• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Tempted om mezelf te trakteren op een nieuwe telefoon omdat ik weer alleen ben met Valentijnsdag en ik veel medelijden met mezelf heb. (JK ik had al een nieuwe telefoon nodig want m'n batterij is echt waardeloos aan het worden).

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Waarom moet Lego zo belachelijk duur zijn? (cat)

Caution first, always.

Lysander schreef:
    Waarom moet Lego zo belachelijk duur zijn? (cat)

Ik zit me nog altijd af te vragen wanneer ik nu eindelijk toe ga geven en de lego t-rex ga kopen. Ik zei tegen mezelf dat ik 5 maanden moest sparen en die zijn nu om...

Temeraire schreef:
    (...)

Ik zit me nog altijd af te vragen wanneer ik nu eindelijk toe ga geven en de lego t-rex ga kopen. Ik zei tegen mezelf dat ik 5 maanden moest sparen en die zijn nu om...

I know... Ik kan altijd best 'fuck it' zijn als iets echt leuk is om te doen/tentoon te stellen, maar de prijzen van Lego zijn gewoon oprecht niet goed te praten imo.
    Die Rivendell set is gaaf en je bent er heus een tijd zoet mee, maar 500 EURO!!!!! Doe normaal, dat is een game console. LEGO IS PLASTIC. 💀

Caution first, always.

Lysander schreef:
    (...)
    I know... Ik kan altijd best 'fuck it' zijn als iets echt leuk is om te doen/tentoon te stellen, maar de prijzen van Lego zijn gewoon oprecht niet goed te praten imo.
    Die Rivendell set is gaaf en je bent er heus een tijd zoet mee, maar 500 EURO!!!!! Doe normaal, dat is een game console. LEGO IS PLASTIC. 💀

Ohja, daar zat ik ook al verlekkerd naar te kijken. Maar zo veel geld :C It's insane.

Temeraire schreef:
    (...)

Ohja, daar zat ik ook al verlekkerd naar te kijken. Maar zo veel geld :C It's insane.

Ik vind die T-Rex idd ook echt enorm gaaf trouwens. Fuuuck. :W

Caution first, always.