• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Hellfire schreef:
    (...)

Lieverd <3 Ik gun je toch zo dat je een fijner huisje kunt krijgen!

Oh het is hier prima hoor! De koude periode houdt dit jaar alleen wel erg lang aan 😂 vorig jaar was het een stuk warmer (en meer zon voor mijn gevoel). Heb het sowieso snel warm (dus ik vind de zomer vervelender). Ik weet niet hoe lang ik hier nog mag wonen (ik hoop nog lang) maar ze gaan in ieder geval renoveren en dan wordt het enkelglas vervangen 🥳🥳🥳 dus dit is hopelijk de enige en laatste winter dat het niet zo leuk is qua temperatuur

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Dit was een hele goede run 🥳 hartslag is geen seconde in zone 5 geweest!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

FUCK ongesteld wakker geworden en per ongeluk pijnstilling met caffeine genomen kill me

Edit: ik ga me ziek melden. Vrijdagdrukte + ongesteld is al moordend, maar op twee uurtjes slaap? No.

[ bericht aangepast op 6 feb 2026 - 4:34 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Vanavond generale repetitie en the moment of truth over ons haar. Heb lichte stress gezien ik alle spoedverkledingen vanavond moet doen en ik er nog geen echt heb kunnen oefenen - en voor wat ze beslist rondom het haar... Spoedverkledingen komen vast wel goed, not my first rodeo, maar dat haar...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Moeeee

Tijd voor koffie.

Ik ga echt iemand slaan en die iemand is onze dansdocent. Je verwacht van amateurs dat we ineens haar EN make-up artiesten zijn en dat we in 15 minuten snelle verkleding met slecht licht en weinig ruimte een 'extra wing' gaan doen. Plus al dat gezeik over het haar. En als klapper op de vuurpijl stuurt ze dan: "Ps: ga uit van het positieve dan is er vaak meer mogelijk dan je denkt😉". Bro, ik steek die positiviteit op een plekje waar de zon niet schijnt bij jou.

Dit is wat ze wil dat we doen:

Nog nooit zoveel stress gehad voor een voorstelling. Ik wil onze oude dansschool terug (huil)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Jij bent de deskundige, ik niet, maar ik denk oprecht niet dat dit slim is aangepakt en veel beter had gekund 🙃 (we weten nog steeds niet waar de verontreiniging zit/potentiële oorzaak, alleen waar ie niet zit, lol). Eens zien wat m'n collega er zo van gaat zeggen.

Holy shit

Het is zo koud in Groningen dat zelfs het scheepsvaartkanaal met brak water en een mega stroming is dichtgevroren 💀

Hahahaha, ik ben op Instagram geblokkeerd door een lichtelijk narcistische financieel influencer 😂💪🏼 dit beschouw ik als een overwinning.

Ze heeft altijd all-in gehuurd en nog nooit zelf een energiecontract gehad. Zei in haar post ook dat ze "weinig weet van de energiemarkt". Maar ze had een enorme bespaartip (betaalde content met affiliate, het was een advertentie): ze was heel lovend over een nieuwe dynamische leverancier "want ze heeft nog nooit een energieaanbieder gezien die open en eerlijk is over de energieprijs, zonder vage contracten of addertjes onder het gras". Maar ja, zelf dus geen ervaring met contracten. Dus ik reageerde licht kritisch (en ik heb me nog ingehouden en niet benoemd dat ze hieraan verdient) of zij – als ze nog nooit zelf een energiecontract heeft afgesloten en weinig van de energiemarkt weet – wel de juiste persoon is om energiecontracten aan anderen aan te bevelen. Dat ik snapte dat ze graag geld wil besparen, maar dat ze dan beter tips kan geven over zaken waar ze zelf ervaring mee heeft.

Werd niet gewaardeerd, mijn opmerking is verwijderd en ik ben geblokkeerd 😂 sorry, maar heb je dan geen geweten? Geld verdienen over de rug van andere mensen door dynamische energiecontracten aan te smeren die niet voor iedereen voordelig zijn (vaste contracten zijn zelfs goedkoper momenteel dan dynamisch). Schoenmaker, blijf bij je leest.

En ik vier feest 🥳 bijkomend voordeel: ik hoef me nooit meer te ergeren aan een van haar berichten

YOU FUCKING INCAPABLE MORON

Het is vrijdag, ik heb echt geen geduld meer voor (ernstig) falende deskundigen 🙃.

This is another guy, btw

[ bericht aangepast op 6 feb 2026 - 13:16 ]

Catmint schreef:
    Ik ga echt iemand slaan en die iemand is onze dansdocent. Je verwacht van amateurs dat we ineens haar EN make-up artiesten zijn en dat we in 15 minuten snelle verkleding met slecht licht en weinig ruimte een 'extra wing' gaan doen. Plus al dat gezeik over het haar. En als klapper op de vuurpijl stuurt ze dan: "Ps: ga uit van het positieve dan is er vaak meer mogelijk dan je denkt😉". Bro, ik steek die positiviteit op een plekje waar de zon niet schijnt bij jou.

Nog nooit zoveel stress gehad voor een voorstelling. Ik wil onze oude dansschool terug (huil)

Why? Ze moet inderdaad echt niet zo veel verwachten van jullie, zeker niet in slecht licht.. Hopelijk is die make-up tenminste wel gewpon voor de hele voorstelling? Al is het dan alsnog lastig als je daar geen pro in bent.
    En weet je wat, professionals krijgen (regelmatig tenminste) hulp bij snelverkledingen. Hoe vaak ik bijvoorbeeld 'kap en grime naar stage left/right' niet al heb gehoord dit seizoen..

-

It sucks, maar misschien heb ik nu gewoon geen tijd voor een relatie? Want ik mis mijn me-time enorm, en dan heb ik dit weekend nog een repetitieweekend te gaan..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik heb mijn fucking baan terug. Fucking hell.

Caution first, always.

Ik voel me iedere keer zo schuldig als ik een houtblok op het vuur leg want wat als er spinnetjes en kevertjes in zaten te overwinteren ;-;

Catmint schreef:

my hooded eyes could never

Hellfire schreef:
    Ik voel me iedere keer zo schuldig als ik een houtblok op het vuur leg want wat als er spinnetjes en kevertjes in zaten te overwinteren ;-;

They will knetter in hellfire (duivel)