• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Ffs nu is er weer gezeik met de waterdruk en ik kan letterlijk niet bellen want ik kan niet PRATEN

[ bericht aangepast op 15 april 2026 - 13:15 ]

Caution first, always.

Iemand in de buurt heeft een corgi. De corgi heet Liz. Naar de late Queen Elizabeth. LOVE.

Protect the people.

Deze vermoeidheid is zo niet leuk meer

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

I am once again doing lead tasks als een midlevel, maar nu met de griep🫶🎈

Caution first, always.

Catmint schreef:
    (...)

Zit er een kruimel onder misschien? Heb het ook wel eens gehad en toen bleek er stof/vuiligheid onder te zitten

Bleek viezigheid onder te zitten inderdaad! heb de moed bij elkaar geschraapt om aan het toetsenbord te gaan pulken tot ik de letter eraf had en daarna met een wattenstaafje en alcohol het extra goed schoongemaakt. en nou doettie het weer helemaaaaal

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Derks schreef:
    Deze vermoeidheid is zo niet leuk meer

Ontopic: dit

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

*screams internally*

Ik heb de werkgever geappt of we morgen even kunnen zitten en dan ga ik de baan afwijzen HELP WAT DOE IK MET MIJN LEVEN WAAROM WIJS IK EEN BAAN EN EEN INKOMEN AF IK BEN ECHT EEN SPOILED BRAT DIT IS ZO'N GROTE FOUT EN IK STEL IEDEREEN TELEUR I'M SUCH A HORRIBLE PERSON

anyway wish me luck

[ bericht aangepast op 15 april 2026 - 16:23 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ohh mn kat die helemaal in paniek loopt te miauwen in de reismand is zo pijnlijk om aan te zien/horen 💔

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Woepsie ik moet die mailbox beter bijhouden lalalala

Protect the people.