• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Wat een lichttechnicus ben ik.. ik vergeet gewoon consequent de koplampen van mijn auto uit te doen voor ik uitstap. xD
    Maak wel vaak de grap dat ik om LED lichten te zien niet de weg op hoef. Want sommige koplampen zijn echt iets te verblindend, en het is net als 'I parked as straight as I am' mijn humor.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

MORGEN VROEG OP IK KAN HET

Tijd voor koffie.

Darmen doen de hele week al kut en nu ben ik ook de hele avond al misselijk.

Morgen een hardloop"wedstrijd" (ik ga toch niet winnen lmao ik zie het niet als een wedstrijd, lekker genieten van de loop) en ik voel me nu echt heel beroerd. Maar hallo de medaille is in de vorm van een retro tv dus ik moet die gewoon gaan lopen???

Preventief loperamide gehaald voor het geval dat, want om tijdens een 10 km evenement met duizenden deelnemers de bosjes te moeten opzoeken is nogal gênant. En met m'n buik durf ik er nu niet op te vertrouwen. Kut galblaas en permanente galinstroom

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

I ate half a prinsesstårta, I have no regrets.

KrullEITJE schreef:
    (...)
    Ik ben 32 en iemand schatte mij vorige week 22.

Later ben je blij als je jonger wordt geschat, i guess?

I hoor dat zo vaak, but not sure when that happens, haha.

Temeraire schreef:
    (...)

I hoor dat zo vaak, but not sure when that happens, haha.

Millenials worden vaker jonger geschat omdat ze ook vaak het geval als adolescent gedragen dan vergeleken de generaties ervoor. En sommige zijn laatbloeiers.

Ik switch nu van acrylverf naar olieverf (daarvoor nooit geprobeerd want olieverf is Duur) en god wat is dit makkelijker in vergelijking. Dat het niet helemaal opdroogt is niet eens echt een probleem want het is gewoon dik en plakkerig genoeg om alsnog lagen op te bouwen zonder dat je per ongeluk je kleuren mixt. Zodra mijn verf verdunner binnen komt nothing will be able to stop me

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Aaah. De drukte net viel nog mee, maar meer dan een uur lang een discussie met elkaar hebben, serieus?
    Ik kan ook amper de TV horen, en had eigenlijk gehoopt op nog wat me-time thuis en nog wat nummers voor morgen kunnen luisteren.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Catan schreef:
    (...)

Als iemand die zelf in een burnout en net haar relatie is verloren omdat haar partner het niet meer volhield: zoek alsjeblieft ook hulp. Zoek een externe uitlaatklep. Want jij mag ook klagen maar inderdaad, hij kan er niks aan doen.
    M’n bestie helpt gelukkig enorm. En kan er met m’n vriend thank God ook ongelofelijk goed over praten, als we beiden een ‘goed, nu kunnen we over deze shit praten’–moment hebben. 💛