Catmint schreef:
Ik ga echt iemand slaan en die iemand is onze dansdocent. Je verwacht van amateurs dat we ineens haar EN make-up artiesten zijn en dat we in 15 minuten snelle verkleding met slecht licht en weinig ruimte een 'extra wing' gaan doen. Plus al dat gezeik over het haar. En als klapper op de vuurpijl stuurt ze dan: "Ps: ga uit van het positieve dan is er vaak meer mogelijk dan je denkt😉". Bro, ik steek die positiviteit op een plekje waar de zon niet schijnt bij jou.
Dit is wat ze wil dat we doen:

Nog nooit zoveel stress gehad voor een voorstelling. Ik wil onze oude dansschool terug 
Why? Ze moet inderdaad echt niet zo veel verwachten van jullie, zeker niet in slecht licht.. Hopelijk is die make-up tenminste wel gewpon voor de hele voorstelling? Al is het dan alsnog lastig als je daar geen pro in bent.
En weet je wat, professionals krijgen (regelmatig tenminste) hulp bij snelverkledingen. Hoe vaak ik bijvoorbeeld 'kap en grime naar stage left/right' niet al heb gehoord dit seizoen..
-
It sucks, maar misschien heb ik nu gewoon geen tijd voor een relatie? Want ik mis mijn me-time enorm, en dan heb ik dit weekend nog een repetitieweekend te gaan..
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn