Catmint schreef:
(...)
Hah, grappig genoeg was het dus de bedoeling dat we normal wing - rare double wing - normal wing - normal wing - rare double wing zouden doen, met dus 4 dansen ofzo ertussen om het erop te doen of af te halen. But I didn't do it and she didn't notice it
Oh Jeez. En dat voor een amateur groep.. Ik zou het lekker zo laten, zeker als ze er niets van zegt. Succes ermee!
-
Pff. Het sucks dat ik dan toch te veel focus heb op wat er niet (meer) is. En dat dit er vandaag uitkwam bij iets anders. Stress om een snelverkleding die 8 jaar geleden niet goed ging. Gotta love how my neurons work..

Tenminste weet ik nu wat me al jaren soms stoort aan de rolverdeling bij deze amateur musicalgroep. Niet alleen hebben bijna altijd dezelfde mensen de hoofdrollen, dat is éèn ding. Daarnaast claiimen ze ook dat binnen het ensemble iedereen een rol heeft en wat te doen krijgt, terwijl er toch echt een duidelijke (onbedoelde of niet) bias te zien is. Wat niet erg is, als je daar gewoon eerlijk over doet. Wat ze niet doen.. En niet alleen een jongen die nieuw is heeft meer te doen dan de rest, maar het andere nieuwe ensemble ook, terwijl dit voor hun rollen niet nodig is. Wel goed nieuws: na het oefenen vandaag, zit ik daar minder mee en zie ik het meer als een geheel. Al twijfel ik nu weer over mijn aanwezigheid en andere dingen van vandaag natuurlijk, maar progress!
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn