• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Leodh schreef:
    @Maxime
    @Lieke
    @Anne
    @Natas

Zoals beloofd!

Zo fleurig! Wat leuk!

Tijd voor koffie.

Leodh schreef:
    @Maxime
    @Lieke
    @Anne
    @Natas

Zoals beloofd!

*incoherent squealing*

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

sommige mensen zijn zo vervelend

--

Ik. Verveel. Me. Zo. Erg.

Tijd voor koffie.

And that my dear friends, is toxic masculinity.

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Ik word zo ongelofelijk moe van mensen die niet lezen en geen begrip hebben op marktplaats.

Je hebt enkel ophalen in de advertentie. Vraagt iemand voor een euro product of je het kan verzenden. Ik geef aan dat niet te doen, door eerdere negatieve ervaringen. Gaat die man gewoon in discussie. Het interesseert me niet dat er geen waarde is aan het product. Ik wil gewoon niet dat gedoe en gezeik, komaan zeg nee is nee.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Daar gaat de laatste gerbil ): mijn Fishy )':

Mijn brein breint zoals het breint.

ffs ik mis de VS, en wat voor land het kan zijn, live up to your damn potential!!! doe normaal, wees beschaafd en respecteer mensenrechten

[ bericht aangepast op 2 feb 2026 - 19:33 ]

Omnia mutantur, nihil interit

Me: erg moe na al wakker zijn sinds 6.
    Also me: wants to know what the plans for Thursday and Friday are, waardoor ik nu in een intens gesprek zit.
    Wat een timing dit.. xD

Ik hoop wel op het beste hierbij though.. En moet tijd echt beter gaan managen in mijn leven, want dit met mijn werk nu nog niet goed kunnen fucks things up.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Leodh schreef:
    @Maxime
    @Lieke
    @Anne
    @Natas

Zoals beloofd!

Oehh staat je echt leuk!

Every villain is a hero in his own mind.

Taire schreef:
    Me: erg moe na al wakker zijn sinds 6.
    Also me: wants to know what the plans for Thursday and Friday are, waardoor ik nu in een intens gesprek zit.
    Wat een timing dit.. xD

Ik hoop wel op het beste hierbij though.. En moet tijd echt beter gaan managen in mijn leven, want dit met mijn werk nu nog niet goed kunnen fucks things up.
    `

Dit is zo'n mood though (':

Ik doe dit ook echt all the time en dan in de ochtend mezelf door het leven moeten slepen met een mentale dwangbuis (joehoe)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Leodh schreef:
    @Maxime
    @Lieke
    @Anne
    @Natas

Zoals beloofd!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa wat leuk!!!!!!!! Ook lekker old-school dip-dyen zie ik haha. Love it, staat je goed!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Oh good Lord, how can someone be so... heavenly? It feels like a dream.

[ bericht aangepast op 2 feb 2026 - 22:52 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

SPECS schreef:
    (...)`

Dit is zo'n mood though (':

Ik doe dit ook echt all the time en dan in de ochtend mezelf door het leven moeten slepen met een mentale dwangbuis (joehoe)

Nou moet ik dat altijd, want ik ben een nachtmens en absoluut geen ochtendmens. Maar ik hoop voor ons beiden dat we wat beter naar onszelf kunnen luisteren en hier beter in worden!

En well, in dit geval is blijkbaar toch niet al alles lost. Al gaat mijn wekker wel nog steeds om 7 omdat ik kwart over 8 wegga en nog wat dingen moet doen daarvoor. Feest..(/s)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Log net in bij het UWV om te checken of er al een besluit is genomen en er staat ineens op magische wijze een document van 30 januari in. Nou sorry, die stond er vrijdag nog niet (en is uiteraard nog niet per post ontvangen door de werkgever noch door mij). Leuk dat loonkostenvoordeel voor deze arbeidshandicapte sukkel is toegekend, maar de werkgever kan daar nu niks mee omdat die uiterlijk 31 januari aangifte loonheffing moest doen en daarvoor het document in bezit moest hebben 🤡

Waarom ben ik zo verfuckt urgh

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly