil interit

Ik had gewoon woensdag werk moeten skippen.. want ik voel me na een dag rust vandaag ook al weer meer mee.
    En had minder/ anders mee kunnen helpen, maar what's done is done.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Echt waar, deze katten.

Er brand licht maar er is niemand thuis.
    Tegen het kattenluik krabben omdat je er door wil terwijl de tussendeur waar het kattenluik in zit gewoon open is (cat)

[ bericht aangepast op 19 april 2026 - 20:29 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

O ja, PMS zorgt er elke keer voor dat ik bijna huil als ik naar de soundtracks van Frozen en Frozen 2 luister

Protect the people.

Stiekem mijn vriend ontvoeren naar de sauna. The fool suspects nothing 😌

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    Stiekem mijn vriend ontvoeren naar de sauna. The fool suspects nothing 😌

Kan je mij ook eens ontvoeren? Sauna klinkt wel goed

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

^ Doe mij ook maar ontvoeren!! Thanks en alsjeblieft 🥺

Tijd voor koffie.

Ik op werk:

Omnia mutantur, nihil interit

Ik wil ook een relatie

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik moet deze week beslissingen maken maar ik zit VOL

Tijd voor koffie.

Being an adult and having a house is cool and stuff totdat je cv-ketel een storing geeft en je de aansluiting van de wasmachine op de vulkraan niet loskrijgt en het dan per ongeluk sloopt met een waterpomptang (waarvan ik ondertussen wel weet wat het is, go me) en als je eindelijk kan bijvullen het water er aan de onderkant weer uit loopt en er een andere foutmelding komt :|
    Anyway nu hebben we geen warm water meer, is de wasmachine ontkoppeld (en de wartel beschadigd), ligt er water op de grond en is het wachten op de energiewacht die ik maar gebeld heb rip
    Volwassen zijn, leuk (fish)

"It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."