• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Mijn middenrif doet zeer van vier dagen hoesten :')

Protect the people.

Wel die emotionele impact heb ik onderschat... en het toelaten voelt als aanstelleritis :/ maar mijn concentratie is echt 0, als ik praat heb ik moeite om te luisteren naar wat ik zeg (': en zo lesgeven is wel wat moeilijk.

Mijn brein breint zoals het breint.

Al meteen weer wrijving in deze klas.. Wat ik door PMS en moeheid (ondanks toch bjna 6 uur slaap) nu vast intenser beleef. Maar jeez, nee. Ik ga geen dingen doen die ik niet veilig vind (steigers unsafe beklimmen), ik ben in de ochtend echt niet altijd even snel, en for fucks sake: aan wie anders moest ik het vragen? Plus, ik werk al aan duidelijker en harder praten, dat hoef je niet meteen zo fel aan te geven.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

halleluja eindelijk een vakantie geboekt

Omnia mutantur, nihil interit

Het is verschrikkelijk. Alles doet me aan hem denken.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Werk is gestopt met muziek spelen omdat het te duur werd. Vreselijk ongemakkelijk als er weinig klanten zijn, maar nog erger als ik alleen sta in absolute fucking silence. It's giving Car Radio 💀😭

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ja maar jij bent projectleider, dus jij moet weten wat protocol is in dit geval toch??

Dramatic

Why is it so damn slooooow

Nothing is impossible in my own powerful mind.

ROTBEESTEN

Omnia mutantur, nihil interit

Donderdag sollicitatiegesprek voor LIO-stage (verlenging). Hopen dat het goed gaat en daar bezig mag, zodat ik dat ook eindelijk kan afronden. Diploma komt steeds dichter in de buurt!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Why am I so tired...

Yep zondag was ik nog gemotiveerd, gisteren ging redelijk en nu ben ik weer ingestort

[ bericht aangepast op 3 feb 2026 - 13:56 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

ik ben zo moe

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

"De toiletten zijn net schoon!" (:
    "Dat weet ik, nu ga ik 'm lekker bevuilen."
    "Haha... dat hoop ik toch niet."
    *checkt de toiletten meteen na meneer want voorgevoel*
    *toilet vol met poepsporen*

oh my god VAL DOOD (finger) eikel

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    "De toiletten zijn net schoon!" (:
    "Dat weet ik, nu ga ik 'm lekker bevuilen."
    "Haha... dat hoop ik toch niet."
    *checkt de toiletten meteen na meneer want voorgevoel*
    *toilet vol met poepsporen*

oh my god VAL DOOD (finger) eikel

completely unrelated: did Q always have that smiley? i could swear i've nevr seen it before

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime