• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Wakker worden doet zoveel pijn

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Blij dat we gisteren alles hebben uitgepraat. Naast je wakker worden is het beste, ook al snurk je als een boomzagerij.

Wow. Mijn wol zou dinsdag bezorgd worden. Maar de track&trace geeft net aan dat de postbezorger onderweg is en dat het tussen 9:45 en 9:58 uur wordt bezorgd???? Wat de actual fuck dat is écht heel snel!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Donderdag intense stemdag, gisteren intense stemdag... denk dat ik vandaag maar gewoon niet praat zodat ik morgen fatsoenlijk kan zingen :'D

Dramatic

Waarom is het vieze mannetjes dag 💀 WAITRESS NOT FOR TOUCHING

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    Waarom is het vieze mannetjes dag 💀 WAITRESS NOT FOR TOUCHING

OH NO D:
    I sent protective energy ur way <3

Dramatic

Na maanden eindelijk weer een DND sessie op de planning vanavond! (yeah)

Do four puffs of the Farrah Fawcett spray

Oh ja, ik heb een stageplek!!!! Wat een wereld van verschil tussen de twee gesprekken die ik heb gehad - waar de eerste heel judgy voelde, was de tweede heel erg begripvol. Maandag direct meelopen/kijken en dan ondertussen alle zaken regelen voor een account etc.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Waitress also not for screaming at PLEASE 🥺

Hellfire schreef:
    Waitress also not for screaming at PLEASE 🥺

Should I come to meppen?

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

Should I come to meppen?

Mijn collega zei "don't stop breathing", dus ik zei "I won't, but I might make sure they will" (cat)

(Ik kan dan echt mijn pokerface niet houden, MURDER)

Man, ik zit in een put, maar als iemand me een touw toewerpt, knip ik hem in stukjes. Ik ben me zo aan het amuseren!
    (Geen mentale put, wel een focusput)

Mijn brein breint zoals het breint.

tw: overlijden

Vanochtend te horen gekregen dat een van mijn beste vriendinnen van mijn middelbare schooltijd is overleden. Het contact was inmiddels al 12 jaar verwaterd, maar dit nieuws slaat echt in als een bom. Ik had het letterlijk een paar dagen geleden nog over haar tegen mijn moeder, en toen was ze er gewoon al niet meer, alleen dat wisten we nog niet. Ik heb zo vaak opnieuw contact willen zoeken, maar ik was onzeker, stelde het altijd uit, en nu is het te laat.

Caution first, always.

Die baby, om op te vreten <3

Protect the people.

Een snowboarder heet Rocco. Not me waiting for Elmo and his beef

Protect the people.