• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

dit is ZO niet mijn dag. alles gaat rot en zwaar en er is zoveel anxiety. ik ben moe, koud, onrustig en gefrustreerd. misschien wil ik gewoon kinderachtig in een hoekje kunnen kruipen en me even verstoppen voor het leven, maar dan is er weer de crushing reality van alle deadlines die ik voorbij zwaai en uuuuugghhh.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

completely unrelated: did Q always have that smiley? i could swear i've nevr seen it before

Ja die is echt heel oud :') Ik herinner me nog de "die stomme kutdocent (finger)" posts HAHA

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Huh, ik kende die smiley ook niet!

Maar ik gebruik ook negen van de tien keer :Y)

[ bericht aangepast op 3 feb 2026 - 17:30 ]

Tijd voor koffie.

Am I sad, nauseous or tired: the saga continues

Finally did that thing I'd been putting off for weeks and look at that! I can breathe a little easier :D

Dramatic

The demon possession dreams are getting a little funny by now. Why are there so many

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Mag die oostenwind eindelijk eens weg? Zelfde geldt voor sneeuw en ijzel. We had our "fun"

Protect the people.

Terugkomen van zonvakantie in -3. Mocht je een wandelende ijspegel zien, it's me

Such a useless spell.

Toch nog ff 1,5 km hardgelopen als kickoff van m'n trainingsschema. Nu ervoor zorgen dat ik het volhoud, 3x per week...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

JEZUS HOLY TERONG WAG DE FUCK

wat een tijd vor een NL Alert, voor extreme weersomstandigheden zelfs. Ik dacht echt, de Russen komen 💀

[ bericht aangepast op 4 feb 2026 - 6:52 ]

Gaat onze balletdictator akkoord met ons nieuwe voorstel voor haarstijl? We shall see rond 12 uur... Lichte stress is wel aanwezig, want man wat is ze ongelooflijk moeilijk wat dit betreft. Er zijn groepen die hun dans nog steeds niet kennen, maar haar focus ligt for some reason bij haar en make-up.

Wij zijn geen make-up of hair artists en kunnen niet zomaar ineens een ballroom haarstijl uit ons kont toveren alsof we het al jaren doen. Zeker niet die 4 mensen die maar goed en wel 3 dansen hebben om om te kleden. Wat een gedoe om niks. Way to go om de fun uit een balletvoorstelling te halen, jij zelfingenomen roerei. Man man man, kansloos.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik had met de auto moeten gaan.. Een hele treinreis in de eerste klas moeten staan kan ik NIET gebruiken nu. Ik heb relaxtijd nodig voor een volle werkdag, niet nu al fysieke inspanning..
    Edit: Oh, en nog blauw afgeven (al heb ik het meeste wel weggekregen, maar het is hardnekkig) en pms skin.. Hopelijk kan werk daar begrip voor hebben op mijn laatste werkdag van deze week.

[ bericht aangepast op 4 feb 2026 - 9:52 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ondraaglijk

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ugh, ik hou van deze man en ik vind het zalig dat ik hem kan zien lesgeven. Zo hard een crush op de wiskundeleerkracht, ghehe.

Mijn brein breint zoals het breint.

Die rot psoriasis, ik zit op mijn linker arm helemaal vol en het jeukt als de pest :c

Ich liebe dich 27.12.23