• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Mijn buik doet echt plof, pffffff ik wilde hardlopen maar dat gaat niet met een plofbuik. Hopelijk vanavond dan

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Als ik aan de toekomst denk dan raak ik volledig in paniek

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Kat: *omg ja die belly rub is FANTASTISCH, ik ga er effe beter voor liggen met alle pootjes gespreid zodat je er goed bij kan!*
    Kat: *ahhhh bliss*
    Kat: *...*
    Kat: *WAT DOE JIJ HAAL DIE POTEN BIJ ME VANDAAN?? HIER HEB JE EEN STEL NAGELS!*
    Froukje: "bruh."

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    Kat: *omg ja die belly rub is FANTASTISCH, ik ga er effe beter voor liggen met alle pootjes gespreid zodat je er goed bij kan!*

Heb je het over een van mijn katten? xD
    -
    Over katten gesproken, ik ben benieuwd naar de Derpy lego set. Ziet er fun uit. En het is fun om dit te kunnen delen met iemand van de musicalles. :)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Darmen, whyyyyy. Ik haat de combi van darmproblemen en ongesteld zijn.

Morgen meld ik me maar ziek denk ik )':

Protect the people.

Waarom krijg ik altijd het gevoel dat ik mensen lastigval en niemand me leuk vindt (':

Mijn brein breint zoals het breint.

Leodh schreef:

Dat is dus mijn probleem met die krengen :'D

Dramatic

17 graden in huis? Oooooh nooooo... dan moet de open haard aan, wat naar 👀

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    17 graden in huis? Oooooh nooooo... dan moet de open haard aan, wat naar 👀

In the meantime ben ik allang blij dat het 15 graden is nadat het de hele week 12 graden was afgelopen week (en 8 graden in de keuken, rip, die is nu 11). Maar op zich past jouw username wel heel goed bij de open haard HAHAHA

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

In the meantime ben ik allang blij dat het 15 graden is nadat het de hele week 12 graden was afgelopen week (en 8 graden in de keuken, rip, die is nu 11). Maar op zich past jouw username wel heel goed bij de open haard HAHAHA

HAHA die link had ik nog helemaal niet gelegd :')

Wat intens joh, twáálf graden in huis 💀 Kan je daar een beetje in leven?

Hellfire schreef:
    (...)

HAHA die link had ik nog helemaal niet gelegd :')

Wat intens joh, twáálf graden in huis 💀 Kan je daar een beetje in leven?

Nee, kan in bed liggen maar dat is het dan ook 🙃 dus 14/15 graden is heel welkom haha. Als het 18°C zet ik de balkondeur open, ben er inmiddels zo aan gewend

Derks schreef:
    (...)

Nee, kan in bed liggen maar dat is het dan ook 🙃 dus 14/15 graden is heel welkom haha. Als het 18°C zet ik de balkondeur open, ben er inmiddels zo aan gewend

Lieverd <3 Ik gun je toch zo dat je een fijner huisje kunt krijgen!

De spanningshoofdpijn die ik altijd krijg van een goeie Arc Raiders sessie, holy sheeeet. Wat een game.

Caution first, always.

Ik kreeg vandaag de eerste schetsen binnen voor de Limited Edition van So Many Pages en het wordt zo'n toffe uitgave! :33
    En ook nog het ontwerp van de sprayed edges voor een boek voor volgend jaar en dat wordt ook weer zo'n pareltje. Zo blij dat ik vorig jaar dit pad in ben geslagen. (blush)

Every villain is a hero in his own mind.