• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Catmint schreef:
    Gaat onze balletdictator akkoord met ons nieuwe voorstel voor haarstijl? We shall see rond 12 uur... Lichte stress is wel aanwezig, want man wat is ze ongelooflijk moeilijk wat dit betreft. Er zijn groepen die hun dans nog steeds niet kennen, maar haar focus ligt for some reason bij haar en make-up.

Wij zijn geen make-up of hair artists en kunnen niet zomaar ineens een ballroom haarstijl uit ons kont toveren alsof we het al jaren doen. Zeker niet die 4 mensen die maar goed en wel 3 dansen hebben om om te kleden. Wat een gedoe om niks. Way to go om de fun uit een balletvoorstelling te halen, jij zelfingenomen roerei. Man man man, kansloos.

Update: Het was niet 'rond 12 uur', ze stuurde pas om 13.44 het volgende bericht. "Bedankt , goed bezig 💪Laten we dit vrijdag even uittesten bij de generale". Aka 'ik heb geen beter idee, dus jullie gaan het proberen vrijdag en waarschijnlijk blijft het dan zo.'. Als ze terug wil naar het oude idee pak ik een koekenpan en gaan we á la rapunzel verder.
    Voor de geïnteresseerden, hieronder wat ze wilde dat we zouden doen als amateur-dansers die net een fatsoenlijke knot kunnen maken en het dan ook nog eens in 2-3 dansen tijd moeten wisselen van knot naar dit:

Maar dan ipv die knot onder in de nek een 'bubbelstaart', met dan dus ook een 'bubbel' tussen die bovenste staart en staart in de nek. Kansloos en ik heb een rattenstaartje dan zelf.

[ bericht aangepast op 4 feb 2026 - 14:45 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

De zon schijnt, het is prachtig weer and I'm stuck in an office all day.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Catmint schreef:
    (...)

Update: Het was niet 'rond 12 uur', ze stuurde pas om 13.44 het volgende bericht. "Bedankt , goed bezig 💪Laten we dit vrijdag even uittesten bij de generale". Aka 'ik heb geen beter idee, dus jullie gaan het proberen vrijdag en waarschijnlijk blijft het dan zo.'. Als ze terug wil naar het oude idee pak ik een koekenpan en gaan we á la rapunzel verder.
    Voor de geïnteresseerden, hieronder wat ze wilde dat we zouden doen als amateur-dansers die net een fatsoenlijke knot kunnen maken en het dan ook nog eens in 2-3 dansen tijd moeten wisselen van knot naar dit:

Maar dan ipv die knot onder in de nek een 'bubbelstaart', met dan dus ook een 'bubbel' tussen die bovenste staart en staart in de nek. Kansloos en ik heb een rattenstaartje dan zelf.
    \

Au.. Ik sta 100% aan jullie kant, en ik heb jullie voorstel niet eens gezien :')

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)\

Au.. Ik sta 100% aan jullie kant, en ik heb jullie voorstel niet eens gezien :')

Ons nieuwe voorstel is de good old paardenstaart die je dan via boven naar beneden door je eigen haar terug heen trekt. Wat vroeger helemaal mode was en waar je die stokjes met een lus op voor kocht.
    Zie hieronder mijn mooie mini staartje, want zoveel haar heb ik niet :')

Catmint schreef:
    (...)

Ons nieuwe voorstel is de good old paardenstaart die je dan via boven naar beneden door je eigen haar terug heen trekt. Wat vroeger helemaal mode was en waar je die stokjes met een lus op voor kocht.
    Zie hieronder mijn mooie mini staartje, want zoveel haar heb ik niet :')

Compleet off-topic, maar alles aan deze foto is >>>. De piercings, de haarkleur, de unit of a pc in the back. Love it.

[ bericht aangepast op 4 feb 2026 - 15:22 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

ik weet niet hoe marjanne dat doet, "gevoelens voelen", but thusfar i'm afraid i suck at it. ben al de hele middag anxious en het keihard aan het vermijden, as one does. heb geprobeerd ermee te zitten, maar dan kan ik er de vinger niet meer op leggen, maar zodra ik stop en weer met wat dan ook verder bezig ga, baf. ik weet het allemaal niet meer. en de deadlines grow scarier every minute that im doing nothing.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Nooh, dit was niet mijn beste werkweek en ik werk pas maandag weer.. (Ik heb vrij gevraagd voor mijn repetitieweekend.)
    Ik kan echt meer met de feedback doen, andere weken ging dit ook echt al beter, maar vragen stellen etc voelde erg lame deze dagen en het kost allemaal net even meer moeite met deze damned pms..

Positief van vandaag is wel dat iemand heeft gezegd dat mijn haar een leuk kleurtje heeft!
    Gek genoeg de eerste die iets van mijn nieuwe haren zegt, al zeiden ze het gisteren op school wel tegen een klasgenoot die ook voor korter is gegaan. Dus blijkbaar valt dat en mijn nieuwe bril dus echt bijna niet op voor anderen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Van zoeken naar een stageplek, naar 2 uitnodigingen om op gesprek te komen!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Mevrouw "ik snap het niet" heeft haar naam weer eens waargemaakt, sigh.

De bomen zijn nog steeds zo bevroren dat ze kraken in de wind :')

Beter is die ijzel morgen weer weg

Protect the people.

Proberen mezelf een volledige dag wakker te houden na 's nachts niet te hebben geslapen en een overall verklootttt ritme te hebben is PITTIG halleluja

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Hoe is mijn hoofd nog steeds aan het blozen STOP 😭

Edit: I guess I'm glow in the dark now rip

[ bericht aangepast op 4 feb 2026 - 17:57 ]

I’m crying.
    Voor een dame van bijna 100 jaar wordt er in de regionale krant een oproep gedaan om een kaartje te sturen voor haar verjaardag
    Guess who just bought a card? (blush)

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Hellfire schreef:
    (...)

Compleet off-topic, maar alles aan deze foto is >>>. De piercings, de haarkleur, de unit of a pc in the back. Love it.

Danku danku, haha. De unit van een PC is die van m'n vriend. Ik heb ook wel een unit, maar die van hem is net een beetje spicier.