• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Twee leuke dingen vandaag:
    - vast contract gekregen voor volgend schooljaar!
    - KOEIEN IN DE WEI

Protect the people.

Waarom ben ik hier in België al meerdere keren om m'n id gevraagd voor wijn terwijl ik 28 ben 💀

[ bericht aangepast op 10 april 2026 - 17:46 ]

Ga ik het ooit leren om niet na werk af te spreken en meer me-time in te calculeren wat deze persoon betreft?
    Highly doubt it. Hopelijk kan ik wel wat chillen zo.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Temeraire schreef:
    Waarom ben ik hier in België al meerdere keren om m'n id gevraagd voor wijn terwijl ik 28 ben 💀

Belle I'm sorry to be the one to tell you this but you have a cute babyface

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Waarom moeten wondjes in de mond zo vreselijk veel pijn doen? Wie heeft bedacht dat een wang dik moet worden als je er perongeluk op hebt gebeten waardoor ik erop BLIJF BIJTEN :c

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Mijn buurvrouw kwam vanmiddag klagen omdat ik af en toe 's nachts een emotionele meltdown/paniekaanval heb (ik ben er 1x per week en heb niet elke keer zo'n meltdown) en dat haar en haar man wakker hield.

Mijn moeder deed open. Ik dacht dat ze haar zorgen kwam uiten.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Mijn huidige school heeft totaal geen doorgroei mogelijkheden naar een hogere loonschaal, daar heeft niemand een eigen lokaal want het gebouw is te klein, ligt in een regio met vrij lastige ouders, moet constant bezuinigen waardoor ik dit jaar een extra klas moet draaien, kortom niet ideaal allemaal. maar really, welke school wel?

En toch durf ik niet te solliciteren bij mijn oude middelbare school omdat ik mn huidige collega's ZO leuk vind en ik zie het zo niet zitten om opnieuw te moeten beginnen bij een school (nieuwe methode, nieuwe lessen, alles weer uit moeten vinden etc.) Dat en ik ben net weg verhuisd van die woonplaats x]

[ bericht aangepast op 10 april 2026 - 21:21 ]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Hellfire schreef:
    (...)

Belle I'm sorry to be the one to tell you this but you have a cute babyface

Damn you, Lieke 🤣

Ah so this is the notorious post-concert depression 🥲

Dramatic

If only I could go back in time.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Temeraire schreef:

Ik ben 32 en iemand schatte mij vorige week 22.

Later ben je blij als je jonger wordt geschat, i guess?

Ik voel me zo fucking alleen en niemand kan daar iets aan doen

[ bericht aangepast op 11 april 2026 - 16:26 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

OOK NOG UIT ETEN MET DIE KEREL daar gaat mn weekend

Dramatic

Mensen begrijpen niet dat partner zijn van iemand met een burnout zo fucking zwaar is, want hij kan niets doen, wat betekent dat het op mij aankomt. En klagen kan ik niet, want dan voelt hij zichzelf enkel schuldig – terwijl hij er niets aan kan doen. Maar mijn bordje is voller dan vol en ik ben ook een keer helemaal opgebrand.