• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Nog steeds zo ziek… Maar wel Tomodachi Life aan het volgooien met OC’s en dat is leuk. <3

Caution first, always.

Wat moet ik nou met dit berichtje

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Buiten lezen met de geur van kersenbloesem en vers gemaaid gras <3

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

on this episode of dumb and dumber: i just put a pan, that i had previously placed on the electric stove, on my whole as INNER ARM to see if it had actually gotten warm yet. because i'd literally just put it on and in my dumb rock brain it didn't click or something that just because i can't see the hot (like with an actual stove) doesn't mean the warm is not thERE. godfuckingdamnit

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

I'm feeling EXTREMELY OVERWHELMED from doing literally nothing I want to take my brain out and gently wash it and squeeze out the headache until it's as good as new I'm so tireeeed

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Leodh schreef:
    on this episode of dumb and dumber: i just put a pan, that i had previously placed on the electric stove, on my whole as INNER ARM to see if it had actually gotten warm yet. because i'd literally just put it on and in my dumb rock brain it didn't click or something that just because i can't see the hot (like with an actual stove) doesn't mean the warm is not thERE. godfuckingdamnit

Oh my god Froukje HAHAHAHAHA are you okay

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

HALLO kijken hier mensen The Pitt want ik moet het hier nu over hebben

Omnia mutantur, nihil interit

verwondering schreef:
    HALLO kijken hier mensen The Pitt want ik moet het hier nu over hebben

I doooo maarr moet de seizoens finale van s2 nog kijken.

baby, let's get messy, let's get all the way undone

hanami schreef:
    (...)

I doooo maarr moet de seizoens finale van s2 nog kijken.

Het is een sterke aflevering!

Omnia mutantur, nihil interit

Wat een hell was dit, maar ik hoef deze klas nu tenminste niet meer les te geven 🎉

En nu tijd voor vakantie 😌

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Dat ene moment dat je dingen eens uitbesteedt en niet zelf overal bovenop zit, en dat ze dan 120 euro over budget heen gaan :'DD Beetje jammer weer

[ bericht aangepast op 17 april 2026 - 23:32 ]

Dramatic

blijft blegh

Tijd voor koffie.

Had me deze dagen before toch echt anders voorgesteld, maar life had andere plannen blijkbaar. Beetje jammer dit, hopelijk gaat zo alles goed en hopelijk kan ik snel weer schrijven!

[ bericht aangepast op 18 april 2026 - 8:45 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Moet naar een verjaardag waar ik helemaal geen zin in heb pfff

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Kut droom 👎