• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Ik mis een tweede ouder om mee te kunnen sparren :c mama en ik gaan het gewoon niet eens worden

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

OK, het tweede deel ging beter. En ik ga backstage wat meehelpen volgende week, ook leuk!
    (Neem ik vrij, doe ik nog steeds mijn werk. xD)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I fucking did it.

10 km in 59 minuten

Totaal onverwacht gezien mijn lichamelijke staat maar ik heb het gewoon geflikt en heel veel kindjes een high five gegeven 🥹

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oma... mijn liefste oma.

Life is a beautiful struggle

Ik kan gewoon geen keuzes maken zonder met mensen te sparren maar...

Ik heb niemand om te sparren ;-;

Hellfire schreef:

Waar moet je over sparren? Voel je vrij om te appen!

Omnia mutantur, nihil interit

verwondering schreef:
    (...)

Waar moet je over sparren? Voel je vrij om te appen!

(blush) wat lief, I think I might take you up on that tomorrow

Ik heb een baan "aangeboden" gekregen maar ik vind hem heel erg meh, dus ik zit diep in de knoop met mezelf of ik dit aan moet/kan/wil nemen.

Hellfire schreef:
    (...)

Ik heb een baan "aangeboden" gekregen maar ik vind hem heel erg meh, dus ik zit diep in de knoop met mezelf of ik dit aan moet/kan/wil nemen.

Feel free to hit me up too, ik ben er voor mezelf namelijk ook niet goed in, maar kan altijd wel (proberen te) helpen bij zulk soort keuzes!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Feel free to hit me up too, ik ben er voor mezelf namelijk ook niet goed in, maar kan altijd wel (proberen te) helpen bij zulk soort keuzes!

Why I just might! Jullie zijn lief <3

Hellfire schreef:
    (...)

Ik heb ook in deze situatie gezeten en laatst met een vriendin het er lang over gehad die in dezelfde situatie zat. Feel free to send a message!!

Tijd voor koffie.

Hellfire schreef:
    (...)

Why I just might! Jullie zijn lief <3

No problemo <3 Heb vorig jaar zelf de keuze gemaakt om van baan te veranderen - en dat is natuurlijk niet hetzelfde als in jouw geval, maar ik had wel heel veel twijfels over of ik het moest doen of niet en had toen wel heel veel aan het advies van anderen ook. Dan zie je sommige dingen soms toch net beter/slechter of gewoonweg anders.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Net gebeld, was hier al bang voor. Wat een verdriet wat een pijn. Maar oh wat gun ik jou de rust die je verdient, al had ik je het liefst nog 100 jaar bij mij gehad.

Life is a beautiful struggle

Dan denk je een leuke vacature tegen te komen, staat er boekhouden bij de taken.
    En laat dat nu net één van de dingen zijn waar ik niet toe bereid ben om ze te leren.

Ugh.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Hellfire schreef:

Weet dat mijn deur altijd openstaat, mocht je nog op zoek zijn naar iemand om mee te sparren :3

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Begrijp mij niet verkeerd: ik ben mega dankbaar voor mijn leven ❤️
    Maar soms hoop ik nog steeds iemand te treffen, die in hetzelfde schuitje zit, zodat ik toch nèt wat makkelijker mijn twijfels, zorgen, geluk of vragen kan delen.
    Maar ook dat is het leven: altijd ruimte om te blijven wensen en groeien.

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler