• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Fijne Sabbath iedereen!

Ik heb echt genoten van de luxe brunch maaltijd. Croissant, piscart cruffin die bij Amsterdam gehaald was en vegan waren, tropische vruchten sap en de matcha latte. Yum! 😋

Boyfriend: *ragebaits for dopamine*
    Lieke: STAHP *slaps the man*
    Boyfriend: ABUSE!! RED FLAG!!1!

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Wat geef je als verjaardagscadeau aan iemand die je eigenlijk liever niet ziet en waarmee het contact lichtelijk gedwongen verloopt omdat ze gestoord is en anders een politieinval regelt?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Wat geef je als verjaardagscadeau aan iemand die je eigenlijk liever niet ziet en waarmee het contact lichtelijk gedwongen verloopt omdat ze gestoord is en anders een politieinval regelt?

Wut?

Ich liebe dich 27.12.23

Derks schreef:

Zeer simpel; die geef je een aangifte cadeau (bloos)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Derks schreef:

Een van die kleine boeketjes bij de Albert Heijn die voor de kassa staan. Soms zijn die echt maar 3,99

Tijd voor koffie.

SPECS schreef:
    (...)

Zeer simpel; die geef je een aangifte cadeau (bloos)

HAHAHAHA love dit
    Maar denk niet dat ik aangifte tegen haar kan doen 😭 want 'dit is uit goede zorg' 😭 echt zo kut.

Heb zo geen zin om vanavond langs te moeten gaan met ook andere mensen die ik helemaal niet ken maar ben wel in een groepsapp gepleurd dus nog meer mensen die mijn nummer hebben sigh. 'ja je moet niet zo moeilijk doen hoor wat ben jij lastig'

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)
    Een van die kleine boeketjes bij de Albert Heijn die voor de kassa staan. Soms zijn die echt maar 3,99

Omg dit wist ik niet eens, wat slim! Misschien zit er ook nog wel een kortingssticker op 😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

I’m so done with v. I can’t help it. Ik vind dit echt weer een lullige zet.

Vervolgens doet een man ook nog eens heel onredelijk tegen mij op de galerij. Like, ik kon hier niets aan doen. Doe even normaal…

En dan heb ik ook nog eens kneitererge PMS. Tenminste, dat denk ik, want ik ben al een hele tijd overtijd, waarschijnlijk door stress. Vannacht heb ik ook nog eens zo slecht geslapen en had ik een vreselijke nachtmerrie. Het zit vandaag gewoon echt niet mee :/

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Zoo hyped door het lieve bookbuddy pakketje 🫶

Such a useless spell.

Devastating: ridiculously expensive perfume I smelled at the Douglas exactly my taste with great sillage

Also I napped for four hours upon coming back. Apparently. I was that exhausted from one outing where I was mostly sitting. Fml

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ik ben veel te recalcitrant voor The Stanley Parable :W

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Sure.. Deze zorgen kunnen er ook nog wel bij. Everything sucks today. Hopelijk is morgen echt beter.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Dat ik er helemaal klaar mee ben dat er zo weinig kunst/ballet/concerten in mijn regio zijn en dat alles in Amsterdam is. Wat een ellende elke keer en je bent duurder uit om te reizen dan voor een ticket zelf 😭😭😭

Omnia mutantur, nihil interit

Beetje jammer dat mijn stem niet in optimal vorm was en ik niet alles goed deed. Maar damn. Ik ben moe, wat een lange dag was dit.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Vrienden 'weggebracht' voor hun vakantie naar Griekenland aka ze hebben zelf heen gereden en terug heb ik de auto die ik met vijf jaarinkomens nog niet eens tweedehands zou kunnen kopen veilig gemanoeuvreerd en terug op de oprit geplaatst, in 1x hehehe. Kreeg een screenshot van de beveiligingscamera toegestuurd met 'Goed gedaan!'