• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Ah yes, positiviteitsdagboek bijhouden... How do I do that again? :') Why does it sound so... zweefteverig?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Morgen ga ik beginnen aan die 26 openstaande gesprekken (excl groepsapps) die zich in de afgelopen twee weken hebben opgebouwd, wish me luck

I hate that I get this way sometimes :c

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:50 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Sociaal zijn met degene waar ik mee samen zou gaan werken (gesprek over Lord of the Rings en games!) en met een volgspotter ging prima vandaag. Alleen ben ik nog steeds niet snel met sommige dingen op werk, en ging ik meteen van het slechtste uit toen ik hoorde dat mijn leidinggevende het over mij had.
    Hoorde later dat het ging over genoeg uren hebben volgend blok. Dus misschien is werken aan de unapologetically me versie toch zo slecht nog niet, en misschien.. moet ik niet altijd van het meest negatieve uitgaan. xD

Also, ik ga vanavond de stressvolle quick changes oefenen voor mijn musical. Blokken meenemen, sure. Maar o.a. dat corset in een minuut aankrijgen, moet dit?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Hoe krijg ik in hemelsnaam weer plezier in mijn leven

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Wanneer gaat die werkdruk weer omlaag? Ik red het niet meer :c

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Half uur staan wachten op iemand die niet is komen opdagen.
    Bouwvakkers zijn toch echt een ras apart.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Geleefd op drie uur slaap, maar leuke dag gehad, incl. lekker eten met collega (was it a date??? who knows)

Protect the people.

Dag 35 van mij cyclus for the love of god let me bleed 😭😭😭

katten liggen te slapen, wij zwaaien twee minuten mensen uit die weggaan, katten zitten van de noten te schrokken die op tafel stonden

Omnia mutantur, nihil interit

Ah. De jaarlijkse crisis. Hoe hang ik mijn klamboe het meest strategisch op? Het plafond mag niet beschadigen (huurkamer), de klamboe is eigenlijk net te klein voor dit bed, en met een opgehangen klamboe kan ik ofc ook niet meer bij stopcontacten en mijn nachtkastje. Aan de andere kant: no blood of miiiine of these mosquito's
    maar vannacht misschien nog wel cos i lack.... everything needed to fix this today.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Er zijn andere kandidaten die beter binnen het profiel passen. Ik mag niet eens op gesprek gaan. En dat terwijl ik for once echt dacht dat ik goed binnen het profiel pas. Ik denk dit nooit van mezelf en wilde deze job eigenlijk echt heel graag.
    Day ruined and feeling very sad right now.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Pinterest op werk, why do you always crash?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Kater doet auw

Tijd voor koffie.

Hellfire schreef:
    Morgen ga ik beginnen aan die 26 openstaande gesprekken (excl groepsapps) die zich in de afgelopen twee weken hebben opgebouwd, wish me luck

I hate that I get this way sometimes :c

Letterlijk twee uur non-stop lopen typen om alles te beantwoorden, but we did it! *O* En ongesteld geworden, en vandaag de laatste dag prednison - er is licht aan de horizon na twee weken geforceerd in winterslaap te zijn geweest fdjsklfds

Straks een uitje naar de cinema. Ik kijk er al naar uit. Ik hoop dat de film even leuk is als het boek.

O mia lost elan. Tu isag elythe.