• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Hopelijk wordt mijn nachtmerrie morgen geen werkelijkheid.
    Gelukkig is antwerpen so far best oké. Nu ik nog mijn eigen ding mocht doen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

ik realiseer me nu pas dat ik al zo'n 2,5 uur zonder muziek zit te werken aan opdrachten...

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Yamato schreef:
    (...)
    Juist wel als Ajax wint. Hij is daarvoor

Ik weet het, ik had het meer over als ze verliezen 😂

[ I will always love you ]

Er zijn momenten waar ik denk: wat doe ik toch met jou? Waarom ben ik met jou? Dit is èèn van die momenten.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik ben zo blij hoe dit is afgelopen! Super aardige psycholoog en ik voelde me echt gehoord door dit gesprek! Wat een opluchting..

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Knettergestoord door alle 'vermoedelijk spam'-telefoontjes die ik steeds krijg. Sorry, maar het is ook elke keer weer een ander nummer. Dus die ga ik ook niet opnemen, heb je me nodig - spreek dan de voicemail maar in.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Dik haar hebben is soms echt zo vreselijk. Hoezo kan ik nog steeds geen hoge staart dragen zonder binnen 3 uur hoofdpijn te krijgen terwijl ik mijn haar al tot schouderlengte heb laten knippen :')

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Waarom zijn mensen toch zo f*cking bevooroordeeld? :c Kan er zo verdrietig / boos / gefrustreerd en weet ik het wat van worden… Denken die mensen niet met hun hersenen? Komen ze in hun privéleven aandacht te kort? Of volgen ze gewoon als makke schapen de rest? I really don’t know. Eén iemand is fout, terwijl anderen die EXACT hetzelfde doen, daar hoor je ze niet over…

Dat je op LinkedIn een bericht krijgt van een uitzendbureau voor docenten en hij "we zijn naar jou opzoek" typt hahahaha au

Protect the people.

😔😔😔

let the fears you have fall away

hoofdpijn :c

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Wulp. Met hoe slecht dit gaat, gaat mijn nachtmerrie misschien nog echt uitkomen ook.. stomme programmeren. Hopelijk kom ik morgen verder.
    En pff. De rest van de dag was nog best chill, maar ik ben nog steeds niet optimaal fit na de busreizen vandaag.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Nieuwe spitzen, fijn. Nieuwe spitzen, spierpijn.

Omnia mutantur, nihil interit

Ik vind het toch echt wel vrij rude dat ik om kwart over vijf wakker word en dat mijn brein dan gewoon denkt, screw slaap, we gaan actief zijn

Dramatic

Het is een week geleden sinds ik je dat berichtje heb gestuurd en heb nog geen reactie... Je vroeg zelf om common decency om het deel van de order nog op te sturen naar je, maar je hebt blijkbaar niet eens zelf de decency om te reageren op een bericht. Nee is ook een antwoord. En ik krijg het maar niet uit m'n kop...

Part of me wants to apologise and 'beg' for another chance, or at least a chance to talk. Het andere deel wil schreeuwen en schelden, alle verwijten op tafel gooien die ik voor me probeer te houden en probeer te verklaren door je trauma en hoe je daardoor reageert. En het overgrote deel van me blijft maar denken 'had ik het maar anders gedaan', 'had ik maar anders gereageerd' en vooral hele slechte gedachten over dat ik maar gewoon m'n mond moet houden over hoe ik me voel, want mensen zitten er niet op te wachten.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen