• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

... iemand met verstand van interieurs?

Omnia mutantur, nihil interit

ik MOET echt eten voor ik naar kantoor ga, vooral na een drukke ochtend

nog even en ik bijt een welwillende collega die een onschuldige vraag heeft over zijn of haar account

[ bericht aangepast op 13 april 2026 - 11:34 ]

Tijd voor koffie.

Y'all, we just got the update waar we op zaten te wachten. Na de hele mallemolen van m'n moeder met chemo, operatie/amputatie en nu nog revalidatie, hebben we net te horen gekregen dat ze niks teruggevonden hebben en de poortwachtersklier die mee verwijderd was is ook schoon bevonden.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Stories that use demon possession/vampirism (or any kind of nightmareish reality that turns out to be unconsciously self-inflicted) as a metaphor to talk about trauma-induced psychosis make me so fucking emotional because that was me (only place also where I feel my warped reality isn't just used to turn me into a punching bag or a joke like so often happens with schizoaffective disorders - like yeah, my sense of reality was warped, but the thing that caused me to lose my mind was not and if you look at what my ideas symbolically represented I was misguided in the specifics but still just translating real things into metaphor) (anyway Ellen from Robert Eggers' Nosferatu my beloved you're the only one who gets me)

[ bericht aangepast op 13 april 2026 - 13:03 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Catmint schreef:
    Y'all, we just got the update waar we op zaten te wachten. Na de hele mallemolen van m'n moeder met chemo, operatie/amputatie en nu nog revalidatie, hebben we net te horen gekregen dat ze niks teruggevonden hebben en de poortwachtersklier die mee verwijderd was is ook schoon bevonden.

WAT FIJN!!!!! Jeetje joh!

Tijd voor koffie.

Catmint schreef:

Dit maakt mij zo blij! *O* Both of you deserve the happy ending. Nu kan ze gaan toewerken naar echt leven in plaats van de rare schaduwversie die kanker/chemo van je leven maakt. Zoals mijn vader altijd zei, proost op het leven <3

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    (...)

Dit maakt mij zo blij! *O* Both of you deserve the happy ending. Nu kan ze gaan toewerken naar echt leven in plaats van de rare schaduwversie die kanker/chemo van je leven maakt. Zoals mijn vader altijd zei, proost op het leven <3

Vooral hopen dat het zo blijft en we niet over 5 jaar nog een keer deja vu krijgen (2020 heeft ze ook diagnose gehad namelijk, en dan dus vorig jaar), zodat ze de plannen die ze eindelijk had durven maken nu wel gewoon kan doen

Catmint schreef:
    (...)

Vooral hopen dat het zo blijft en we niet over 5 jaar nog een keer deja vu krijgen (2020 heeft ze ook diagnose gehad namelijk, en dan dus vorig jaar), zodat ze de plannen die ze eindelijk had durven maken nu wel gewoon kan doen

Ik denk dat ik dat een van de ergste dingen van kanker vind, het neemt je gevoel van veiligheid weg. Ook al ben jij of je dierbare helemaal schoon, je gaat er voor altijd rekening mee houden dat het weer kan gebeuren :/

Maar! Ze is er al twee keer doorheen gekomen! That is some badass shit. <3

[ bericht aangepast op 13 april 2026 - 14:13 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catan schreef:

God I'm so sorry for you 💔

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Oml waarom luister je nou niet gewoon naar wat ik zeg?

Geld wisselen op een luchthaven is echt zo zonde van je geld. Maar met 2 vrije dagen kan je het niet even opbrengen om een uurtje van de dag te gebruiken om naar de stad te gaan waar het goedkoper is. Terwijl ik al een MAAND op mn tenen loop vanwege mn werk alleen al en alleen deze ene woensdag heb om de laatste spullen in te pakken, nakijkwerk af te ronden (2 klassen :c ), een gehuurde lens op te halen in Amsterdam, dan weer naar huis, spullen inladen incl. Poes en haar spullen om vervolgens alles te verhuizen naar t huis van mn ouders waar poes en ik een paar dagen gaan logeren (samen zodat ze met mij kan wennen, vind dat echt zo spannend he) voordat we op vakantie gaan.

En God forbid dat ik eigenlijk ook nog een keer zou willen sporten woensdag aangezien dat de komende weken er niet in gaat zitten 😭 maar nee JIJ kan dat ene uurtje niet opbrengen. Van je familie moet je het hebben eh.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

"You were my ghost" STOP IT

Protect the people.

Wanneer je met je stage mee mag met een excursie en het is naar Walibi, heheh.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

I'm so allergic to people constantly making assumptions when you're trying to talk openly and honestly, or even twisting your words. Big no-no, just shut up. Pls. It's fine just talking openly about your perspective and situation, but don't put words in my mouth I didn't say, mean or intend to in that way.
    I'm getting a visceral reaction just thinking about it.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zooooo, Cats én Evita geboekt voor eind dit jaar :Y) Ben wel heel blij dat Evita in het Engels is, weet niet of ik 'don't cry for me Argentina' in het Nederlands had aangedurfd