• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Hellfire schreef:
    Ik voel me iedere keer zo schuldig als ik een houtblok op het vuur leg want wat als er spinnetjes en kevertjes in zaten te overwinteren ;-;

Ons huis zit dus vol kevers die uit die dingen gekropen komen en mijn hond is er elke keer heel enthousiast over (':

Mijn brein breint zoals het breint.

Die brugklas van mij... I have no hope anymore

(context: toets leesvaardigheid afgenomen, gemiddeld een 5,2 - vergeleken met een 7,0 en 6,2 gemiddeld in twee andere klassen - en 13 van de 22 onvoldoendes. send help)

Protect the people.

Hellfire schreef:
    Ik voel me iedere keer zo schuldig als ik een houtblok op het vuur leg want wat als er spinnetjes en kevertjes in zaten te overwinteren ;-;

Medelijden met de kevertjes mag, maar spinnen moeten branden.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

Medelijden met de kevertjes mag, maar spinnen moeten branden.

Whoa calm down, they eat our mosquito's!

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    (...)

Whoa calm down, they eat our mosquito's!

we've got birds for that

Leodh schreef:
    (...)

we've got birds for that

Well clearly that's not enough because we still got way too many

Ik ben onredelijk boos op je maar krijg het ook niet weggestopt.

Die landen bij de Spelen waar er echt maar twee mensen meedoen of zo, love <3

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    Die landen bij de Spelen waar er echt maar twee mensen meedoen of zo, love <3

niet ik die bij de Spelen als eerste denkt aan de Hongerspelen. Oops.

Hellfire schreef:
    (...)

Well clearly that's not enough because we still got way too many

AKA we gotta breed more birds or more effective birds, but either way: spoders gotta burn

Heb ik net voor €60,- wol (of eigenlijk: acryl) besteld?

Ja.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

nonononononono please laptop, wees niet kapot 😭😭😭 Je bent vier jaar oud, dit is geen moment om volledig op zwart scherm te gaan en vast te lopen PLEASE

edit: oh thank god, ik dacht even dat al mijn werk verloren was

[ bericht aangepast op 6 feb 2026 - 22:16 ]

Mhm, mijn lijf vindt 3 keer volley in de week misschien toch niet zo leuk...

houd op met dat geknaag!!!!

gedraag je als katten in plaats van cavia's!!!!

[ bericht aangepast op 6 feb 2026 - 22:55 ]

Omnia mutantur, nihil interit

GHa. Uiteraard mag ik in de gratis versie niet meer verder gaan met het 'gesprek' met AI nu het interessant wordt (': Verdoemme.