• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Ooh, natuurlijk zijn deze bandavonden op avonden dat ik al dingen heb gepland staan. For fucks sake.
    En de halve klas is er natuurlijk nog niet of werkt niet mee. Ook niet motivating at all.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

MIJN KLEINE ZUSJE IS VERLOOFD 🥺🥰

[ bericht aangepast op 14 april 2026 - 10:53 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hai, ik ben een zombie. Vandaag al 6 uur schermtijd, lig nog in bed, geen energie om eruit te komen of überhaupt iets te doen. Ik haat mezelf.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

IK GA NAAR K3 IN ANTWERPEN!!!!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Beetje stilte voor de storm op werk, denk ik? Alles wat ik moest nakijken, heb ik nagekeken. Alles is gemaakt, voorbereid... lmao, vast maar wennen aan de vakantie volgende week mwahahah

Protect the people.

Derks schreef:
    Hai, ik ben een zombie. Vandaag al 6 uur schermtijd, lig nog in bed, geen energie om eruit te komen of überhaupt iets te doen. Ik haat mezelf.

Nee, nee. Niet jezelf haten. Zulke dagen mogen er zijn, echt.

Ich liebe dich 27.12.23

WillByers schreef:
    (...)
    Nee, nee. Niet jezelf haten. Zulke dagen mogen er zijn, echt.

Inmiddels 10,5 uur schermtijd en ik ben echt een zombie, trek het leven even niet helemaal

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly