• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

lustforlife schreef:
    Ik hoop dat Ajax even wint vandaag, want anders is het aankomende week bij mij thuis erg gezellig 🙃🙃🙃

oh God, dan zal m'n broertje ook wel niet in z'n hum zijn

[ I will always love you ]

I'm not going to get a response, am I? ....

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zoooooooooooooooo geen zin in een nieuwe week. ( :

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Kan niet wachten op vrijdag naar Disneyland Parijs en dan maandag direct door naar Londen. Mn eerste solotrip en ik ben echt heel excited <3

Life is a beautiful struggle

Cecia schreef:
    (...)
    oh God, dan zal m'n broertje ook wel niet in z'n hum zijn

Juist wel als Ajax wint. Hij is daarvoor

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dikke opgezwollen vingers door de middagwandeling, bah

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Op instagram en snapchat heeft ze me al verwijderd...
    De logica (aka m'n vriend en een andere vriendin) zegt me dat ik die tikkie maar moet sturen, maar ik ben er niet ready voor. Als dat afgehandeld is, blokkeert ze me en is er 0 kans om dit uit te praten als volwassenen. Ik wil gewoon niet geloven dat dit is hoe ze het wil laten verlopen, terwijl we 2,5 maand terug nog over bestie tattoos en trips aan het praten waren en er niks aan de hand was (of leek te zijn).

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

🎶 La poupée monte le son, na, na-na-na-na-na 🎶

Echt geen idee wat het betekent, maar het zit de hele dag al in mijn hoofd, na nananana na na

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Catmint schreef:
    De logica (aka m'n vriend en een andere vriendin) zegt me dat ik die tikkie maar moet sturen, maar ik ben er niet ready voor. Als dat afgehandeld is, blokkeert ze me en is er 0 kans om dit uit te praten als volwassenen. Ik wil gewoon niet geloven dat dit is hoe ze het wil laten verlopen, terwijl we 2,5 maand terug nog over bestie tattoos en trips aan het praten waren en er niks aan de hand was (of leek te zijn).

Sending you a big hug, dit klinkt echt vreselijk :c

Dramatic

CAMBRIDGE C2 EXAMEN IS GEHAALD, WOOOOOOH

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Huidige huisarts: "ja nee, je vorige huisarts moet die gegevens ons toesturen."
    Vorige huisarts: "ja nee, je huidige huisarts moet die gegevens aanvragen."
    Huidige huisarts: "ja nee, dat hebben we al gedaan, zij moeten het toesturen als jij akkoord gegeven hebt"

me: ???? kon er niet iemand even bellen/mailen van "hé, geef je akkoord hiervoor" ipv dat ik drie keer heen en weer moet bellen voordat er (hopelijk) iets gebeurt en niet iedereen steeds denkt dat de bal bij een ander ligt?

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Catmint schreef:

Heel veel hugs 🫂🫂🫂 dit is echt ontzettend kut.

Kies hierin voor jezelf, laat je niet aan het lijntje houden door haar! Jij bent zoveel meer waard dan dit, ze komt er vanzelf wel achter wat ze moet missen.

Ik heb dit ook al een paar keer meegemaakt, het is heel naar en je gaat ontzettend aan jezelf twijfelen erdoor, maar jij bent niet verantwoordelijk voor het gedrag van een ander. Dat een ander zo kinderachtig en onvolwassen doet is ontzettend naar, maar laat d'r in haar eigen sop gaar koken… met onvolwassen mensen valt er ook niets uit te praten, hoe graag je het zou willen.

The amount of interest in me is astonishing.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Hey, ik kan me weer eens jong voelen ergens. xD Gaat op schoolreis morgen wel anders zijn, help.

En ugh. Meer initiatief tonen bij mijn stage is nog lastig, en stomme pms alweer geloof ik.. Al is er wel snel meer te doen, zeker zodra ik weet in welke zaal en met wat ik moet werken!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Deze tweede aflevering van S2 van The Last of Us? Parodn what is this?!?!?!?!

Protect the people.