• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Babygirlvo schreef:
    (...)

I only do that because I love you, I hope you will understand someday. <3

🚩🚩🚩

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Nieuws dat ik nog met niemand mag delen en een krijsende kat die doodsbang was op haar logeeradres (een trial run)? FEELINGS

Hoe moet ik ooit op vakantie en haar achterlaten :(

Omnia mutantur, nihil interit

Het nadeel van net geverft haar: alles wordt blauw.. (I'm blue, dabadee dabadaa.) En dan valt het relatief nog mee nu het minder veel haar is. xD
    En natuurlijk is een van mijn collega's alweer eerder begonnen, maar het is nog geen 9 uur en er is geen voorstelling vandaag. Dus ik pas nog even.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ledecky schreef:
    Na bijna anderhalf jaar eindelijk een fotoboek van onze vakantie gemaakt en besteld. Helaas moet het fotoboek van onze laatste vakantie ook nog gemaakt worden. :W

Ik maak iedere maand een fotoboekje, maar die van m'n vakantie in 2022 moet ik ook nog steeds maken 😂 vrienden van mij maken van elk jaar een fotoboek en volgens hun kalender zitten we nu in 2019 😉. Dus je bent niet de enige die chronisch achterloopt met fotoboeken van vakanties e.d. 😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Maandagochtend nog voor 10 uur s' ochtends was er alweer spanning op kantoor, echt geweldig zeg.
    So done here.. Maar ja, er is overal wel iets right??? (zip)

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Gelukkig niet het halve lokaal bij elkaar gehoest tijdens een toets voor m'n bruggers lmao

Protect the people.

Ik zat zo lekker in mijn bubbel te dweilen en mee te zingen met de muziek op mijn koptelefoon... zat mijn vriend alles te filmen (no_chears) I hate hate hate being perceived fuuck, nu voel ik me zo naar en overly self concious

[ bericht aangepast op 2 feb 2026 - 12:30 ]

Hellfire schreef:
    Ik zat zo lekker in mijn bubbel te dweilen en mee te zingen met de muziek op mijn koptelefoon... zat mijn vriend alles te filmen (no_chears) I hate hate hate being perceived fuuck, nu voel ik me zo naar en overly self concious

Ngl, ik zou fucking pissed zijn (':

Caution first, always.

Ik verveel me maar ik kan nihiiiiks

Tijd voor koffie.

Lysander schreef:
    (...)
    Ngl, ik zou fucking pissed zijn (':

Safe to say I was :W Mid-workout met metal muziek en dàn mijn flow verstoren? Murder.

Irritatieniveau stijgt met de minuut - irritatie omdat mijn brein niet wil meewerken om in de flow te komen om voor school bezig te gaan ;-;

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Ga ik vanavond eindelijk weer aan mijn verhaal werken? Of ga ik 140 toetsen verbeteren... Of strijken.

Mijn brein breint zoals het breint.

Welp, mijn social skills zijn shit vandaag.. Moeheid en pms is geen goede combinatie. En dan heb ik zo ook nog een evaluatie voor Semeli. Pff, wat ben ik straks blij als mijn werkdag over is.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn